Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:De snackjes van zaterdag avond hebben er nog behoorlijk ingehakt!Ben zelfs weer wat aangekomen

Bodypump is echt heeeel zwaar bij ons. Ik doe het niet meer, vond het echt te zwaar. 
). Zucht, schiet lekker op zo. Gelukkig kook ik morgen zelf
Monnie_ schreef:bodypump is bij iedereen even zwaar hoor? Zijn gewoon lessen van Les Mills toch?
Maar ik had hem ook wel nog net iets lichter gedaan, want eerst techniek onder de knie krijgen! Tuurlijk is het 'zwaar', maar ik heb best veel kracht dus dat lukt me gewoon wel goed.
Flying_Angel schreef:Ziet er uit als een goed schema Duuk! Drink je ook veel?

) en gewoon heel veel groene thee drinken!
Ik ben 4 jaar geleden al eens 28 kilo afgevallen dus ik weet hoe het moet! 
Ik kan beter een maandje sonja bakker doen, dat vind ik makkelijker vol te houden want dan smokkel ik minder haha
vanavond ga ik de sportschool binnen! En met 800-900 ckal gaat dat hem niet worden.
Bijna 2 kilo vanaf binnen een week!
(86.6 was de eerste keer)
Vandaag blijf ik bij mijn vader slapen, die weet nog niet dat ik op dieet ben bedenk ik me net! Zal wel even mijn eigen brood/crackers en beleg meenemen of straks even halen
hopelijk heeft hij niet al te veel lekkers in huis gehaald (hij is zelf niet meer zo'n snoepkont, is ook vet veel afgevallen.. herkende hem bijna niet toen hij me van Schiphol afhaalde! Vond hem zelfs wat eng
) 
Duuk2011 schreef:@dreamy super goed!! Ga zo door!
En idd, ik zou wel optijd je vader informeren, voordat hij allerlei lekkers in huis haalt voor je

(hij steunt me erg goed, probeert altijd alternatieven te zoeken.. maar hij zegt soms wel dat ik ook een beeetje moet genieten
en dus wat 'lekkers' mag. Maar daarvoor wil ik dus een alternatief)