Zo erg zelfs dat ik af en toe denk dat het mijn hart is? Word regelmatig gecontroleerd en bloeddruk en H2O is goed
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Sure_lee schreef:Die chemische smaak heb ik ook weleens gehad. Dat kan ook komen door pijnboompitten. Die toevallig gegeten?
Nee, ik las ook dat het kon komen door ijzer tekort maar ik slik al standaard een ijzersupplement. Maar ik ruik ook ineens vreemde dingen, wierook, verbrand rubber en zoete luchtjes terwijl dat niet kan en mijn man zegt dat hij niks ruikt. Het is echt heel vreemd, het is ook niet de hele dag door maar met vlagen. Maar ik ben echt negatief getest dus daar hou ik me dan maar aan vast.
Matheno schreef:Napie schreef:Die hartslag. Het bonkt dan zo in mijn hals en geeft een vreemd gevoel in de keel alsof ik continu lucht in de keel heb wat ik niet weg kan boeren.
Dat vind ik meer klinken als hyperventilatie.
Napie schreef:Vandaag weer laten testen. Paar slechte dagen gehad en in combinatie met nachtdienst weet ik het gewoon niet meer. Ik kreeg vandaag te horen dat mijn collega positief is en daar heb ik twee nachten mee gewerkt. Donderdag heb ik een uitgebreide behandeling bij de tandarts en ik wil niks mee nemen daar naar toe. Ik geloof niet in immuniteit voor de Corona dus ga er van uit dat ik het alsnog weer kan krijgen. Nog 1 nacht werken en dan hoop ik morgen de uitslag.
Dit keer voelde ik nauwelijks iets van de test. Kreeg alleen in beide neusgaten na de keeluitstrijk omdat mijn neus begon te bloeden
Napie schreef:Vandaag weer laten testen. Paar slechte dagen gehad en in combinatie met nachtdienst weet ik het gewoon niet meer. Ik kreeg vandaag te horen dat mijn collega positief is en daar heb ik twee nachten mee gewerkt. Donderdag heb ik een uitgebreide behandeling bij de tandarts en ik wil niks mee nemen daar naar toe. Ik geloof niet in immuniteit voor de Corona dus ga er van uit dat ik het alsnog weer kan krijgen. Nog 1 nacht werken en dan hoop ik morgen de uitslag.
Dit keer voelde ik nauwelijks iets van de test. Kreeg alleen in beide neusgaten na de keeluitstrijk omdat mijn neus begon te bloeden
Sure_lee schreef:Mijn moeder heeft helaas weer een terugval gehad. Ze is in maart besmet. Ze kon inmiddels weer lekker wandelen en wat dingen in de tuin en huis doen. Laatst zat ze bij de fysio weer op 77% van wat haar leeftijdsgenoten kunnen. Hij vond het wel een goed idee om te kijken of ze haar borstspieren weer wat kon trainen. Want tot nu toe ging dat niet. Zo gezegd, zo gedaan.
Maar nu kan ze al weer meer dan een week niks meer. Is weer helemaal terug bij af.
Wat een nare nasleep heeft mijn moeder zeg..... en zo zullen er wel meer zijn.