Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Nieuwe gellak uitgetest, maar valt vies tegen. Onder de lamp ging die scheuren?
[ [url=m/yqwuup.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus deze niet meer helaas, kleurtje is wel leuk
mcjv schreef:Leuk dat ik dit topic heb gevonden! Vanaf 2 juni start ik met een opleiding acrylnagels, het lijkt me leuk om jullie mee te nemen tijdens mijn leerproces.Ik heb wel altijd gelnagellak gezet, specifiek CND werkte ik mee. Dit doe ik ook als extra op mijn werk. Ik ben heel erg benieuwd!
Ik wil het thuis ook weer voor erbij gaan doen, de CND deed ik al af en toe thuis maar dat kan ik er nu ook serieuzer bij gaan pakken. Volgende week ga ik de tafel ophalen, iemand verder nog tips voor een fijne bureaulamp?
xCODA schreef:Ik kom ook eens binnen gevallen, als stille meelezer. Ik wil heel graag nagellak aan schaffen doe goed blijft zitten, dus waarschijnlijk iets van gellak. Maar nu weet ik niet waar ik moet beginnen. Iemand tips/aanraders/afraders?![]()
En al die leuke kleurtjes...
Libiris schreef:lifaya schreef:Nieuwe gellak uitgetest, maar valt vies tegen. Onder de lamp ging die scheuren?
[ [url=m/yqwuup.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus deze niet meer helaas, kleurtje is wel leuk
soms heb je wel eens dat de gel niet fijn samen gaat met een ander merk base of top...
heb je direct op de acryl gelakt? of eerst een base?
Indien je direct op de acryl gelakt hebt is het mss een idee om eerst een laagje base te doen?
Welk merk gellak is het?
en anders gewoon lekker weggooien
LadyMadonna schreef:Flexibele nagels kunnen een probleem zijn, op een slechte fundering kan je ook geen huis bouwen. Kijk eens voor een rubberbase
Jessy_luna schreef:Ik gebruik ook pink, bij mij blijft het helaas niet zo goed zitten.
Welk “andere” merk gebruiken jullie? Dat mag toch gewoon gezegd worden? We zitten niet in de pink gellac facebook groep![]()
Het probleem bij mij is zodra m’n nagels nat worden ze te flexibel worden en dan valt het er eigenlijk zo af. Ik denk zelf dat ik het dus beter moet olien als ik de gellac erop heb gedaan. Wat denken jullie?