[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:43

Suus___ schreef:
Ik zeg we gaan lekker naar hk..

Jup...

Pagina 112, we zitten inmiddels netjes ontopic op 128. Voelt een beetje alsof je een klein kind 6 uur na het stelen van een snoepje nog een tik op de vinger geeft :=

Fenrir

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:44

Oh wat ontzettend suf dit inderdaad, op pagina 126 een grote groene hulk plaatsen voor iets over pagina 112? Sorry hoor :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:45

Maar waarom dan zelf geen HK maken, dan zijn de mensen blij die het gewoon ontopic willen hebben en andersom ook?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:45

Even teruggelezen maar dat ging toen over het spiraaltje. Zaten overigens een hele hoop ontopic posts tussen, ik vind het echt zwaar overtrokken. Maar wacht, dit is vast ook weer offtopic :Z

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:46

voor ons is het om het even. Als jullie akkoord zijn met de hk verplaatsen we hem al. anders dient er hier ontopic te blijven en verplaatsen we alsnog als blijkt dat dat niet lukt. Uiteindelijk kun je in de HK hetzelfde aanhouden als nu, maar krijg je geen vingertikken bij offtopic gaan... ;)
kwa laat reageren van onze kant. Daar zijn we ons bewust van, maar dergelijke dingen worden eerst onderling besproken. bij een snel lopend topic ben je zo tig pagina's verder. Ik had misschien bij de eerste opmerking moeten specifieren over welke pagina's het ging, dan zou het duidelijker geweest zijn.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:47

Als het een HK topic wordt vind ik het wel lastiger om af en toe te reageren... Nu is die drempel daarvoor wat lager.

@ikweetnietmeerwie: als je terugzoekt op mijn berichten komt er een foto voorbij waarop ik Warm Soul draag. Heb blond haar met een rossige ondertoon. Dainty was daardoor veel te roze voor mij :n.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:48

Ja maar kom op zeg, 3 posts over een spiraaltje. Waar overigens ook nog een make up comment bij in staat is toch geen reden om direct een hulk in te zetten? Je kunt ook overdrijven

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:51

ik ga hier verder niet meer in discussie over. Indien er na deze post alsnog offtopic gaat gaat het topic naar de HK. Indien jullie vrijwillig willen verplaatsen laat het me even weten dan doe ik dat voor je.
Indien niet, graag ontopic enkel over make-up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:52

Ik ben geen temmer, dat voorop.
Maar vind offtopic wel vervelend. Ik lees mee omdat ik het leuk vind make up van jullie te zien, tips te lezen of vragen.
Maar verhalen over spiraaltjes ofzo interesseren me niet, het maakt mij ook weinig uit overigens want lees er overheen.
Als dit topic naar HK ga voel ik me niet meer zo 'vrij' om af en toe eens een make up vraag te stellen.

dus misschien is dan beide een optie?
een offtopic HK en een ontopic hier?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:53

Dat is ook een prima oplossing, als dat zo werkt is dat goed ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:54

Ik stel voor dat we gewoon doen wat we op pagina 112 besloten hebben: MWS blijven en on topic.

Deze discussie vind ik persoonlijk totaal onnodig, omdat hij al afgesloten (incl. commentaar door een mod) was.
De mod opmerking is in mijn ogen onterecht, omdat er op pagina 112, of daar in de buurt, een mod bij de discussie betrokken was.

Dat modjes later reageren snap ik en is ook geen probleem.
Maar aangeven over welke pagina je het hebt verduidelijkt inderdaad een hoop, maar in dit geval was er een mod betrokken bij de discussie en in mijn ogen ook bij de uiteindelijke beslissing, dus om nogmaals een modopmerking te plaatsen was in dit geval overbodig en schept in dit geval zelfs onnodige verwarring.

Maar laten we het nu maar gewoon laten rusten en lekker verder kletsen over make up, vind ik een stuk gezelliger :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:58

De mod (Hanmar) was niet betrokken in die discussie hoor. dat was op pagina 102 of 103 dat er gevraagd werd of het ontopic ging of liever naar de HK. 10 pagina's erna was het dan opnieuw offtopic.
Moderators die geen mod zijn op het betreffende forum posten gewoon mee als een gewone gebruiker. Op MWS is het enkel Hanmar en ikzelf.
;)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:59

Als iemand dan een HK topic maakt met: de make up liefhebbende kletsers ofzo, meld ik me daar ook aan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:00

Dan haal ik die 2 door elkaar, kan gebeuren.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:01

Twee topics zou ik niet doen, dat werkt nooit.

Waarom is het eigenlijk erg als we een paar posts off topic gaan?
Ik zie zoveel topics waar ze vaak off topic praten en daar wordt niets over gezegd...

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:04

Ik ben ook voor het topic houden zoals het nu is. Twee topics gaat toch lastig werken, dat verwatert vaak..
Zo vaak gaan we echt niet off topic, 99% is make-up of beauty gerelateerd.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:05

Damned schreef:
Twee topics zou ik niet doen, dat werkt nooit.

Waarom is het eigenlijk erg als we een paar posts off topic gaan?
Ik zie zoveel topics waar ze vaak off topic praten en daar wordt niets over gezegd...

op bokt hebben we de informatieve forumdelen. Hier is het de bedoeling dat gebruikers informatie vinden. als ze moeten zoeken tussen 50 pagina's offtopic gezwets is dat niet gebruikersvriendelijk. De HK bv is in het leven geroepen om wel offtopic te mogen. dit zijn vaker vaste groepjes gebruikers die elkaar ook al beter kennen, en grotendeels over het onderwerp praten maar tussendoor ook dingen uitwisselen. Dat is daar geen probleem.
maar op mws dient er wel ontopic gebleven te worden, in de hk of kh bv hoeft dat niet.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:06

En weer lekker on topic verder

Vinden jullie het ook zo grappig om voor en na foto's te maken? Blij met mijn ooglook van vandaag maar krijg het gewoon niet op de foto... frustrerend. De blush palette van de kruidvat is trouwens ook een aanrader hoor! Super blij mee :)

DnT kan je geen afspraak maken bij de brow bar?

Afbeelding

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:07

Ik ben een stille meelezer (zit al weken te dubben om me te melden, maar durf nog niet :') )
zou het jammer vinden als ik jullie kwijt raak.... ik stoor me absoluut niet aan het af en toe off-topic gaan :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:09

Dus. voor iedereen voldoende opgehelderd? Indien er nog vragen zijn, stel ze via pb, dan kan het vanaf deze post terug ontopic.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:10

spottedponie schreef:
Ik ben een stille meelezer (zit al weken te dubben om me te melden, maar durf nog niet :') )
zou het jammer vinden als ik jullie kwijt raak.... ik stoor me absoluut niet aan het af en toe off-topic gaan :)

Welkom :D praat vooral lekker mee meis!

Voor en na foto's maak ik inderdaad wel eens. Daar leer je van vind ik! Mooo subtiel verschil heb jij Kaygee

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:10

Duhelo schreef:
Dus. voor iedereen voldoende opgehelderd? Indien er nog vragen zijn, stel ze via pb, dan kan het vanaf deze post terug ontopic.

We gaan gewoon weer ontopic verder, zoals het al een tijdje ging :) bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:11

Mooi Kaygee!

Ja, kan een afspraak maken, maar dat ding is meestal tot 18.00 uur open en dat redt ik vaak net wel/net niet, dus moet mazzel hebben.
En op de dagen dat ik zeker weet dat ik op tijd ben, is er niemand aanwezig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:14

Stille meelezer hier. Ik vind het hier juist fijn meelezen, omdat er weinig offtopic gekletst wordt. Dat is soms inderdaad weleens anders.

Als meelezer stoor ik mij echt absoluut niet aan een "offtopic momentje". Die paar berichten, zijn geen tig pagina's om door te worstelen.

Enige nadeel aan dit topic: jullie zijn zo enthousiast dat ik ook vanalles wil kopen :')

*kruipt weer onder de meeleessteen*

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 10:19

Ik ga toch eens bij het kv kijken of ze m nog hebben.