Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaaBloem schreef:Heb ook het artikel bekeken en denk dat het ook een beetje aan de artiest ligt. Mijn watercolour tattoo is na bijna anderhalf jaar nog mooi van kleur en ik zie weinig verschil met toen hij net gezet was. De tattoo's in het artikel zijn na een paar maanden al vaal.
Killyenn schreef:Ben benieuwd wat jullie hiervan denken. Geenszins bedoelt als kritiek oid, ik heb zelf ook een tattoo zonder zwarte outlines en vind watercolour vaak mooi, maar wel een interessant artikel. Geen idee of de 'science' erachter ook echt waar is, daar ben ik wel benieuwd naar.
The Test Of Time & Tattoo Styles That Won't Stand It: Watercolor
Killyenn schreef:Ben benieuwd wat jullie hiervan denken. Geenszins bedoelt als kritiek oid, ik heb zelf ook een tattoo zonder zwarte outlines en vind watercolour vaak mooi, maar wel een interessant artikel. Geen idee of de 'science' erachter ook echt waar is, daar ben ik wel benieuwd naar.
The Test Of Time & Tattoo Styles That Won't Stand It: Watercolor
lifeofmarit schreef:Fennadev schreef:Het gaat gewoon vervellen en kriebelen (da's in ieder geval mijn ervaring) en dan vooral lekker soepel houden met crème, was bij mij na een week ongeveer dat ik m niet meer voelde, smeer nu ook niks meer. Is nu 12 dagen na het zetten.
Oeeehhhh die jeuk.. Vreselijk