[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:45

ik adviseer meestal voordat je een nieuwe piercing indoet, gooi em ff in de waterkoker, (of een pannetje met water) en kook em uit.

Goldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:07

amberp schreef:
en Goldie.. als ik alles wat vriendinnen van mij hebben niet zou doen.. dan had ik nu geen een piercing.. ik heb er dan meerdere.. maar er is er altijd wel iemand die dezelfde heeft....

Ja dat is waar, dat weet ik ook... Maar vind het wel raar dat zij dat dan ook ineens wil...
Maargoed ik ga hem gewoon lekker voor m'n verjaardag vragen

sjietaah schreef:
zelf heb ik een wenkbrauw piecing, een staafje.. alleen als de kapper mijn haardoet blijft hij er altijd achter hangen met zijn kam. dat komt omdat ik een zijdelingse pony heb zeg maar.. Echt irritant..
Met als gevolg dat hij nog eens doortrekt omdat zijn kam vastzit..

Auw

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:38

sjietaah schreef:
Ja een meisje bij mij in de klas heeft dat ook.. Ik vind het niet echt een zicht maar dat is ieder voor zich..

zelf heb ik een wenkbrauw piecing, een staafje.. alleen als de kapper mijn haardoet blijft hij er altijd achter hangen met zijn kam. dat komt omdat ik een zijdelingse pony heb zeg maar.. Echt irritant..
Met als gevolg dat hij nog eens doortrekt omdat zijn kam vastzit..

En nu is dus me piercing al een aantal weken ontstoken.. Ik maak hem schoon 2 keer per dag met sterilon en unicura zeep.. Het verbeterd wel maar heel langzaam..

zou je dan niet eens tegen je kapper zeggen dattie een beetje uit moet kijken? En dat je anders lekker naar een andere kapper gaat ?
Ikzelf hbe dan wel geen ervaring met kappers omdat mijn zus altijd alles knipt, maar nu zit jij weer met een ontstoken wond in je wenkbrauw

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:10

wkoekoek schreef:
Passion for Piercing schreef:
Wij adviseren GEEN sterilon of andere chloorbevattende produkten op de wond aan te brengen. GEEN vaseline, purol, alcohol etc op de huid te smeren, deze maken de huidcellen weer stuk, en het wondje moet opnieuw genezen.

ik had het over de losse piercing, niet over de wond.
Het schoonmaken van de piercing voor je hem in doet dus.

Vue

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:11

Goldie schreef:
Ik is pissig...
Ik zei zo tegen een vriendin van me dat ik een tongpiercing wil... Nu wil zij der ook ineens een... Ooh daar kan ik dus echt niet tegen
Dan heb ik al weer zo iets van laat dan maar, anders denkt iedereen weer dat ik haar na aap...

Doet het natuurlijk voor jezelf, maar vind het gewoon flauw

Joh, wat maakt dat uit ??
misschien had ze het plan eerder, en waarom naapen ? als ze dat nou gewoon echt leuk vindt, mag ze dat dan niet omdat jij t toevallig ook hebt ??

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:12

mariellexxx schreef:

zou je dan niet eens tegen je kapper zeggen dattie een beetje uit moet kijken? En dat je anders lekker naar een andere kapper gaat ?
Ikzelf hbe dan wel geen ervaring met kappers omdat mijn zus altijd alles knipt, maar nu zit jij weer met een ontstoken wond in je wenkbrauw

Nou, inderdaad...
lijkt me niet echt fijn dan..
volgende keer gewoon een grote mond geven, dat dat geen klit, maar een piercing is !

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:22

mariellexxx schreef:

Ik ga over ongeveer 2/3 maandjes beginnen met het oprekken van mijn eerste 2 oorlel gaatjes. Ik wil er een tunneltje van 6 milimeter doorheen kunnen hebben. Dat je er net doorheen kan kijken.

Dat vind ik niet echt mooi om eerlijk te zijn...maargoed, jouw smaak
Laatst zag ik ook zo'n jongen in de stad met echt van die gaten in zijn oren, je kon er een rioolbuis doorheen doen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:26

mandy_b_s schreef:
Joh, wat maakt dat uit ??
misschien had ze het plan eerder, en waarom naapen ? als ze dat nou gewoon echt leuk vindt, mag ze dat dan niet omdat jij t toevallig ook hebt ??

Dat zei ik toch ook niet... Maar op de een of andere manier heb ik dit soort dingen altijd
Had daarstraks nog een keer uitgelegd hoor..

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:42

bah ik word echt moe van mijn wenkbrauw piercing.. Het is me niet gegund denk ik.. Heb hem al een aantal maandjes en hiervoor ook al 1 (groeide uit, opnieuw laten zetten) maar hij blijft continu ontsteken!! En er is echt niks wat ik daar tegen kan doen.. (niet dat ik weet iig.. )

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:09

Nou supersmurf.. Je bent niet alleen.. Ik heb het ook.. Wel de kapper zijn schuld maar toch.. Het is echt irritant en ik zou niet weten wat ik eraan moet doen..

@ mariellexxx - Jah ik heb ook even op een niet al te vriendelijke manier gezegt dat ie dat moest laten.. Hij zou er op letten En bood wel tig keer excuses aan.. Maar ja zo zie je maar.. 1 keertje is teveel... Dus nu ist al zo'n paar weken onstoken..

En hij was bijna beter. Dus ik ging op me scooter rijden.. Kdoe me helm nogal gek aan.. heb ik me piercing ook weer mee.. weer wondje open
Maar dit is dan wel mijn schuld

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:11

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 14:27

Paulientjuh schreef:
mariellexxx schreef:

Ik ga over ongeveer 2/3 maandjes beginnen met het oprekken van mijn eerste 2 oorlel gaatjes. Ik wil er een tunneltje van 6 milimeter doorheen kunnen hebben. Dat je er net doorheen kan kijken.

Laatst zag ik ook zo'n jongen in de stad met echt van die gaten in zijn oren, je kon er een rioolbuis doorheen doen

Sja dat is natuurlijk wat jij wel mooi vind. Alleen jij zegt een rioolbuis ... bij mij komt er een evengroot rondje in als een punaise zeg maar. Dus eigenlijk dat je er net doorheen kan kijken

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:16

paulientjuh, zo'n 'rioolbuis' is nogal wat anders dan een tunneltje van 6 mm.

ik heb het al jaren, en er zijn mensen die het nog steeds niet zien dat het wel een tunnel is.. als je mij in de stad tegenkomt zie ik er echt niet shockend uit, ofja, mijn oren iig niet dacht ik zo

kijk: Afbeelding
(nee ik is niet boos, moe! )

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:37

Wat voor tatoeage heb je?

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:55

dit is toch een piercing-topic??

*die op mijn buik zijn 2 zwaluwen*

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:07

Ik wil volgende maand een navelpiercing laten zetten..
Wie kan mij hier wat over vertellen..? (Hoe het gaat enz en of het zeer doet)
Misschien dat het hier al ergens in het topic staat, maar heb geen zin om 127 blz door te spitten

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:57

Paulientjuh schreef:
mariellexxx schreef:

Sja dat is natuurlijk wat jij wel mooi vind. Alleen jij zegt een rioolbuis ... bij mij komt er een evengroot rondje in als een punaise zeg maar. Dus eigenlijk dat je er net doorheen kan kijken
[/quote]
Zo'n kleintje vind ik ook niet zo superlelijk hoor
[/quote]

Poffer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:51

Ah vandaag is m'n tongpiercing gezet
ben er super blij mee
deed helemaal geen pijn, is nu 'n beetje dik maar niet dat ik er onwijs last van heb

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 21:05

*JALOERS*
Wil ook zo graag een tongpiercing.
Nu benk van plan om een keer uit te gaan ergens.. en dan tege me moeder zeggen dat ik ZO dronken was dat ik het niet meer weet . Niet dat ze me dan niet doorheeft, maar kan ze er niks meer aan doen

juthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 11:01

MissDonna schreef:
onderin is wel mooi zon piercing bji je navel..! alleen is het nog pijnleijker dan die daarboven ( zei meisje uit me klas die heeft boven en onder ) succes

haha pijnlijker dan bovenin??? Ik voelde het bovenin amper...
Heb twee keer een tepelpiercing overleefd.. dus dit moet ook wel te doen zijn
Ik ben nog aan het twijfelen.. of ik haal m boven eruit.. of ik wissel ze af (als de onderste genezen is..) of ik laat ze allebei zitten.. licht er even aan hoe het eruit ziet..

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 12:10

Het ziet er wel leuk uit. helemaal als je onder gewon zon simpele heb en boven in met zn teken boven in dus neit dat ie er onder hangt snap je Dan ziet het er echt gaaf uit!!

Rytm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 12:29

Ik wil een tongpiercing!!! K ga em voor kerst vragen
Heey Madiek..wou jij nou ook nog? Doen we et samen haha

En die in mn neus moet opnieuw want hij is dichtgegroeid

Poison

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 12:40

Ik heb gister een neusknopje laten piercen.
Jeetje daty deed wel f pijn hoor! meer als mijn tongpiercing en 12 oorbellen bij elkaar
Al moet ik zeggen dat 3 gaatjes onder elkaar laten schieten in 1 keer ook behoorlijk pijn doet.

juthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 14:46

Ik heb m!!! En de pijn viel reuze mee hoor

MissDonna schreef:
Het ziet er wel leuk uit. helemaal als je onder gewon zon simpele heb en boven in met zn teken boven in dus neit dat ie er onder hangt snap je Dan ziet het er echt gaaf uit!!

Hahaha uhm... je bedoeld dus dat t bovenste bolletje, van de bovenste piercing, een figuurtje/teken is.. en het onderste bolletje gewoon een bolletje??
en dan de onderste piercing gewoon 2 bolletjes???

of snap ik je nu niet?!?!?

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 15:08

Je had toch een onder in je navel laten zetten?