Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Goed bezig Twist! Denk je er wel om dat je dan genoeg (gezonde) suikers binnenkrijgt?
Ik weeg nu helemaal niet, ik merk liever zichtbaar resultaat. Wel heb ik gemeten voordat ik aan dag 1 begon, maar mijzelf kennende zou ik bij ieder grammetje dat ik zou zijn aangekomen, direct denken dat het geen zin heeft en dus de handdoek in de ring gooien.
Maar dat heb ik met alles: ik ben veel te ongeduldig en zie het liefst zo snel mogelijk resultaat.
Raponsje schreef:Huis tuin en keuken weegschalen niet geloven die zeggen dat ze vet kunnen meten.
Heb zelf een paar verschillende digitale merken gehad (weegschalen gaan altijd snel dood hier) die meende vet te meten. Ik gebruik zelf mijn weegschaal alleen voor de kilo's om te zorgen dat ik niet ongemerkt afval.
Maar deze weegschaal meende dat ik s'ochtends 22% vet had (wat 18% moet zijn) en na het ontbijt ben ik er weer op gaan staan en meende de weegschaal dat ik 31% vet had.
Naath86 schreef:Ik zit er aan te denken om hier ook mee te beginnen, maar weet nu al dat het mij niet elke dag zal lukken. Ik werk 36uur, maandag-en donderdagavond paardrijles en woensdag volleybal, waarbij we wel wat van deze oefeningen doen trouwens! Is het zinvol om dit dan 3 dagen in de week te doen en hoe kan ik het dan het beste aanpakken? Wel alle levels tien keer of wat langer doorgaan?