Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marlis schreef:Freekieee schreef:Voor degene bij wie het kan. Nemen jullie 8 u kraamzorg per dag? Ik zit daar zelf niet echt op te wachten namelijk16 maart komen ze langs en dan even bespreken. Maar 8 u hoeft voor mij echt niet. Mijn schoonmoeder heeft ook aangeboden om te helpen.
Maar eerst even afwachten hoe het gesprek gaat.
Wij hebben aangegeven drie uur per dag. Dus enkel voor de controles van moeder en kind.
Mijn herder bezorgd het anders een hoop stress, als ik weet dat er een vast iemand komt prima dan gaat dat snel goed maar als er door ziekte of drukte meerdere komen werkt dat niet voor haar.
Buiten dat ben ik erg op mezelf en zit niet te wachten hele dag iemand hier. Dus vind drie uur wel prima.
Melanie_D schreef:Ik ga alleen klinisch bevallen vanwege voorgeschiedenis dus zal meevallen voor de houding van personeel want ik wil niet constant getoucheerd worden en al helemaal niet aan allerlei onnodige draden en infusen hangen dus hopelijk heb ik wel wat bewegingsvrijheid en anders moet ik nog maar even nadenken hoe we dat gaan aanpakken. Het zal linksom of rechtsom vast wel goed komen.Kiwipitje: ik begreep in het ziekenhuis waar ik heb gekeken dat je bij een medische bevalling plat moet omdat je dan aardig vol hangt met apparatuur en draadjes, waardoor je weinig kanten op kunt. Sommige ziekenhuizen zijn echter overgegaan op meer draadloze apparatuur, wellicht dat dat nog verschil maakt. Verder denken verloskundigen aardig mee (bevallen op een baarkruk is voor de rug van de vk niet erg fijn bijvoorbeeld), maar in het ziekenhuis doen ze natuurlijk meer bevallingen op een dag en is het voor de houding van het personeel dat ze je graag in bed houdenMaar dat zal wellicht voor jouw ziekenhuis anders zijn, dat zul je vast allemaal horen als je daar op gesprek gaat.
HappyBuddha schreef:Bij twijfel gewoon bellenIk zit zelf een beetje met een dilemma wat te doen. Ben dus woensdag veel bloed verloren, donderdag in de loop van de middag trok dit weg. Nu vanaf zaterdag heb ik elke dag wel wat bloedverlies, niet veel maar toch zit het niet echt lekker. Morgen heb ik een telefonische afspraak met het ziekenhuis om een deel van de uitslagen te bespreken, maar twijfel of ik nu dan weer de verloskundige moet bellen…. Voel me altijd zo snel een zeur
mriek1990 schreef:Tot 7:00 nog geslapen dus niet ontevreden.Kiwipitje, Sting en Marlis weer een rot nacht gehad dus...bah!Wel weer wat kunnen slapen of helemaal niet meer?
Marlis schreef:Jullie gaan te hard om met alle drukte alles bij te houden
Hier de eerste vijf dagen op mijn nieuwe werk gehad. Dus wennen en inkomen
Net verloskundige geweest en nu over iets meer dan drie weken weer controle maar vanaf dan mogelijk wekelijks ivm niks voelen. Ze vroegen of ik er wel de tijd voor nam maar zei ook lig zo vaak rustig op de bank maar echt niks te voelen of te zien en ook geen reactie na porren
Ik wil in het ziekenhuis bevallen dus wordt het Maasziekenhuis Pantein, Boxmeer. Was of die of Venlo en Venlo is stuk verder.
Vd week even bloedprikken weer, ziekenhuis neemt vorige waarden niet over moet dan daar prikken. Bevalplan Tja geen idee zie het wel.
Baby lag net met controle met hoofdje naar beneden.
Paar dagen amper kunnen eten, gevoel dat mn maag in mn keel zat maar vandaag gaat het goed. Woensdag alweer 27 weken.
HappyBuddha schreef:Wat vervelend dat jullie zo veel wakker zijn!
Ik zit zelf een beetje met een dilemma wat te doen. Ben dus woensdag veel bloed verloren, donderdag in de loop van de middag trok dit weg. Nu vanaf zaterdag heb ik elke dag wel wat bloedverlies, niet veel maar toch zit het niet echt lekker. Morgen heb ik een telefonische afspraak met het ziekenhuis om een deel van de uitslagen te bespreken, maar twijfel of ik nu dan weer de verloskundige moet bellen…. Voel me altijd zo snel een zeur
Gnome schreef:Marlis schreef:Jullie gaan te hard om met alle drukte alles bij te houden
Hier de eerste vijf dagen op mijn nieuwe werk gehad. Dus wennen en inkomen
Net verloskundige geweest en nu over iets meer dan drie weken weer controle maar vanaf dan mogelijk wekelijks ivm niks voelen. Ze vroegen of ik er wel de tijd voor nam maar zei ook lig zo vaak rustig op de bank maar echt niks te voelen of te zien en ook geen reactie na porren
Ik wil in het ziekenhuis bevallen dus wordt het Maasziekenhuis Pantein, Boxmeer. Was of die of Venlo en Venlo is stuk verder.
Vd week even bloedprikken weer, ziekenhuis neemt vorige waarden niet over moet dan daar prikken. Bevalplan Tja geen idee zie het wel.
Baby lag net met controle met hoofdje naar beneden.
Paar dagen amper kunnen eten, gevoel dat mn maag in mn keel zat maar vandaag gaat het goed. Woensdag alweer 27 weken.
Je hebt zo te horen dus hetzelfde als je zus destijds qua beweging voelen. Vervelend! Zie je de kleine op de echo wel druk bewegingen maken?
Fijn dat je nu dichterbij huis werkt en de kleine al met het hoofdje naar beneden is gedraaid.
Gnome schreef:Ik heb alles verder bijgelezen maar even niet de puf om te reageren op alles. Sinds gistermiddag doet alles me zeer en vanmorgen na het opstaan direct weer pijn bovenin m'n buik. Vanavond naar de verloskundige dus ben benieuwd wat zij denkt.
@mriek had je vandaag die draaipoging?