Ik heb het te doen met jullie nachtbrakers
Voelen jullie je overdag wel een beetje oké?
Linda, mijn kraamzorger heeft een week na mij iemand iemand op haar planning staan die haar 4e kindje krijgt. De kraamzorger gaf aan dat mochten we tegelijkertijd bevallen (keizersnede (hopelijk) in beide gevallen) wil ze aan de ander vragen of zij met iets minder uren per dag af kan of verdeeld over meer dagen. Dat omdat het voor mij de eerste keer is. Dat vond ik ontzettend lief van haar en ik gaf al aan dat ik minder uren geen probleem vind als het niet anders is. Als ik met grote paniek zou mogen bellen, komt het helemaal goed

Dat klinkt lekker Gnome, een halve dag wellness

Wat heb je allemaal gedaan?
Bescheiden buikjes hebben jullie Mriek, Kiwi en Freekie!
Ballard helemaal

Gefeliciteerd QueenE, mooi resultaat voor je L2 debuut

Ik zit helaas afgekeurd thuis Sting maar ik herken het wel dat mijn prioriteiten anders liggen. Bij mij is het wel met vlagen, maar als ik iets voor de baby in mijn hoofd heb moet ik er gelijk iets mee kunnen doen.
Hier een lekker weekend gehad. Zaterdag bij de herinneringsboom van mijn vader geweest. Ik vind het zo mooi dat we een plek hebben om naar hem toe te gaan. Daarna een klein stukje in het bos gewandeld en met mijn moeder en zus geluncht. Gisteren een nieuwe deur voor de babykamer gehaald, die was zo krom als een hoepel en moest echt keihard dicht getrokken worden. Vaak nog meerdere keren dus dat was geen succes geworden met een slapende baby

Vandaag eens naar de bouwmarkt of ik verf kan vinden voor bij het behang. Het behang wordt waarschijnlijk de bosdieren van Pimpelmees in potloodgrijs of bruin. Mijn vriend van de safari dieren minder leuk en ik vond het ook meer iets voor een meisje.
[
Afbeelding ]