Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Gefeliciteerd LinIk heb morgen weer mijn weegmomentje..
Over slapen met honger, ik heb nog nooit zo'n honger gehad dat ik er niet van kan slapen, als ik echt honger heb en er niet fijn om lig dan eet ik meestal een schaaltje yoghurt, vult heel goed.
Yasmine, het is echt mijn bekken die scheef staat, mijn benen zijn even lang maar lijken voor mij wel ongelijk omdat mijn bekken dus scheef staat, mijn lichaam heeft dit gecompenseerd door de ene kan mijn bekken vooruit te kantelen en aan de andere kant mijn bekken naar achteren, hij staat dus ook nog verwrongen, horizontaal en verticaal scheef dusZooltjes moet ik dus niet! Wat kan een oefentherapeut daarmee doen dan? Hoe ging je hardlooples? Ik ga vanmiddag ook weer!
Emmaa_ schreef:Mijn schema is totaal niet intensief, ik eet alleen veel eiwitten om de tekortkoming in koolhydraten op te vangen
Citaat:Een eiwitinname van ongeveer 30% van je totale calorie-inname lijkt optimaal te zijn voor gewichtsverlies en het behouden van een gezond gewicht.
Je verbranding gaat ervan omhoog en het helpt bij het verlagen van je calorie-inname.
Kayleigh_ schreef:Van eieren gaat je cholesterol niet omhoog. Een hoog cholesterol is ook alleen gevaarlijk als je ontstekingen in je aderen hebt (die worden veroorzaakt door andere factoren).
Als je je ergens aan vast wil klampen, Emma:
1,5 a 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
1,5 gram vet per kg lichaamsgewicht
Rest van je kcal haal je uit koolhydraten
Emmaa_ schreef:Vraagje aan de meiden die bewust hoog in eiwitten eten door sporten of koolhydraatarm.. Hoe veel eieren eten jullie op een dag? Vind dat wel interessant omdat ik zelf echt gigantisch veel eieren naar binnen werk haha.