Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amberp schreef:en Goldie.. als ik alles wat vriendinnen van mij hebben niet zou doen.. dan had ik nu geen een piercing.. ik heb er dan meerdere.. maar er is er altijd wel iemand die dezelfde heeft....
sjietaah schreef:zelf heb ik een wenkbrauw piecing, een staafje.. alleen als de kapper mijn haardoet blijft hij er altijd achter hangen met zijn kam. dat komt omdat ik een zijdelingse pony heb zeg maar.. Echt irritant..
Met als gevolg dat hij nog eens doortrekt omdat zijn kam vastzit..
sjietaah schreef:Ja een meisje bij mij in de klas heeft dat ook.. Ik vind het niet echt een zicht maar dat is ieder voor zich..
zelf heb ik een wenkbrauw piecing, een staafje.. alleen als de kapper mijn haardoet blijft hij er altijd achter hangen met zijn kam. dat komt omdat ik een zijdelingse pony heb zeg maar.. Echt irritant..
Met als gevolg dat hij nog eens doortrekt omdat zijn kam vastzit..
En nu is dus me piercing al een aantal weken ontstoken.. Ik maak hem schoon 2 keer per dag met sterilon en unicura zeep.. Het verbeterd wel maar heel langzaam..
wkoekoek schreef:Passion for Piercing schreef:Wij adviseren GEEN sterilon of andere chloorbevattende produkten op de wond aan te brengen. GEEN vaseline, purol, alcohol etc op de huid te smeren, deze maken de huidcellen weer stuk, en het wondje moet opnieuw genezen.
Goldie schreef:Ik is pissig...
Ik zei zo tegen een vriendin van me dat ik een tongpiercing wil... Nu wil zij der ook ineens een... Ooh daar kan ik dus echt niet tegen![]()
Dan heb ik al weer zo iets van laat dan maar, anders denkt iedereen weer dat ik haar na aap...
Doet het natuurlijk voor jezelf, maar vind het gewoon flauw
mariellexxx schreef:
zou je dan niet eens tegen je kapper zeggen dattie een beetje uit moet kijken? En dat je anders lekker naar een andere kapper gaat ?
Ikzelf hbe dan wel geen ervaring met kappers omdat mijn zus altijd alles knipt, maar nu zit jij weer met een ontstoken wond in je wenkbrauw
mariellexxx schreef:
Ik ga over ongeveer 2/3 maandjes beginnen met het oprekken van mijn eerste 2 oorlel gaatjes. Ik wil er een tunneltje van 6 milimeter doorheen kunnen hebben. Dat je er net doorheen kan kijken.
mandy_b_s schreef:Joh, wat maakt dat uit ??
misschien had ze het plan eerder, en waarom naapen ? als ze dat nou gewoon echt leuk vindt, mag ze dat dan niet omdat jij t toevallig ook hebt ??
Paulientjuh schreef:mariellexxx schreef:
Ik ga over ongeveer 2/3 maandjes beginnen met het oprekken van mijn eerste 2 oorlel gaatjes. Ik wil er een tunneltje van 6 milimeter doorheen kunnen hebben. Dat je er net doorheen kan kijken.
Dat vind ik niet echt mooi om eerlijk te zijn...maargoed, jouw smaak
Laatst zag ik ook zo'n jongen in de stad met echt van die gaten in zijn oren, je kon er een rioolbuis doorheen doen
Paulientjuh schreef:mariellexxx schreef:
Dat vind ik niet echt mooi om eerlijk te zijn...maargoed, jouw smaak
Laatst zag ik ook zo'n jongen in de stad met echt van die gaten in zijn oren, je kon er een rioolbuis doorheen doen
MissDonna schreef:onderin is wel mooi zon piercing bji je navel..! alleen is het nog pijnleijker dan die daarboven ( zei meisje uit me klas die heeft boven en onder )succes
![]()
MissDonna schreef:Het ziet er wel leuk uit. helemaal als je onder gewon zon simpele heb en boven in met zn teken boven in dus neit dat ie er onder hangt snap jeDan ziet het er echt gaaf uit!!