Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik heb nog geen andere shop gevonden in Nederland die dezelfde stijl heeft, dus verras me! Dan kan ik daar een afspraak boeken als het bij blackbear niet lukt.
Ink district (eva) kwam het dichtst in de buurt qua bloemen, maar verder kon ik niks vinden. Heb al veel shops uit de openingspagina bekeken.
Naar mijn idee is de wachttijd bij goede shops altijd redelijk lang.
Hiraeth schreef:Fem schreef:Oeh, snelle reactie heb je!
Wat ga je laten zetten?
Ik had m'n mailtje in mijn verzonden berichten staan om 11:59:59, dus ik was er ook wel snel bij, haha. Ik kreeg trouwens een mailtje terug van Hanne, dus wie weet is zij eerst bezig met het agenda van Kevin.
Ik wil een zon laten zetten in dezelfde stijl als m'n Joshua Tree met aan de binnenkant een landschap.
Lieszje schreef:Ik ken ze niet
Heeft er iemand hier al een tattoo van ze?
IrisW schreef:Citaat:Wat gaaf!
Nou, ik heb ik mail, 22 mei...
Woehoe...
Nog even geduld dus..
Maar ben blij dat ik een afspraak heb!
Gelukkig! Ik vraag me af hoelaat de laatste gemaild heeft voor ze de agenda sluit. Ik heb zelf echt stipt 12.00 gemaild en werd al in april ingedeeld...
Supervixen schreef:Ok.. &$@%÷;$ mijn zusje appt net dat haar telefoon per ongeluk alleen de foto's heeft verstuurd en dat Hanne daardoor dacht dat het om 1 persoon ging. Nu heeft mijn zusje haar terug gemaild en nu hopen dat ze nog wat voor ons kan betekenen. Pfff balen dit. Ik laat ook eens wat aan een ander over.
Supervixen schreef:Ok.. &$@%÷;$ mijn zusje appt net dat haar telefoon per ongeluk alleen de foto's heeft verstuurd en dat Hanne daardoor dacht dat het om 1 persoon ging. Nu heeft mijn zusje haar terug gemaild en nu hopen dat ze nog wat voor ons kan betekenen. Pfff balen dit. Ik laat ook eens wat aan een ander over.
Emmaa_ schreef:Ja ik vind het werk ook zeker goed hoor, maar ik ken het eigenlijk alleen van freestylers en mensen die echt gigantische kunstwerken zetten dat de wachttijd zo immens is. Dat ze dus op specifieke data de agenda open moeten gooien en dan ook gelijk zo overspoeld worden dat het spannend is of mensen wel een plekje kunnen krijgen vind ik echt heel bijzonder. Moet ook zeggen dat dat voor mij een rede is waarom ik er niet zo snel heen zou gaan, als ik een idee heb ga ik liever naar een artist waar ik op korte termijn terecht kan waarvan ik het werk net zo vet vind.
Anoniem schreef:Anthea schreef:Ik vind Blackbear altijd zo pretentieus overkomen haha, wellicht ligt dat aan mij.
Ik hoor altijd veel over dat de sfeer daar niet zo top is? Ik ben er nooit geweest, maar dat zou voor mij wel een afknapper zijn
Wil mij wel op m'n gemak voelen