Wat komen er weer prachtige tattoos voorbij. Lees regelmatig hier mee en heb nu even een vraagje. Wil deze tekst op mijn binnenkant arm. Maar ben bang dat de tekst te veel/te lang is?
You got to cry without weeping Talk without speaking Scream without raising your voice
Sowieso ga ik deze week even langs de shop. Maar ben eigenlijk wel een beetje ongeduldig, dus misschien dat jullie het weten
Dankje! Dat vermoeden had ik dus al. Het liefst heb ik hele songteksten op m'n lijf, vond dit al heel kort Óf ander plekje zoeken, óf toch 'And you can dream, So dream out loud'. Lastig dit.
Die is ook wel heel mooi! Tekst op de ribben krijg ik al. Nouja, een naam dan Op mijn andere schouderblad heb ik een paardje. Tekst op mijn andere schouderblad heeft daarom niet echt mijn voorkeur. Maar als ik dit zo zie begin ik toch wel te twijfelen...
hertogaj
Geplaatst: 03-02-13 18:36
vraag me af hoe zoon tato ( lap tekst ) bij het vriendje van xdaantjex er over een jaar of 20 uitziet? bier buikje doet het letter type geen eer aan lijkt mijn
Spirit
Geplaatst: 03-02-13 19:29
_Micha_ schreef:
Zo hij staat! Precies zoals ik wou, hij heeft er een geweldig ontwer van gemaakt. [ Afbeelding ]