En we zijn weer wakker. Nou ja wakker,ben ontzettend moe. Voel mij wel heel goed. Weinig tot geen pijn op dit moment. Na de ok wel veel pijn gehad maar godzijdank zijn daar de supergoede pijnstillers. Net al even uit bed geweest om te plassen en zo wat eten. Ben nu al blij met mijn borsten. Bij elkaar 2 kilo gewicht eraf. Links had ik een i cup en rechts een h cup. Nu een b-c cup. Rare plekje wat op de foto te zien was hebben ze weggehaald. Wel voor onderzoek naar de pathaloog maar dat doen ze standaard. Helemaal happy
Time2Tri
Geplaatst: 12-05-14 18:28
Gelukkig is alles goed gegaan...nu lekker uitrusten .
Jeetje 2 kilo eraf ...dat is veel ... In de narcose nog van de knappe verpleger gedroomd ??
Nee,helemaal niks gedroomd jammer genoeg. Wel kwam hij mij met nog een knappert ophalen omdat het zo druk was en de mensen die het normaal doen allemaal bezet waren. Morgen is dezelfde verpleging er gelukkig weer want nu loopt er echt een trut bij. Hopelijk snel wisseling voor de nacht. Zo maar weer lekker gaan slapen, ben ontzettend moe.
Time2Tri
Geplaatst: 12-05-14 21:24
Slaap ze .... Hoelang moet je eigenlijk blijven ??
Zoals het er nu uitziet met het vocht in de drains mogen ze er morgen uit en dat betekent naar huis. Dus duimen maar al lig ik op een erg gezellige kamer met 2 vrouwen en een meisje.
Time2Tri
Geplaatst: 12-05-14 21:52
Dat is het mooist ..lekker thuis bijkomen ... Slaap ze iig ....
Yes mag zo naar huis. Drains en infuus mogen er zo uit en gaan met die banaan. Heb wel meer pijn dan gister maar is goed te doen. Vooral mijn ribben doen nu zeer
Hoe gaat het nu 2bizzy ?? Tevreden met het resultaat ??
2bizzy
Geplaatst: 17-05-14 10:25
Goedemorgen. Tot nu toe ben ik erg tevreden. Kan haast niet wachten tot de pleister eraf gaan en ik het dus echt kan zien. Krijg nu wel verschikkelijk de kriebels maar dat is een goed teken. Gaatjes van de drains zijn al mooi dicht. Slik vanaf woensdag geen pijnstillers meer,voel liever iets dan niets want anders doe ik al snel weer teveel. Pijn valt ook reuze mee. De spierpijn is weg,nog lichtjes pijn bij mijn ribben. Wel ben ik snel moe hoor maar daar geef ik gewoon maar aan toe. Lig nu ook pas wakker te worden
@ditano Ben jij ook zo blij met het resultaat? Op de uitslaapkamer schijn ik de hele tijd gezegd te hebben hoe mooi ze wel niet waren terwijl ik ze toen nog geneens gezien had haha. De persoon die mij in de gaten hield heeft hier erg om moeten lachen. Ze zei ook dat ik niet wakker te krijgen was maar zodra ze bij mijn borsten kwamen kijken tilde ik mijn hoofd op om mee te kijken om vervolgens weer verder te slapen. Rond 1 uur was ik op de uitslaapkamer,half 4 mocht ik weer naar zaal en heb daar nog heerlijk doorgeslapen tot 5 uur omdat toen mijn partner kwam en ik niet de hele tijd wilde slapen. Vervolgens bijna de hele nacht wakker gelegen door al de snurk en scheet geluiden . Was dan ook blij dat ik de volgende dag naar huis mocht. Lekker mijn slaap inhalen.
Uhg snurkgeluiden. Zo blij dat ik prive lag Maar mooi dat het zo goed gaat! Ik had precies hetzelfde als jij, alleen ik was aan het huilen omdat ik zo blij was. Had ze nog niet eens gezien maar ach
@celien kan je zien hoe je er mee bezig bent geweest. Al die tijd kijk je er naar uit en dan ineens is het echt.
Time2Tri
Geplaatst: 20-05-14 08:53
2bizzy schreef:
@ditano Ben jij ook zo blij met het resultaat?
Echt wel ...Het is ongelofelijk dat plastisch chirurgen zoiets kunnen . De eerste week heb ik regelmatig tranen in mijn ogen gehad als ik over de Bvk nadacht . Vreugde tranen uiteraard ....
Aankomende dinsdag mogen de pleister eraf. Stiekem hoop ik dat er al wat pleister loslaten door het douchen. Zie daar wel soort van tegenop. Hebben jullie nog lang last gehad van de gaatjes van de drain? Heb eingelijk nergens pijn,de wonden trekken wel en af en toe een steek maar die draingaatjes heb ik toch wel echt de meeste last van. Echt een gemene pijn terwijl de wondjes daarvan er heel rustig uitzien en mooi dicht zijn. Mijn zusje was er net en die heeft ook van die plekjes het langste last gehad al heeft die een borstvergroting laten doen maar ook de borst helemaal moeten liften dus komt soort op hetzelfde neer
Ik had vooraf jeuk, jeuk, jeuk en... jeuk. Gelukkig nooit pijn gehad door de draingaatjes!
Time2Tri
Geplaatst: 20-05-14 11:39
Ik heb de drains een week gehad , het eruit halen was peanuts ... Twee dagen een pleister op de gaatjes gehad , verder hier geen last van gehad . Het verwijderen van de pleisters trouwens ook niet onaangenaam ...
Bij het drielanden punt heb ik ook open plekjes gehad , maar dat is zover goed genezen .
tamaramt
Geplaatst: 20-05-14 11:46
Celiien schreef:
Die draineringen zijn ook het akeligst, zijn bij mij samen met het drielandenpunt ook het minst 'mooi genezen' zegmaar. Maar dat trekt vanzelf weg!
Bij mij ook! Maar na 3 jaar is dit nog steeds allemaal erg goed zichtbaar. De littekens zijn ook echt niet mooi maar ach... de nadelen wegen niet op tegen de voordelen en ondanks alle ellende en complicaties zou ik het zo weer doen
Time2Tri
Geplaatst: 20-05-14 11:52
Helemaal mee eens tamaramt ...ik zou het ondanks de littekens ook zo weer doen . Als ik nu al het verschil in mijn nek voel na 8 weken sinds de operatie ...
2bizzy
Geplaatst: 20-05-14 11:57
Maakt mij ook echt niet uit als de littekens erg zichtbaar blijven. Ben allang blij dat ik verlost ben van al dat extra gewicht. Dit past beter bij mijn lichaam. Mijn zusje heeft net erg moeten lachen om mijn 'kleine' borsten. Ze vond het maar een vreemd gezicht. Ach ja,iedereen kent mij met mega grote borsten en ja nu zijn ze normaal. Is ook wel even wennen natuurlijk. Maar nu voel ik mij zoveel malen mooier en beter. Niet meer die starende blikken en ik kan straks zonder na gekeken te worden met mijn kinderen gaan zwemmen. Kan niet wachten.
Time2Tri
Geplaatst: 20-05-14 12:03
Welke Cup had je , en heb je nu ?
Nu nog zo vers na de operatie staat alles wat strakker , dat word met de tijd wel nog wat losser en voller .
Klopt, mijn borsten zijn nu qua vorm erg aan t veranderen en omtrek neemt nu ook zwaar af zegmaar, maar heb wel t idee dat ze wat natuurlijker worden zegmaar