cursebreaker die modderige derrière vind ik hilarisch. Je foto's zijn echt prachtig waarbij de foto van jou met de hond en die zonnestraal erbij, wel heel apart is.
Ik ben naar de Eelerberg geweest. Stukje gewandeld. Nog iets vorst. Specht. Maar het was eigenlijk een korter rondje dan ik verwachtte. Dus ook nog even bij Schuilenburg gelopen.
BeFunny wat een prachtige foto's en leuk sneeuwklokjes en je hondjes. Lizard geweldig die foto van de warte specht. Wat bijzonder, ze zijn vrij zelden en dan nog zo scherp op de foto. Heel gaaf.
Wat een heerlijke foto's van gisteren en vandaag. Zo'n mooi zonnetje. En een glijer voor Cursebreaker, oeps. Befunny, leuke foto'd van je mini in de sneeuw.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-02-23 22:01
Befunny geen straf toch met dit weer? Mooi rondje hoor en je hondjes maken het af. Vind ze zo leuk.
Lizard dat licht is prachtig. En een zwarte specht ik heb iets met spechten.
Ik ben weer naar de Noord-Ginkel geweest, nu ander stukje gepakt. Was een beetje verdwaald, niks voor mij maar de zon was niet te zien, beetje mistig en dan is het soms lastiger oriënteren. Kwam het laatste stukje op de Vlinder Das route uit, overal dassen sporen naast het pas dus ze zitten er zeker. Ik vond het minder mooi dan mijn wandeling eerder deze week. Maar evengoed lekker gelopen.