Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
helaas, had t graag gedaan, maar heb niet jaarrond tijd meer om voor een paard te zorgen en de sportschoenen zijn wat minder beledigd als je ze eens een week niet aankijkt... 
wie weet haal ik de 10 toch nog dit jaar en anders een mooi voornemen voor 2017! 
Ik heb nu New Balance 860 V6. Heerlijk lopen ze. Net een rondje gedaan van 5 km in 43 minuten en ging top. Geen last of iets. De man van Run2Day schrok ervan hoe ik mijn voeten neer zet en de schoen die ik nu heb corrigeert het dat ik niet zo gigantisch naar binnen klap. Hij vroeg of ik ooit wat met mijn rechterenkel heb gehad. Uuhm nee, alleen ik klap er vaak door, zelf tijdens paardrijden. Nou wat blijkt, door dat ik een keer mijn been gebroken heb gehad staat mijn been anders, Ik merk het alleen niet. Maar daardoor loop ik heel slecht en moet ik een schoen hebben met een goede correctie. En die heb ik nu!! Meteen een vestje gekocht met reflectie en led lampjes op de rug, Ook 2 banden met led voor mijn armen. Ben net een kerstboom die rond huppelt