@Lisanne, wat fijn dat je hond opknapt! En een misstap is logisch met deze stress. Vandaag weer een nieuwe dag toch. Wel goed van je punten zeg, gefeliciteerd! Fijn dat je hierna even vrij bent, lekker uitrusten
@Mara, fijn dat je je nu weer wat beter voelt en je goed hebt kunnen trainen. Goed naar je lijf luisteren is heel belangrijk (en ook erg moeilijk
).
@Nanouk, flinke wandeling zeg! Ik vind je lijstje eerlijk gezegd wel heel karig. Ik zou het voor een normale dag al weinig vinden, laat staan als je 16 km gaat wandelen
Hier even geen lijstje van het weekend. Gisteren overdag een prima dag, maar uiteindelijk ’s avonds iets teveel gesnackt. Vandaag overdag niet zoveel gegeten, maar we gaan zo mac afhalen (wel echt heel veel zin in haha). Ze eten altijd makkelijk op zondag bij mijn vriend thuis. Dus niet zulke goede dagen gehad qua eten. Wel veel bewogen gelukkig! Vandaag ook weer naar de sportschool geweest, heerlijk. Morgen weer en dan ook weer een net lijstje
Off topic maar gisteren heb ik voor het eerst na de operatie op mijn bijrijdpaard gezeten! Ik heb 10 minuten gestapt om te kijken hoe mijn heup daarop zou reageren. Ik voelde mijn heup te paard een beetje, maar daarna geen last gehad gelukkig. Ik mag voorlopig nog niet echt rijden, maar af en toe erop uitstappen na het longeren is al heel leuk! Happy me