Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:08

Oeeeeeeh ik wil echt zo graag die nieuwe ruiken, heb al gekeken voor winkels morgen onderweg naar Texel maar alles op de route is pas na 1 uur open en ik hoop daar voor die tijd al voorbij te zijn, damnn. Op Texel zitten ze alleen in een concept store en geen idee of die hem ook al heeft dan morgen. :=

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:11

Welke haman hebben jullie gekregen voor die €8,-

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:13

pantuf schreef:

Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:24

Alwiene schreef:
Oeeeeeeh ik wil echt zo graag die nieuwe ruiken, heb al gekeken voor winkels morgen onderweg naar Texel maar alles op de route is pas na 1 uur open en ik hoop daar voor die tijd al voorbij te zijn, damnn. Op Texel zitten ze alleen in een concept store en geen idee of die hem ook al heeft dan morgen. :=

Ik dacht dat ze zeiden dat ze de nieuwe geur niet zouden krijgen. Zal eens kijken, morgen. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:08

Hoe is jullie ervaringen over de namasté?

Gebruik nu Decaar, maar best prijzig.. Dat ik toch beslotem heb verder te gaan kijken!

Momenteel op voorhoofd wat uitbarstingen, en enkel op m'n linkerwang. Rechterwang niks. Durf hier geen foto te plaatsen helaas!

Kunnen jullie mij jullie ervaringen delen? :)

Heb even snel testje gedaan;

Afbeelding

Even wachten tot ik terug thuis ben voor proefjes te vragen in de winkel oid.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:30

Misschien toch voor een betere beeld; zonder make up even snel zo voor het douchen!

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:41

Mijn dochter haar huid is echt enorm opgeknapt van de namaste huidverzorging.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 19:24

Banyu, komt dit niet van binnenuit? Heel wat mensen met een verborgen voedselintolerantie voor bv een hulpstof in voeding die er geheel vanaf komen als ze dat eenmaal weten en de stof vermijden. Ik kan van Decaar alleen de werkzame stoffen vinden. Zitten er geen hulpstoffen in? Lijkt me wel toch. Van de Namaste weet ik bijvoorbeeld dat ze zéggen dat het alleen natuurlijke ingrediënten zijn maar er zit wel citroenzuur "citric acid" in. En hoewel citroenzuur van nature voorkomt in fruit kun je er donder op zeggen dat dit de goedkopere chemisch geproduceerde (uit mais gewonnen) variant is. Zoiets zou je ook op kunnen reageren. Hoe snel merk jij het aan je huid? Want er zijn best wel testertjes uitgedeeld van de Namaste hoor, zeker als je aangeeft een lastige huid te hebben en niet overal tegen te kunnen!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 19:28

Alwiene schreef:
Banyu, komt dit niet van binnenuit? Heel wat mensen met een verborgen voedselintolerantie voor bv een hulpstof in voeding die er geheel vanaf komen als ze dat eenmaal weten en de stof vermijden. Ik kan van Decaar alleen de werkzame stoffen vinden. Zitten er geen hulpstoffen in? Lijkt me wel toch. Van de Namaste weet ik bijvoorbeeld dat ze zéggen dat het alleen natuurlijke ingrediënten zijn maar er zit wel citroenzuur "citric acid" in. En hoewel citroenzuur van nature voorkomt in fruit kun je er donder op zeggen dat dit de goedkopere chemisch geproduceerde (uit mais gewonnen) variant is. Zoiets zou je ook op kunnen reageren. Hoe snel merk jij het aan je huid? Want er zijn best wel testertjes uitgedeeld van de Namaste hoor, zeker als je aangeeft een lastige huid te hebben en niet overal tegen te kunnen!

Normaliter wordt mijn huid op Texel ook altijd rustiger. Maar helaas.

Ehm qua ingredienten weet ik even niet! Ik heb ooi alleen allergietest gehad van stoffen bv; o.a Nikkel, bruine pleisters, LS, Coca betaine, die stofjes zeg maar
Ingrediënten kan ik zo even 123 niet snel vinden helaas.

Hoe snel merk ik iets, lastig om te zeggen hoor!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 19:32

Zijn daar ook daadwerkelijk allergieën uitgekomen? Intoleranties kan je eigenlijk niet goed testen. Vooral door heel goed bij te houden wat je eet en wat je gebruikt, te kijken hoe jij en je huid reageren en proberen de puntjes met elkaar te verbinden. Stel je hebt bv een nikkel contactallergie dan zou het in ernstigere gevallen kunnen dat je ook op nikkel in voeding reageert!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 19:40

Alwiene schreef:
Zijn daar ook daadwerkelijk allergieën uitgekomen? Intoleranties kan je eigenlijk niet goed testen. Vooral door heel goed bij te houden wat je eet en wat je gebruikt, te kijken hoe jij en je huid reageren en proberen de puntjes met elkaar te verbinden. Stel je hebt bv een nikkel contactallergie dan zou het in ernstigere gevallen kunnen dat je ook op nikkel in voeding reageert!

Ja, nikkel reageer ik alleen op met oorbellen e.d maar met geld enzo dan weer niet. :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 20:20

laura1987 schreef:
pantuf schreef:

[ [url=m/FrBSSR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ook 2 besteld ben gek op de hammam lijn

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 20:58

Ik heb na de gewone Namasté dagcreme nu de Namasté Sensitive gehaald. Hij ruikt niet echt lekker (aloe vera), maar dat is logisch met geurloos. Gezicht lijkt wel vrij rustig. Maar had van de week een paar kleine bijna-cystes. Soms heb ik dat gewoon helaas. Als deze pot bijna op is bekijk ik of ik de gewone weer terug neem of de sensitive houd. Effect is hetzelfde, de gewone smeert wel makkelijker. En ruikt gewoon beter.

Bij mij bleek varkensvlees de grootste boosdoener. Een onrustige huid zit inderdaad voornamelijk in wat je eet. Ook al beweert de dermatoloog (de mijne althans) dat dat ECHT NIET zo is. :\

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:21

Ben heeel benieuwd naar de Yalda! Morgen meteen ruiken.

Heeft iemand nog de advent besteld? Zag hem gisteren staan in de winkel en die deluxe is wel heel leuk/mooi dus twijfel nu toch weer :=

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:30

Ik zal morgen eens kijken naar de advent. ik wou toch nog naar de winkel vanwege de nieuwe geur

en het ophalen van mn verjaardagscadeautje

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:34

Moet helaas wachten voor ik de nieuwe geur kan ruiken! Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden! <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:35

Ik ben ook erg benieuwd, zie ook nog geen mogelijkheid om naar de stad te gaan :(
Komt er ook een LE parfum? Na de Infini?

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:20

laura1987 schreef:
pantuf schreef:

[ [url=m/FrBSSR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan het niet zo goed zien. Welke producten zijn het?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 00:01

Jenny21 schreef:
Kan het niet zo goed zien. Welke producten zijn het?

Afbeelding

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 00:31

Ik vind de hammam wel lekker, en zeker voor 8,- hihi.
Ik heb hem ook besteld, hoop op de Hammam en anders kan ik die banketstaaf ook eens uittesten.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 07:19

Ik moet vandaag naar het AMC. En laat daar nu ook een rituals in zitten....

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 07:33

Ik heb gisteren de geurstokjes van de private collectie gekocht. Alleen slaat het best wel op mijn keel. Hebben meer mensen hier last van of verdwijnt dit nog, omdat je aan de geur moet wennen?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:04

Ik heb de mandi ook besteld. Voor die 8 euro is de box ook geen geld en heb ik gelijk een mooi december kado voor mezelf. :j :))

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:39

Jammer weer geen badschuim van de nieuwe lijn.
Van de zomer ook al niet...

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:50

Ik heb me ook aan een bestelling van mandi gewaagd dankzij hier, heel benieuwd!

Laatst even al mijn rituals bijeen gelegd voor een foto voor evt liefhebbers om te zien hier :-)

Afbeelding