@Lis: mooi (lekker) lijstje!
Ik ben helemaal gesloopt! We hadden gepland om een stevige wandeling in de Ardennen te maken van 9km (redelijk veel klimmen), maar we zijn verkeerd gelopen en we hebben uiteindelijk 16km gelopen (op 3,5 uur). Als ik zou willen cheaten, zou ik het vandaag wel moeten doen
De weegschaal gaf 60,7 kg aan deze morgen en ik kan niet wachten om eindelijk weer eens een 5 te zien staan als eerste cijfer. Daarvoor wil ik gaan, dan kan ik bij kerstmis 2-3 dagen wat lekkers eten s'avonds en nog onder de 60 kg blijven. Idealiter weeg ik dan rond de 58,5 kg tegen dan, dan vind ik het nog niet erg als ik 1 kg aan kom. Ik hoop dat ik mezelf wel een beetje kan inhouden en het hou bij een paar chipsjes, ovenhapjes... in plaats van een hele schotel ervan. We shall see
O: 2 volkoren boterhammen, beetje nutella, 1 banaan, chiazaad
T: 1 koffie en een mini bounty koek
A: chili con carne met aardappel (misschien dat ik aardappelfrietjes in de oven maak, ik weet het nog niet)
Wellicht dat ik s'avonds nog een kiwi, blokje chocolade of dergelijke eet.
).
Wat een mooi bijrijdpaard, super tof dat je er terug mee hebt kunnen stappen!
Qua kcal kon het makkelijk/had ik het echt nog 'nodig' want het was mijn geplande cheatday, dus wat dat betreft was het prima. Ik merkte wel dat ik 's avonds weer wat opgezwollen was en me niet echt lekker voelde bij zoveel ongezond eten (we aten 's avonds ook shoarma, omdat mijn vriend daar erg veel zin in had). Volgende keer dus ook wat gezonde kcal toe proberen te voegen, voor mijn eigen gevoel 

Donderdag gourmetten en zaterdag kaasfondue en daarna pepernoten cheesecake
Ik ga die dagen ook geen lijstje bijhouden en lekker genieten. Ik let de dagen erom heen gewoon een beetje op en beweeg toch voldoende.
Ik wilde er nog een eitje bij bakken, maar dat was ik vergeten. En toen kwam ik dus ook ineens 100 kcal lager uit
Morgen weer naar de sportschool en 's ochtends wegen (als ik dat niet vergeet haha). 
).