Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:23

Die van Chubby´s van Bourjois ben ik ook wel benieuwd naar. Lees ik ook veel goeie revieuws over maar idd meteen weer een stuk duurder. Wat de lip kleuren betreft zal het ook gewoon een kwestie van wennen zijn. Toen ik begon met nagellak dragen had ik altijd hele zachte of neutrale kleuren op. Maar nu draag ik gewoon alles wat ik leuk vind. Knal rood of roze maakt me echt niet meer uit. Probeer het wel altijd bij mijn kleding te combineren. Wil ook nog eens een mooie rode lipstick. Misschien RiriWoo?? Hij komt in Okt. weer opnieuw uit. Wat lipsticks betreft zijn die van Catrice ideaal om mee te beginnen en kijken wat je mooi bij je vind staan. Denk dat ik binnenkort nog 2 ga halen.

De Bourjois Healthy Balance gebruik ik (dankzij de self tan!) nu ook altijd! Fijne poeder :j

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:38

Loose schreef:
Lidewijke: Vergeten te zeggen eerder, maar prachtige blush! <3

Blon_D: Welke kleur heb je nu genomen dan? En gebruik je hem dan om te shapen? Want ik hoorde dat je het zowel als gewoon poeder voor je hele gezicht kan gebruiken als om mee te shapen (alleen dan moet je wel een donkerdere tint nemen). Ik wil hem ook heel graag, maar weet niet of ik dan gewoon mijn eigen tint wil of iets donkerder. :D Ik heb laatst trouwens ook al Taupe van NYX gekocht om mee te shapen, is ook heel mooi (en goedkoop). :j

Ik heb de no30 2 tinten donkerder dan mijn eigen kleur en dus puur om te shapen. Wanneer ik 1 tint donkerder nam had ik best veel laagjes nodig met 2 tinten kan ik het heel dun doen en doe ik dus ook langer met het product :o NYX ken ik niet?

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:48

hebben jullie een tip wat ik kan gebruiken voor de blauwe "waas" onder mijn ogen ? een concealer ??? Of ????

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:53

Ik gebruik daar idd mijn Estee Lauder en MAC concealer voor.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:55

Mijn moeder heeft dat ook alleen zij heeft er ook van die hangende oogleden voor (mag als je 56 bent) En zij heeft daar vrijdag een speciaal oogspulletje voor gehaald van chanel. Het was behoorlijk aan de prijs maar hemel het verschil is ook heel duidelijk! Volgens de verkoopster kon je er met gemak een half jaar mee doen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:04

Mag ik me hier ook melden?? :D
Ik ben ook veel bezig met make-up.

Gebruiken jullie allemaal primer en concealer?
Ik gebruik echt alleen foundation, wil het toch eens gaan proberen.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:08

Ik heb wel een basis staan van de etos maar die smeert niet lekker dus die beland nog een keer in de prullenbak. Nu gebruik ik ook eigenlijk alleen bb cream en wat concealer voor mijn onder mijn ogen :) Catrice had eerder wel een fijne primer uit zon potje die smeerde tenminste lekker!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:26

even een vraag aan de mensen die bb lezen etc. Een tijd terug was er iemand die kwasten had voor niet al te veel geld ik geloof 3/4 stuks waarbij aan beide kanten van het stokje een kwast was weet iemand waar deze te zien waren? Ik zit er over te denken om die kwasten te kopen namelijk..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:56

Blon_D, Catrice heeft die nog steeds. Zag hem gisteren staan, maar heb zelf die van Gosh meegenomen. Maar eens proberen.

Sarcasm, concealer bijna altijd (onder mijn ogen), primer nooit. Maar die heb ik nu wel gekocht om te kijken of dat verschil maakt als ik dat doe voormijn BB cream of foundation. Die laatste 2 gebruik ik eigenlijk alleen in de winter, in de zomer hoogstens wat bronzingpowder.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:59

Djilna schreef:
Blon_D, Catrice heeft die nog steeds. Zag hem gisteren staan, maar heb zelf die van Gosh meegenomen. Maar eens proberen.

Sarcasm, concealer bijna altijd (onder mijn ogen), primer nooit. Maar die heb ik nu wel gekocht om te kijken of dat verschil maakt als ik dat doe voormijn BB cream of foundation. Die laatste 2 gebruik ik eigenlijk alleen in de winter, in de zomer hoogstens wat bronzingpowder.

Weet ik ja maar opzich met alleen de bb cream kom ik de dag ook door zonder dat mijn gezicht halverwege de dag onder aan mijn kin hangt :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:00

Glossi schreef:
Loose, jaaa die 4 Seasons van Guerlain is ook super mooi <3

Djilna, ja veel heeft ze :wow: maar ze krijgt ook ontzettend veel gratis op gestuurd voor haar site. Leuke aankopen! Ben benieuwd wat je van de essence all about matt poeder gaat vinden.

Deze heb ik ook en ik zweer er bij! Hij blijft super zitten :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:02

Nou, ik doe het niet ivm het beter blijven zitten, maar een primer vult ook oneffenheden in je gezicht een beetje op zodat je gezicht gladder lijkt. Rimpels heb ik nog niet :P maar wel wat grovere poriën rond mijn neus en bovenaan mijn neusbrug/tussen de wenkbrauwen. Eens kijken of het helpt.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:04

Djilna schreef:
Nou, ik doe het niet ivm het beter blijven zitten, maar een primer vult ook oneffenheden in je gezicht een beetje op zodat je gezicht gladder lijkt. Rimpels heb ik nog niet :P maar wel wat grovere poriën rond mijn neus en bovenaan mijn neusbrug/tussen de wenkbrauwen. Eens kijken of het helpt.

Ah ja dergelijke problemen heb ik niet, nooit gehad ook. Ik ben nog steeds die kwasten aan het zoeken |(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:07

Eh het is ook geen probleem hoor :)) Is allemaal maar heel minimaal, maar als je eenmaal met makeup bezig gaat wil je wel eens wat uitproberen :D

Die kwasten, geen idee. Ik vind tweezijdige niet zo handig.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:29

Ik heb altijd wat last van een huidplooitje bij het maken van mn wing... meer mensen last van?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:38

Jup :D
En toch is het gisteren gelukt. Moest wel wennen bij mezelf met zo'n wing :')
Maar het is wel een precies werkje zo..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:37

Blond; in rosé goud? H&m dacht ik..

Forumster: ik ook, trek dat altijd even strak :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:42

Suus___ schreef:
Blond; in rosé goud? H&m dacht ik..

de kwasten? Nee die waren niet van h en m of bedoel je dat niet? Denk dat ik dan maar voor een echt set kwasten ga sparen :+

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:44

ik heb voor mijn ogen een permanent randje laten zetten boven mijn oog, volgende week ga ik onder een randje laten zetten. scheelt ook een hoop werk:)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:45

ik hoor er veel over! heb je een foto?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:46

dito schreef:
ik heb voor mijn ogen een permanent randje laten zetten boven mijn oog, volgende week ga ik onder een randje laten zetten. scheelt ook een hoop werk:)

doet dat geen pijn? Ik zou wel een winged eyeliner permanent willen laten zetten omdat ik daar zelf in faal :o

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:48

nee ik vond het alles mee vallen haha anders laat ik de onderkant niet doen mare ik geef toe deed eerst even boven om te kijken of dat ging voor ik aan de onderkant wilde beginnen:)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:52

Ik vind t niets.. Heb te vaak een look zonder eyeliner :)
Maar top als je t wel fijn vind natuurlijk :D

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:55

het mooie vind ik omdat het precies op de wimperlijn is gezet dus echt opvallen doet het niet eens....tis net even wat mooier dan zonder vind ik

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:36

Sarcasm, ik gebruik geen primer omdat mijn huid er niet tegen kan. Vind het ook niet iets wat echt nodig is tenzij je make-up moeilijk goed blijft zitten of voor een feestje bijv. Concealer gebruik ik wel omdat ik acne heb maar sla het ook wel eens over.

Blond_D, is niet zo handig een kwast aan beide kanten, kunt ze nergens in zetten. Ik moest idd ook meteen aan die H&M kwasten denken. Andere ken ik niet die aan beide kanten een kwast hebben.

Heb vanavond een poging gedaan om een foto van de Catrice lipstick te maken. Of eigenlijk mijn moeder zusje en vader :') maar ze kregen de camera niet scherp gesteld dus ze zijn allemaal wazig geworden. Ik heb hem een klein beetje bewerkt (automatische aanpassingen)
Afbeelding
De kleur van de lipstick komt wel redelijk goed overeen. Zal kijken of ik later nog een 2e poging kan doen :+