De Bourjois Healthy Balance gebruik ik (dankzij de self tan!) nu ook altijd! Fijne poeder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:Lidewijke: Vergeten te zeggen eerder, maar prachtige blush!
Blon_D: Welke kleur heb je nu genomen dan? En gebruik je hem dan om te shapen? Want ik hoorde dat je het zowel als gewoon poeder voor je hele gezicht kan gebruiken als om mee te shapen (alleen dan moet je wel een donkerdere tint nemen). Ik wil hem ook heel graag, maar weet niet of ik dan gewoon mijn eigen tint wil of iets donkerder.Ik heb laatst trouwens ook al Taupe van NYX gekocht om mee te shapen, is ook heel mooi (en goedkoop).
Djilna schreef:Blon_D, Catrice heeft die nog steeds. Zag hem gisteren staan, maar heb zelf die van Gosh meegenomen. Maar eens proberen.
Sarcasm, concealer bijna altijd (onder mijn ogen), primer nooit. Maar die heb ik nu wel gekocht om te kijken of dat verschil maakt als ik dat doe voormijn BB cream of foundation. Die laatste 2 gebruik ik eigenlijk alleen in de winter, in de zomer hoogstens wat bronzingpowder.
Glossi schreef:Loose, jaaa die 4 Seasons van Guerlain is ook super mooi
Djilna, ja veel heeft zemaar ze krijgt ook ontzettend veel gratis op gestuurd voor haar site. Leuke aankopen! Ben benieuwd wat je van de essence all about matt poeder gaat vinden.
Djilna schreef:Nou, ik doe het niet ivm het beter blijven zitten, maar een primer vult ook oneffenheden in je gezicht een beetje op zodat je gezicht gladder lijkt. Rimpels heb ik nog nietmaar wel wat grovere poriën rond mijn neus en bovenaan mijn neusbrug/tussen de wenkbrauwen. Eens kijken of het helpt.