Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piekosjj schreef:Ik zocht altijd mijn routes via https://www.runnersworld.nl/routes/, erg fijne site en makkelijk zoeken tussen vele routes! En ook haal ik veel routes via de site van mijn horloge, maar dan moet je wel geluk hebben dat je in een 'goed' gebied woont. Waar ik nu woon, zijn er blijkbaar weinig hardlopers met mijn merk horloge want er staan amper routes op de site
Greetje63 schreef:Maar steeds sneller kunnen lopen wordt vaak beperkt door getraindheid. Dus zo'n test werkt dan alleen als je hardloop conditie heel goed is Het omslagpunt is op deze manier wel te bepalen. Alleen het omslagpunt is juist iets wat e door training kunt verschuiven Maximale hartslag is een vast gegeven (buiten dan dat het met de jaren langzaam iets minder wordt) Maar maximale hartslag zullen velen op die manier echt niet halen.
Tayga schreef:Interessant die uitslagen van de test hwn. Je kunt binnenkort toch ook een wedstrijd wat harder starten om het een keer uit te proberen? Het ergste wat er kan gebeuren, is dat je geparkeerd staat.