Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 06:17

Jammer SF, dat je er niet bij zit.

Ik ben er ook nog. Ben op vakantie geweest en afgezien van een half uur zwemmen per dag niets gedaan behalve veel eten, zonnen en veel drinken :+
Ik durfde niet op de weegschaal te gaan staan, maar weet wel zeker dat er kilo's bijgekomen zijn dus die moeten er weer af. Was zondag weer begonnen met Jillian, gelijk de Ripped level 4 maar ik heb al een paar dagen enorme spierpijn, dus weet niet of dat heel handig was. Maar in gedachten hoor ik Jillian zeggen dat mijn lijf aan het veranderen is dus het is weer voor een goed doel :D

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 09:19

Oh jammer Spikkel, maar gelukkig was je techniek e.d. wel goed! Ben trots op je! En ook op Bris, dat die de moed bij elkaar heeft geraapt om ook te gaan balletten ^^

Ik lig er momenteel nog steeds uit =( Hopelijk kan ik volgende week beginnen. Gisteren wel 14.5 km gewandeld, vandaag ook nog 4 wandelen. Maar ik eet hier ook veel meer dan thuis, dus moet echt weer aan de slag >.<

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 09:39

Hihi dank je :D

Aawh balen!
Ik ben volgens mij juist een paar kilo kwijt geraakt door het ziek zijn. Maar de weegschaal is leeg dus kan het niet checken. IK WIL HET WETEN. :')

Mn nieuwe dansschema is nu wel ***. :\ Meestal dans ik 2 uur op een avond, maar die hogere lessen zitten veel meer verspreid dus dan komt de woensdagavond van 9 tot 10 erbij en zaterdag van 3 tot 4, niet echt geweldig. :') Maar denk dat ik dan de maandag laat vallen, anders wordt het echt een beetje teveel.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:45

Oooh hopelijk kan ik morgen weer :):) heb er echt super veel zin in :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:35

Lekker enthousiast Solar :D

Hihi, herkenbaar Spikkel, van die weegdrang nadat je ziek geweest bent :P
Ben je al wat gewend aan je nieuwe dansschema?

Phoe, BR 10 is zwaar zeg! Zoveel gehups!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:40

Ja ik ga me morgen wegen, ben benieuwd. :P
Ik heb vandaag weer voor het eerst gedanst, heb al mn lessen moeten afzeggen, ben echt heel ziek geweest ;( Maar het ging goed vandaag! Nog wel last van mn keel maar mijn lichaam is gelukkig weer fit. :):)
Morgen ga ik voor het eerst de jazzles intermediate (hoogste niveau wat we hebben) doen (van 9 tot 10 's avonds := ), ben benieuwd. :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:10

Oh god, soms ben ik zo'n ei ^)

Ik heb voor t laatst op 12 of 13 september iets van sport gedaan (op 1 keer een half uurtje hardlopen na). Ben maandag niet meer gegaan, maar vandaag, net. Was de zaal bezet, dus ik dacht, nou dan maar een cardio'tje. Zo gezegd zo gedaan, half uurtje. Loop terug, zie ik dat de zaal toegankelijk is. Dus ik mn laptop gehaald en aangezet, nou ik ging al kapot bij de warm up :') heb echt heel zwak de warm up en een halve circuit 1 van KB lvl 2 gedaan en de eerste abs circuit van NMTZ en toen was ik dood. Had er niet bij stil gestaan dat drie weken niks doen echt heel lang is.

Ga vanavond nog paaldansen, dus wilde mezelf ook niet te veel kwellen. Het was niet de bedoeling dat ik uit de paal val vanavond xD

Morgen nog maar eens proberen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:44

Hahaha lekker hoor! :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:17

Paaldansen, wat gaaf :D

En, is het jazzballet goed meegevallen Spikkel? Gelukkig dat je nu beter bent en dat je jezelf even de tijd hebt gegeven om te herstellen.

Gisteravond was mijn eerste balletles, wow wat is het moeilijk. De juf traint volgens het systeem van de RAD Londen, en van mijn vingerkootjes tot welke teen het eerst op de grond komt, alles heeft ze gezien, en ik ben zo'n ramp :') Ik heb nogal een ehm, Zuiderse-vrouwen-kont, en mijn rug is licht hol. De basishouding op zich vond ik dus al uitdagend, en daar dan die pasjes bij, fieuw!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:26

Gister had ik weer klassiek en jazz (jazzles was dezelfde les als met de auditie, gelijk een trauma :') ) en het ging eigenlijk wel goed! Heb niet eens spierpijn. :D
Vanavond is er nog les van 9 tot 10, maar over een uurtje moet iemand me echt even een schop onder mn kont geven zodat ik er nog heen ga := vind het zo laat..

Ahh wat leuk dat je bent gegaan. :D Ja, ballet is zeker niet makkelijk, dat is een ding wat zeker is. :)) Wel supertof dat je bent gegaan, ben trots! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:31

Wow dat is inderdaad best laat... Ik kan me voorstellen dat je dan gelijk je bed in duikt als je thuiskomt :(:) Knap dat je het toch doet hoor!
En wat goed dat jazz nu zo goed meevalt, ik kan me voorstellen dat je er na die auditie ook niet voor stond te springen :')

Als de juf het doet ziet het er allemaal zo soepel en natuurlijk en simpel uit, en dan zie ik mezelf als stijve hark in de spiegel bezig :=

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:35

Opzich vind ik het niet erg, ik ben dan half 11 thuis. Op donderdag train ik dan van 8 tot 10 en dan vind ik het minder erg omdat ik dan al om half 8 wegga. Maar nu dat wachten totdat het half 9 is om dan nog door de kou naar buiten te moeten, verschrikkelijk :z
Jazz van gister is mn vaste les, vanavond wordt het weer een stapje hoger :D Ik schijt em nu al. :=

Haha ja maar dat gevoel ken ik ook nog al te goed, dat is ook supermoeilijk. Ballet is zo moeilijk en dan moet je er uit laten zien alsof het simpel is om je been in je nek te leggen. :')

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 20:38

Ooh tof dat je je eerste les gedaan hebt bhir!!! Ik heb er ook over getwijfeld om me op te geven, maar ben bang dat t te veel is. Misschien ooit haha. T klinkt al verschrikkelijk moeilijk en niet solar-material zeg maar :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:22

Oeh ja net nu het donker wordt; ik kan me voorstellen dat je soms een zetje nodig hebt om toch je danskleren aan te trekken :+

Volgens mij is paaldansen ook niet echt eenvoudig Solar :P Lijkt me dat je daar heel wat spieren voor nodig hebt.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:54

Nou ik heb het overleefd, was best pittig. :=
Volgens mn docent valt er nog heeeeeeeeeeel veel te winnen bij mijn techniek. Lekker positief. :')

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:29

Zo, vandaag wel braaf level 2 voltooid, niet hardgelopen erna. Ging nu al dood haha, hij is toch echt heel zwaar.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:56

Oh ik ben echt een brokkenpiloot zeg! Afgelopen zondag auto ongeluk gehad.... Knalde iemand achter in onze auto en wij weer in de auto voor ons... Nu zere nek! Schouder gaat wel goed nu! Dus deze week 2x 30 min rustig hardgelopen wat niet echt een succes was! Vannacht alle ellende maar van me af dansen en hopelijk volgende week wat meer actie!!
Beterschap voor de zieken!!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:19

Nou dan ga je ook keitrots zijn Spikkel als je je vooruitgang merkt! Ik vind t knap hoor, zo veel dansen én laat begonnen!

Ik leef met je mee Solar :') KB is gewoon the mother of all :))

Jeetje Lily veel sterkte hoor, hopelijk is alles snel in orde.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 09:15

Lily kijk je wel uit met te snel weer dansen en hardlopen? Als het wel whiplashklachten blijken te zijn ben je mooi klaar..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 14:09

Jeetje doe maar rustig aan idd Lily!

Nou mn spitzen staan in elkaar :D is nog een behoorlijke uitdaging om ze goed te krijgen. := Zijn nog niet helemaal af, moet nog rubbertjes aan de voorkant plakken maar we hebben nu geen goede lijm.

Afbeelding
Afbeelding

Was nog best lastig om een foto van mn voeten te maken. :')

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:14

Wat leuk dat er inmiddels alweer een Jillian Michaels workouts, deel 3 is! Dat betekent dat er genoeg fanatieke sport mensen zijn, leuk!

Mooie introductie, handig dat je kan kiezen uit allemaal verschillende programma's! Jammer dat niet alle links het (meer) doen of dat niet overal filmpjes van zijn, maar ik kan in ieder geval weer vooruit! :)

Moest wel lachen om dat filmpje van de 'beachbabe workout'. Je wordt in ieder geval heel hard gestimuleerd door steeds naar zo'n lichaam te kijken ;)

Even ter introductie van mezelf. Ik zat in JM deel 1, maar moest onverwachts stoppen omdat ik pfeiffer had (en hoe :() Ik ben inmiddels 8 maanden verder en ben nog steeds niet helemaal de oude qua energie. Ondanks dat, wil ik toch het sporten weer een beetje gaan oppakken. Ik voel me inmiddels echt een plump pudding, verschrikkelijk! :+ Dus alleen maar meer reden om te gaan beginnen! Ik hoop dat ik me hier ook weer mag & kan toevoegen :)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:37

Welkom terug!!!!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:43

MissBonny wij kunnen elkaar dan de hand schudden :j Ik ben nu herstellende van Pfeiffer en wil zó graag weer sporten!!

Ik ga misschien morgen wel stiekem op de Anita-manier eens level 1 van de shred proberen :))

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 22:24

Welkom terug!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:31

Gaaf hoor Spikkel! :D Kan me voorstellen dat je erg trots bent!

Welkom terug MissBonny! Knap hoor, MB en Amaryllis; weer aan het sporten met Pfeiffer...

Ik denk dat het psychisch ergens is mis gegaan met mij. Ik vind Workout 9 en 10 best leuk :Y)