Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:26

Goed bezig Twist! Denk je er wel om dat je dan genoeg (gezonde) suikers binnenkrijgt?
Ik weeg nu helemaal niet, ik merk liever zichtbaar resultaat. Wel heb ik gemeten voordat ik aan dag 1 begon, maar mijzelf kennende zou ik bij ieder grammetje dat ik zou zijn aangekomen, direct denken dat het geen zin heeft en dus de handdoek in de ring gooien.
Maar dat heb ik met alles: ik ben veel te ongeduldig en zie het liefst zo snel mogelijk resultaat.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:28

1e dag van lever 3 zit erop :)
Ik weet niet wie ook al weer zei dat ze het idee had dat bovenbenen niet veel getraind werden en dat juist voor haar nodig was.
Maar no worries level 3 doet dat zeker auch :P

Splinter

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:28

thanks voor de felicitaties allemaal~!

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:29

Gisteren voor mij dag 4 gehad. Ipv flesjes water van 0,5 liter had ik gewichtjes gehaald van 1,5 kilo per stuk nou dat was toch wel stukje zwaarder :j Maar gaf wel een fijn gevoel, want die flesjes wat was echt wat te simpel

Afbeelding

Einde van de middag dag 5 voor mij. Ik zie nog niet veel veranderingen in mijn lijf, maar goed dat is ook moeilijk te verwachten op zulk kort termijn en daarnaast ben ik nu al niet erg zwaar en heb ik al een vrij strakke buik. Gaat mij vooral om conditioneel sterker te worden en sterkere spieren te krijgen :) En alles in zijn geheel wat strakker en mooier gelijnd :D

Splinter gefeliciteerd!!

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:34

Jolien87 schreef:
Goed bezig Twist! Denk je er wel om dat je dan genoeg (gezonde) suikers binnenkrijgt?
Ik weeg nu helemaal niet, ik merk liever zichtbaar resultaat. Wel heb ik gemeten voordat ik aan dag 1 begon, maar mijzelf kennende zou ik bij ieder grammetje dat ik zou zijn aangekomen, direct denken dat het geen zin heeft en dus de handdoek in de ring gooien.
Maar dat heb ik met alles: ik ben veel te ongeduldig en zie het liefst zo snel mogelijk resultaat.

Ja ik zal even wat fruit eten, goed idee!

Ik weeg en meet mezelf ook niet. Uit ervaring weet ik dat er bij mij 's avonds en 's ochtends ontzettend veel kan verschillen. En ik zou ook gedemotiveerd raken als ik niet snel genoeg resultaat zou zien. Ik ga gewoon lekker door met sporten en ik kijk af en toe in de spiegel of ik al resultaat zie. Sowieso is mijn doel om in de zomer slanker en strakker te zijn, en dat is nog 5/6 maanden! Dus mijn doel is over een langere termijn uitgespreid. Vind ik fijn want dan ligt er nu niet zoveel druk op :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:36

Ik ga van de week denk ik ook even zwaardere gewichtjes kopen. Ik gebruik nu 1 kg, die heb ik al jaren in huis. Op zich voel ik het wel als ik deze gebruik, maar ik heb het idee dat het me net niet genoeg moeite kost.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:37

Ik weeg alleen als het zo uitkomt. Heb zelf geen weegschaal thuis en ook geen meetlint. Denk dat mijn vriend het verschil maar moet gaan opmerken, die is nu weg voor 5 weken... In die tijd moet er toch wel iets zichtbaar zijn _O-

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:41

Hoe oud is je moeder dan, Roos?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:51

Huis tuin en keuken weegschalen niet geloven die zeggen dat ze vet kunnen meten.

Heb zelf een paar verschillende digitale merken gehad (weegschalen gaan altijd snel dood hier) die meende vet te meten. Ik gebruik zelf mijn weegschaal alleen voor de kilo's om te zorgen dat ik niet ongemerkt afval.

Maar deze weegschaal meende dat ik s'ochtends 22% vet had (wat 18% moet zijn) en na het ontbijt ben ik er weer op gaan staan en meende de weegschaal dat ik 31% vet had.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:52

Ik zit er aan te denken om hier ook mee te beginnen, maar weet nu al dat het mij niet elke dag zal lukken. Ik werk 36uur, maandag-en donderdagavond paardrijles en woensdag volleybal, waarbij we wel wat van deze oefeningen doen trouwens! Is het zinvol om dit dan 3 dagen in de week te doen en hoe kan ik het dan het beste aanpakken? Wel alle levels tien keer of wat langer doorgaan?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:54

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:04

Raponsje schreef:
Huis tuin en keuken weegschalen niet geloven die zeggen dat ze vet kunnen meten.

Heb zelf een paar verschillende digitale merken gehad (weegschalen gaan altijd snel dood hier) die meende vet te meten. Ik gebruik zelf mijn weegschaal alleen voor de kilo's om te zorgen dat ik niet ongemerkt afval.

Maar deze weegschaal meende dat ik s'ochtends 22% vet had (wat 18% moet zijn) en na het ontbijt ben ik er weer op gaan staan en meende de weegschaal dat ik 31% vet had.

Was je ontbijt zeker in je benen gaan zitten _O-

Als ik me weeg is het altijd rond hetzelfde tijdstip vlak nadat ik ben opgestaan, om te voorkomen dat er ineens grote verschillen inzitten. Om 0,4 kg zou ik me echt niet druk maken hoor! Het verschil met de ochtend en avond is vaak nog groter.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:05

Zo ziet er goed uit urselin!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:08

*\o/* dag 10 ITF a wrap! *\o/*

(Zonder re arm)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:09

Gefeliciteerd Splinter

:(:) beterschap met je buik Sans

Ik vind niet echt opgave meer om te sporten nu, alleen mijn linker knie
ik ga haast kapot van de pijn ;(
(nooit gehad eerlijk gezegd... tot ik begon hiermee)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:11

ITF = its ( met dank aan de iPad)
Ik heb de pushups tegen de keukentafel gedaan met 1 arm.
Eerst de trap maar dat was wat onhandig..
Nu even een bananen pannekoekje :9

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:12

Gefeliciteerd splinter!
Wauw mooi om te zien ursulin!

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:13

Heel mooie resultaten Ursulin! Je ziet echt een verschil :)

Ik ga nu lekker 2 eitjes koken voor de lunch :D

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:14

@ Sall ik las dat het niet goed was met je schouder/arm? Ik heb ook een probleem met mn linkerarm (ook mn tekenarm helaas ;( niet zo handig midden in mn opleiding illustratie ) maar zijn de oefeningen aangepast een beetje te doen? Dat zou nl misschien betekenen dat ik ietsje eerder kan beginnen als de rest van mn lijf weer goed in elkaar zit. Arm is nu nl het grootste probleem om niet intensief te kunnen sporten, want bij heel veel dingen moet je toch op je arm kunnen steunen/gewicht ermee dragen en dat mag nu nog niet echt.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:21

Ja ik heb een irritatie bij een aanhechting van een pees, boven op mijn schouder. Speelde helaas op afgelopen zondag.
Gaat nu goed ( is ook mijn schilder/tekenarm)
Ik heb alles gedaan, behalve de pushups vanaf de grond, dat red ik (nog :') )niet met 1 arm.
Dus vanaf de eettafel.
Verder heeft mijn arm werkeloos toegekeken.
Ik ga nu verder naar level 2, ik weet niet goed hoe ik die plank posities ga doen, waarsch. Pak ik dan die zijwaartse plank. Kracht/balans heb ik op zich wel. In ip kan ik wel van die statische arm oefeningen doen (bicepstrainen) met gewicht.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:26

Het is even puzzelen en ik moet natuurlijk geen eenzijdige Hulk worden :')
Maar dat zal niet zo'n vaart lopen.
Ik ga omkleden en schilderen! Doeiii

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:27

Pas als je arm groen wordt, zul je, je zorgen moeten gaan maken, Sall ;)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:29

Dan valt ie eraf denk ik! :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:30

Daarom moet je, je ook zorgen maken als dat gebeurt ;)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:34

Naath86 schreef:
Ik zit er aan te denken om hier ook mee te beginnen, maar weet nu al dat het mij niet elke dag zal lukken. Ik werk 36uur, maandag-en donderdagavond paardrijles en woensdag volleybal, waarbij we wel wat van deze oefeningen doen trouwens! Is het zinvol om dit dan 3 dagen in de week te doen en hoe kan ik het dan het beste aanpakken? Wel alle levels tien keer of wat langer doorgaan?

smoes :Y)
ik ga +- 42 uur per week naar school, nog 20 uur studeren, 20 uur naar mn paard (als t niet meer is), sociaal leven,
1 a 2x per week sportschool

maar ieder zn ding natuurlijk, no offence verder