[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 17:11

Joe van Acid tattoo doet ook soortgelijk werk, en volgens mij iemand bij Snip Art ook. Joe heeft nu ook net 2 rozen online gezet, dus heb je ook een beetje vergelijkingsmateriaal.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 17:29

Supervixen schreef:
Ik heb nog geen andere shop gevonden in Nederland die dezelfde stijl heeft, dus verras me! Dan kan ik daar een afspraak boeken als het bij blackbear niet lukt.
Ink district (eva) kwam het dichtst in de buurt qua bloemen, maar verder kon ik niks vinden. Heb al veel shops uit de openingspagina bekeken.
Naar mijn idee is de wachttijd bij goede shops altijd redelijk lang.

Heb je nog geen reactie? Hoelaat heb je gemaild? Ik had om 13.30 al een datum in mijn mailbox van Hanne

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 17:30

Hiraeth schreef:
Fem schreef:
Oeh, snelle reactie heb je!
Wat ga je laten zetten?

Ik had m'n mailtje in mijn verzonden berichten staan om 11:59:59, dus ik was er ook wel snel bij, haha. Ik kreeg trouwens een mailtje terug van Hanne, dus wie weet is zij eerst bezig met het agenda van Kevin. :)

Ik wil een zon laten zetten in dezelfde stijl als m'n Joshua Tree met aan de binnenkant een landschap. :D

Wat gaaf!

Nou, ik heb ik mail, 22 mei...
Woehoe...
Nog even geduld dus..
Maar ben blij dat ik een afspraak heb!

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:10

Citaat:
Wat gaaf!

Woehoe...
Nog even geduld dus..

Gelukkig! Ik vraag me af hoelaat de laatste gemaild heeft voor ze de agenda sluit. Ik heb zelf echt stipt 12.00 gemaild en werd al in april ingedeeld...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:18

Lieszje schreef:
Ik ken ze niet :=
Heeft er iemand hier al een tattoo van ze?

Ja ik!

IrisW, mijn zusje heeft voor ons beiden gemaild. Geen appje gehad van haar, dus ik neem aan dat we nog geen mail terug hebben.. 12.04 appte ze dat ze de mail had verstuurd. Wij hebben wel het probleem dat we geen vrij kunnen nemen van het werk en kunnen alleen op woensdagen en in het weekend.

Salon serpent heb ik ook al eens naar gekeken.
Laatst bijgewerkt door Supervixen op 28-12-17 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieszje

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:21

Heb je toevallig een foto? :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:22

IrisW schreef:
Citaat:
Wat gaaf!

Woehoe...
Nog even geduld dus..

Gelukkig! Ik vraag me af hoelaat de laatste gemaild heeft voor ze de agenda sluit. Ik heb zelf echt stipt 12.00 gemaild en werd al in april ingedeeld...

Ik mailde om 12:10
Had telefoon terwijl ik de mail opstelde en had 'm niet stipt om 12 uur klaar daardoor.

Maar ben blij dat ik toch nog een plekje heb weten te bemachtigen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:31

Ik heb even gekeken naar de portfolio van joe van acid tattoo, dat zou misschien een optie kunnen zijn. Salon serpent spreekt me minder aan.

Als iemand nog andere tips heeft, graag.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:41

Ik vond die wachttijd wel fijn. Kon ik nog even twijfelkonten. Ik wilde ook echt specifiek bij Kevin dus dan maar wat langer wachten. En hun shop komt heel toegankelijk over. Dat hielp voor mij ook wel. Ik vind die shops met flikkerde TATTOO lampen en stickers in van die typische lettertypen niet erg aantrekkelijk. Krijg dan het gevoel dat ik elk moment tussen allemaal motorbende-leden terecht kom of zo :'). Oh en nog een voordeel: zit om de hoek.

Iedereen die is ingepland, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de kunstwerkjes.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:43

Ok.. &$@%÷;$ mijn zusje appt net dat haar telefoon per ongeluk alleen de foto's heeft verstuurd en dat Hanne daardoor dacht dat het om 1 persoon ging. Nu heeft mijn zusje haar terug gemaild en nu hopen dat ze nog wat voor ons kan betekenen. Pfff balen dit. Ik laat ook eens wat aan een ander over.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:44

Ik heb vanmiddag perongeluk een mailtje naar info@bb en naar de mail van kevin gedaan. Krijg ik nu van beide een mailtje terug :') Nu "staat" er een afspraak voor 28 mei en een voor 4 juni _O- Maar even terug gemaild welke datum de bedoeling is haha

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 18:45

Supervixen schreef:
Ok.. &$@%÷;$ mijn zusje appt net dat haar telefoon per ongeluk alleen de foto's heeft verstuurd en dat Hanne daardoor dacht dat het om 1 persoon ging. Nu heeft mijn zusje haar terug gemaild en nu hopen dat ze nog wat voor ons kan betekenen. Pfff balen dit. Ik laat ook eens wat aan een ander over.

Je mag van mij wel een datum hebben _O-

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 19:00

Supervixen schreef:

Oh nee super poedersuiker zeg :( Hopelijk lukt het nog! Ik denk niet dat ze de beroerdste zijn though en wel hun best doen om nog iets te fixen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 19:05

Ik hoor inderdaad ook heel vaak mensen over blackbear, terwijl ik zelf over het algemeen niet zoiets heb van wauw :o Niet dat ik ze niet mooi vind, maar voor nu niet mijn ding :) En gefeliciteerd voor iedereen die er een plekje bemachtigd heeft :D

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 19:14

Ik had om 12:15 gemaild maar krijg helaas net antwoord dat ze vol zitten...

Naar aanleiding van eerder gestelde vraag al contact met roald gehad. Dus dat is een optie.
Ik ben opzoek naar iemand die een beetje in dezelfde stijl als BlackBear kan zetten en ervaring heeft met een cover up.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 19:58

ah wat jammer snorremans!
Dan heb ik echt geluk gehad..
Maar als ik met mijn 12:10 inderdaad al op 22 mei sta ingepland, dan is het echt heel hard gegaan.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 20:35

Emmaa_ schreef:
Ja ik vind het werk ook zeker goed hoor, maar ik ken het eigenlijk alleen van freestylers en mensen die echt gigantische kunstwerken zetten dat de wachttijd zo immens is. Dat ze dus op specifieke data de agenda open moeten gooien en dan ook gelijk zo overspoeld worden dat het spannend is of mensen wel een plekje kunnen krijgen vind ik echt heel bijzonder. Moet ook zeggen dat dat voor mij een rede is waarom ik er niet zo snel heen zou gaan, als ik een idee heb ga ik liever naar een artist waar ik op korte termijn terecht kan waarvan ik het werk net zo vet vind.

Zou het geen marketingtruucje zijn van Blackbear? Door je agenda maar om de zoveel tijd open te zetten, wek je de illusie dat het heel druk is, waardoor de vraag groter zal worden... Vicieuze cirkel.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 20:43

Ik denk het niet. Het is gewoon handiger om een middag mails te lezen en afspraken in te plannen voor een tijd. Anders ben je elke dag veel tijd kwijt aan mails beantwoorden. Dit lijkt me efficiënter zoals ze het nu doen.

Nou we zijn ingepland op 19 april. Helaas valt dat op een donderdag en hebben we geen vrij _-:( |o
Dus er wordt nog een mailtje aan gewaagd en anders vette pech.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 20:47

Ik vind Blackbear altijd zo pretentieus overkomen haha, wellicht ligt dat aan mij. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:03

Anthea schreef:
Ik vind Blackbear altijd zo pretentieus overkomen haha, wellicht ligt dat aan mij. :P

Ik hoor altijd veel over dat de sfeer daar niet zo top is? Ik ben er nooit geweest, maar dat zou voor mij wel een afknapper zijn :o
Wil mij wel op m'n gemak voelen

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:06

De sfeer vond ik daar juist huiselijk en lekker los :)

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:07

Anoniem schreef:
Anthea schreef:

Ik hoor altijd veel over dat de sfeer daar niet zo top is? Ik ben er nooit geweest, maar dat zou voor mij wel een afknapper zijn :o
Wil mij wel op m'n gemak voelen

Ik lees in de reviews op Facebook dat mensen juist blij waren met hoe relaxed alles verliep, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Ik hoop iig wel dat ze oprecht een beetje interesse tonen in mijn ontwerp en betrokken zijn. Ik had bij mij eerste tattoo in Londen echt het gevoel dat ze het geen zak aan vond en ze zei geen boe of bah om mij een beetje op mijn gemak te laten voelen. Dat was echt een afknapper inderdaad.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:10

Ik vind dat ze bij Blackbear ook hele toffe tattoo's zetten, maar bizar hoe druk zij het hebben :=

Ik ben me langzaam eigenlijk ook alweer een beetje aan het orienteren voor een volgende tattoo (al moet ik deze nog bij laten werken ook). Idee zit in mijn hoofd al, nu de artist nog.

Het werk van Roald vd Broek spreekt mij ook wel aan.

Ik ben nogsteeds blij met de mijne <3 maar heb wel het idee dat er ook meer uit te halen viel :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:11

Ik vond de sfeer niet prettig, duurde een uur voordat ze begon.. had makkelijk sneller gekund maar ze zat steeds op haar mobiel en te ouwehoeren met die Kevin... maargoed, blij met m'n tattoo maar ga er niet snel nog eens heen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 21:12

En qua drukte.. Hanne vertelde me toen dat ze maar 1 tattoo per dag zette.. dus dat kan de 'drukte' ook wel verklaren dan. :j