Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Oeeeeeeh ik wil echt zo graag die nieuwe ruiken, heb al gekeken voor winkels morgen onderweg naar Texel maar alles op de route is pas na 1 uur open en ik hoop daar voor die tijd al voorbij te zijn, damnn. Op Texel zitten ze alleen in een concept store en geen idee of die hem ook al heeft dan morgen.
Alwiene schreef:Banyu, komt dit niet van binnenuit? Heel wat mensen met een verborgen voedselintolerantie voor bv een hulpstof in voeding die er geheel vanaf komen als ze dat eenmaal weten en de stof vermijden. Ik kan van Decaar alleen de werkzame stoffen vinden. Zitten er geen hulpstoffen in? Lijkt me wel toch. Van de Namaste weet ik bijvoorbeeld dat ze zéggen dat het alleen natuurlijke ingrediënten zijn maar er zit wel citroenzuur "citric acid" in. En hoewel citroenzuur van nature voorkomt in fruit kun je er donder op zeggen dat dit de goedkopere chemisch geproduceerde (uit mais gewonnen) variant is. Zoiets zou je ook op kunnen reageren. Hoe snel merk jij het aan je huid? Want er zijn best wel testertjes uitgedeeld van de Namaste hoor, zeker als je aangeeft een lastige huid te hebben en niet overal tegen te kunnen!
Alwiene schreef:Zijn daar ook daadwerkelijk allergieën uitgekomen? Intoleranties kan je eigenlijk niet goed testen. Vooral door heel goed bij te houden wat je eet en wat je gebruikt, te kijken hoe jij en je huid reageren en proberen de puntjes met elkaar te verbinden. Stel je hebt bv een nikkel contactallergie dan zou het in ernstigere gevallen kunnen dat je ook op nikkel in voeding reageert!