Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Misschien zitten er vingerhoedjes bij haha, lijkt me ook niets, maar ze waren even een beetje soort van hip. Heb er wel mensen over gehoord
Geryon schreef:Colway schreef:je doos is geen 20 cm hoor
Maar dat ding wordt toch erin gedrukt door je partner? Nou die is dan bijv. 15 cm dus duwt die m 15 cm ver erin. Dn kan ik er niet meer bij hoor
DaisyDarling schreef:Colway schreef:Misschien zitten er vingerhoedjes bij haha, lijkt me ook niets, maar ze waren even een beetje soort van hip. Heb er wel mensen over gehoord
Lijkt me rottig zitten. Dat ding is toch best groot. En je moet hem opgevouwen in je doos duwen en dan 'plopt' ie weer rond in je doos.
Dat voel je dan toch, want op de instructieplaatjes zit ie helemaal niet hoog
@Geryon; barbeque tang misschien?
Colway schreef:Geryon schreef:
Maar dat ding wordt toch erin gedrukt door je partner? Nou die is dan bijv. 15 cm dus duwt die m 15 cm ver erin. Dn kan ik er niet meer bij hoor
Nee je doos is in rust ongeveer 10 cm. Dus dat ding zit dan 8 cm diep (aangezien het ook nog dikte heeft) als jij door je hurken gaat en druk zet, zit het dus wellicht 6/7 cm diep dus gewoon te pakken
Colway schreef:Een spiraal of tampon voel je toch ook niet zitten?
Geryon schreef:Huh ik snap dus echt niet hoe dit kan. Dat ding kan er toch in zij geheel (de 15 cm) in?
DaisyDarling schreef:Colway schreef:Een spiraal of tampon voel je toch ook niet zitten?
Maar als je naar de instructieplaatjes kijkt, zit die cup veel meer aan het begin van je vagina. Helemaal niet diep.
En als een tampon bij mij niet diep genoeg zit, voel ik hem écht nog wel.
http://viezehippie.files.wordpress.com/ ... inards.jpg
Colway schreef:[
Ja da's waar, het ziet er inderdaad niet comfortabel uit, maar denk dat het minder 'massief' is?
veerledec schreef:18 plussen kan ook met tampon hoor (los van de vraag of je dat zou willen), dus in zoverre zie ik niet echt een extra voordeel van die Beppy.