Ik ben wel benieuwd suus, wie weet zit er iets tussen wat ik kan gebruiken
Ik heb vandaag Chanel flirt en la raffinée gehaald, flirt alvast voor het voorjaar, kon hem niet laten liggen zo'n prachtige kleur!
ralphtdw
Geplaatst: 10-11-15 18:47
Ben benieuwd na de foto's
Ik ben zaterdag heel lang bezig geweest in de ici voor kooi lippenstift en kon eerst niks vinden. Lichte kleuren staan bij mij niet. Ik zal straks ook even foto maken van wat ik heb waarvan veel rotzooi hahah
Alexandra__
Geplaatst: 10-11-15 18:47
Wat een prachtige stashes komen er voorbij zeg! En goed dat jullie t zeggen van de Douglas! Vanaf 18:00 of? Ik ga meteen even kijken!
Ik ga niets bestellen, heb niets echt nodig. Dus maar even verstandig doen.
ittheclown
Geplaatst: 10-11-15 18:58
Als ik iets heb wat ik niet gebruik omdat het niet werkt, kijk ik eerst naar de staat is het nog netjes, dan maak ik het met alcohol schoon en geef het weg aan verschillende mensen in mn omgeving, en soms zet ik het op Facebook voor gratis af te halen. Is het een duur product dat een rib uit mijn arme lijf gekost heeft.. dan verzin ik een manier om er mee te werken, zo gebruik ik een lippenstift die een tintje te licht is voor mijn lipjes als een blush, meng hem met beetje primer of dagcreme en maakt een super mooie blush Dus verzin voor de meeste dingen wel een opossing.. is het echt zo belabberd dat ik denk dat niemand het wat vind dan gaat het de prullenbak in.. nu moet ik wel zeggen dat ik vooral wat goedkopere makeupjes heb, bedoel geen action makeup maar meer van catrice ,Essence, rimmel , ebay etc ik koop alleen iets van een duurder merk als ik duizende reviews gelezen heb en met mezelf een hartig innerlijk woordje gesproken heb, hahah zo heb ik maar 4 mac producten waar ik super blij mee ben en zeker weet dat het langzamerhand wel zal groeien vooral de lippenstiften.. als ik toevallig een geldboompje opgraaf lol
Alexandra__
Geplaatst: 10-11-15 18:58
Ik twijfel zo tussen zoova's naturally yours en cacao blend:o
Leverage
Geplaatst: 10-11-15 18:59
Suus___ schreef:
Te laat voor creme de nude gok ik Wilde die wel proberen.. Heb net wlles gefotografeerd wat weg mag voor kleinere prijsjes dus als iemand fotos wilt zien hoor ik t wel
Stuur maar
BelleTessa
Geplaatst: 10-11-15 19:00
Alexandra__ schreef:
Ik twijfel zo tussen zoova's naturally yours en cacao blend:o
Ik ga niks kopen bij Douglas, heb een hele dure maand(en) dus kan beter rustig aan doen.
ralphtdw
Geplaatst: 10-11-15 19:08
Ik geef meest aan mijn zusjes weg en moeder. Ik heb veel John van g make up haha bij de Etos te koop als ik snel nieuw kleurtje wil ren ik na de overkant. Sommige make up is wel duur maar dat hou ik wel Zelf ik denk dan komt vast een keertje van pas. En ik ben een jaar lang lid geweest van glossy box haha krijg ie dus heel wat make up en proef monsters
Had eerder heel veel goedkope make-up. Kocht regelmatig wat van Essence of Catrice wat dan eigenlijk net niet beviel. Laatste 2 jaar steeds meer aan wegdoen (vooral weggooien) en als ik iets koop is het van een high-end merk. Merk dat ik daar ook veel meer plezier aan beleef.
Als ik keer tijd heb met daglicht zal ik uitgebreid foto's maken en laten zien wat ik heb.
lovelucydan
Geplaatst: 10-11-15 19:15
hallo iedereen ik heb een vraagje, heeft er iemand ervaring met het anastasia contour kit light/medium? ik wil hem graag voor me verjaardag vragen\(zelf wil ik hem steeds niet kopen omdat hij zo duur is.
Die kosten heb ik gelukkig net gehad aan mijn auto
Heb een paletje van Zoeva besteld en een parfumpje (waar geen korting af ging en hij staat niet bij uitgesloten ). Zat nog te twijfelen over een MAC lipstickje, maar kon niet besluiten welke.. Ik heb nu Velvet Teddy, Twig en Mocha en ik vind ze veel te licht vallen op mijn lippen. Maar ja, ben bang dat rood ofzo te snel too much wordt bij mij.
Zit te twijfelen tussen 2 zoeva palette de Cocoa en de rosé
Leverage
Geplaatst: 10-11-15 19:41
Mijn ABS lampje blijft soms branden, dus dat moet uitgelezen worden en dan kan pap 'm wel repareren. En hij moet voor februari een grote beurt voordat ik 'm mee neem naar Disneyland Parijs.. Ben nog wel aan de beurt, scheelt dat ik er voor heb gekozen om geen winterbanden te kopen.
Leverage
Geplaatst: 10-11-15 19:41
ralphtdw schreef:
Zit te twijfelen tussen 2 zoeva palette de Cocoa en de rosé