Ik zit al een tijdje te twijfelen over mijn haarkleur.
Ik zou graag eens iets anders willen proberen. Ik zou voor iets donkerder gaan met een rode of paarse tint erbij.
Wat denken jullie?

Zo is het nu.
Of toch maar zo laten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het dus een maand geleden kort laten knippen (foto's zijn eerder in dit topic te zien), maar het is alweer best wel lang? 

Ik heb geen geld.
Ik weet, aanstelleritus, maar ja...
Resistance schreef:Ja alleen kost m'n kapper 72 euro en vertrouw ik het niet toe aan een anderIk weet, aanstelleritus, maar ja...
Anders gaat er wel iets mis. Maar precies, kort haat groeit heel hard.
ik heb hier m'n kapper, prijslijst staat erbij (ik zit bij style director, hij doet al jaren m'n haar maar met lang ging ik maar eens in het half jaar) https://www.toniandguy.nl/salon/[naam]/
Resistance schreef:Jamaar ik ben student.Ik heb geen geld.

Vind het blauw nog steeds een hit, heb er veel complimenten voor gekregen, maar die overgang... Het kan altijd slechter he, maar pff. Of is het echt niet mogelijk een mooiere overgang te maken met blauw? Dat is wat de kapster me zei, omdat ik zulk donker haar heb... Maar man, ik baal nog steeds enorm van die overgang. En het heeft me 160 gekost.
Al werk ik 't komende half jaar iedere dag in Amsterdam.

xxxJulia schreef:Resistance schreef:Rotterdam.Al werk ik 't komende half jaar iedere dag in Amsterdam.
Mocht je nog een goede kapper in Rotterdam zoeken, dan weet ik er nog wel eentje! Geloof dat ze 35 euro is en ze is tot nu echt de enige die ik volledig durf te vertrouwen
ik ben er super blij mee en heb van de kapper al wat styling tips gehad. Zo gebruik ik na het douchen de Curlicue creme van Maria Nila en droog ik het met de diffuser om mijn krullen te stimuleren.