Veel moeten afvallen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 08:06

Voor iedereen die denkt dat je met afvallen niet meer van eten mag genieten (volgensmij valt dat hier wel mee):
Afbeelding
Uitgebreid ontbijt voor 400kcal,echt van genoten. Past ook goed binnen mijn macro's nu ik wat meer koolhydraten eet, eerder at ik er geen appel / rozijnen bij maar meer kwark.

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:02

Ziet er top uit!

Oef ik moet even de broekriem aantrekken. Niet zo goed bezig geweest van het weekend dus moet weer in balans komen. Even 2 dagen strak in het ritme. As we speak sta ik op Foxy, nog een half uur te gaan vandaag en dan ben ik tevreden.

Balans noemen we dat? :') #jekuntnietaltijdgoedbezigzijn

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 14:37

Zijn het pancakes?
Hier derde flesje water aangeslagen...

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:14

Havermout - eiwit pancakes :j

Balans is het in ieder geval ook weer compenseren Roosch :D

landvrouw

Berichten: 1797
Geregistreerd: 03-02-09
Woonplaats: Daar waar mijn kat is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:03

Roosch schreef:
Ziet er top uit!

Oef ik moet even de broekriem aantrekken. Niet zo goed bezig geweest van het weekend dus moet weer in balans komen. Even 2 dagen strak in het ritme. As we speak sta ik op Foxy, nog een half uur te gaan vandaag en dan ben ik tevreden.

Balans noemen we dat? :') #jekuntnietaltijdgoedbezigzijn


Broekriem een gaatje strakker is normaal juist een goed teken : (sorry kon t niet laten)
Kom op Roos, je kunt het! Je bent steeds zo goed bezig, zo'n dagen er tussen mogen dan ook.

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:43

Ja, ik tikte het en dacht "was het maar zo een feest". :))

750 kcal oppe foxy vandaag. Ik vind het wel heilig.

mirjamalvaro

Berichten: 14663
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:53

:wave:

Hier ook weer braaf gelopen. Verder de hele dag geverfd. :+
Afbeelding

arabella2000
Berichten: 4152
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:01

Goed bezig allemaal!!!

Aangezien ik nu vooral zittend werk doen, moet ik van mezelf iedere dag op de crosstrainer. Vind het echt niet leuk, maar mijn lichaam werkt nu al tegen -O-

Dus vanmorgen 5 min crosstrainer gedaan (was te laat wakker, maar iets is iets :') )
En net 15 minuten crosstrainer gedaan. Wel 6x op de klok gekeken :') maar het is gedaan. Wel alleen op de lichtste stand, de rest doet het niet :+
Als ik de crosstrainer echt gebruik tot het einde van het jaar, dn komt er een nieuwe

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:49

Ik ben echt nog steeds blij met Foxy, een goede crosstrainer doet echt wonderen. Heb hiervoor ook een oud bakkie gehad (tweedehands via mp, voor 25 euro heeft ie het een maand volgehouden) maar dat heeft me wel doen beslissen een goeie aan te schaffen.

Ik ben trots. Ondanks medisch even niet helemaal 100% te zijn vandaag toch mijn eet- en bewegingsdoel gehaald. Gelukkig weet ik waar ik het medische issue moet zoeken en ga ik woensdag naar de behandeling waarvan ik hoop dat ie goed aansluit.

Straks maar op tijd naar bed. :j daar verbrand je ook kcal toch. :')

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 21:04

Ligt er aan wat je allemaal van plan bent in bed Roosch :')

Ik ben aan het wachten op een vrachtwagen hooi om te lossen, dat wordt mijn lichaamsbeweging voor vandaag :D

Gamova
Berichten: 1008
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 21:50

Oh gaucho die pancakes <3
Heb je een recept? Ziet er uit als een fijn weekend ontbijt :D

Ik ben eindelijk weer aan het sporten na mijn Corona besmetting. Wel ineens weer keelpijn maar volgens de GGD arts niet meer besmettelijk. Morgen dus wel gewoon weer voor de klas.
Met sporten erbij het doel gesteld om voor de kerstvakantie 15 kilo kwijt te zijn. Dat is nog 6 :)

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 08:45

Eindstand na mijn midweekje CenterParcs, met iets teveel lekkers (snoep, chips, koekjes en afhaalmaaltijden) - 100 gram. Ik doe het ervoor :j
Nu lekker de draad weer oppakken. Deze week sowieso 2x bokszaktraining en 1x hardlopen.
Eens kijken of daar verder nog wat bijkomt, waarschijnlijk een lange wandeling in het weekend..

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 08:46

Gamova schreef:
Oh gaucho die pancakes <3
Heb je een recept? Ziet er uit als een fijn weekend ontbijt :D

Ik ben eindelijk weer aan het sporten na mijn Corona besmetting. Wel ineens weer keelpijn maar volgens de GGD arts niet meer besmettelijk. Morgen dus wel gewoon weer voor de klas.
Met sporten erbij het doel gesteld om voor de kerstvakantie 15 kilo kwijt te zijn. Dat is nog 6 :)

Heb je veel last gehad van de Corona? Mooi doel, aan de motivatie ligt het zo te horen niet :D

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 08:48

Roosch schreef:
Ik ben echt nog steeds blij met Foxy, een goede crosstrainer doet echt wonderen. Heb hiervoor ook een oud bakkie gehad (tweedehands via mp, voor 25 euro heeft ie het een maand volgehouden) maar dat heeft me wel doen beslissen een goeie aan te schaffen.

Ik ben trots. Ondanks medisch even niet helemaal 100% te zijn vandaag toch mijn eet- en bewegingsdoel gehaald. Gelukkig weet ik waar ik het medische issue moet zoeken en ga ik woensdag naar de behandeling waarvan ik hoop dat ie goed aansluit.

Straks maar op tijd naar bed. :j daar verbrand je ook kcal toch. :')

Hopelijk doet de behandeling morgen, wat je ervan verwacht en kun je daarna weer volledig doen wat je altijd doet. Altijd leuk om te lezen hoe jij over Foxy schrijft en respect dat je er (zo goed als) dagelijks op stapt... _/-\o_

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:10

Goed bezig Musli!

@Gamova ik maak het mezelf makkelijk met die pancakes :o 2 scheppen Delicious oats & protein pannekoekenmix en 100ml amandelmelk. Eerder ook wel met banaan, havermout en ei, maar dat lukte de ene keer beter dan de ander.

Zo, gisterenavond een vrachtwagen hooi gelost en in de schuur gestapeld en vanochtend 6 km hardgelopen, voorlopig heb ik mijn beweging ook weer gehad.

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:16

Wat doen jullie als je een hongergevoel hebt?

Ik heb het idee dat ik iets fout doe. In de morgen eet ik 2 boterhammen en tussendoor een halve komkommer.

Maar ik heb een hongergevoel

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:19

purny schreef:
Wat doen jullie als je een hongergevoel hebt?

Ik heb het idee dat ik iets fout doe. In de morgen eet ik 2 boterhammen en tussendoor een halve komkommer.

Maar ik heb een hongergevoel

Water drinken, blijft het hongergevoel aan? Dan eten... Blijkbaar heeft je lichaam behoefte aan meer.
Wat voor boterhammen eet je en wat doe je erop? :)

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:22

MuSLi schreef:
purny schreef:
Wat doen jullie als je een hongergevoel hebt?

Ik heb het idee dat ik iets fout doe. In de morgen eet ik 2 boterhammen en tussendoor een halve komkommer.

Maar ik heb een hongergevoel

Water drinken, blijft het hongergevoel aan? Dan eten... Blijkbaar heeft je lichaam behoefte aan meer.
Wat voor boterhammen eet je en wat doe je erop? :)


2 bruine boterhammen(met pitjes) met kalkoen of kipfilet
Nu al een halve liter water op.

Knudd

Berichten: 1564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:23

Hoe laat ontbijt je purny?

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:25

7 uur

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:36

Voor mij werkt voor ontbijt in verhouding meer eiwit / vet dan koolhydraten, en veel vezels. Mijn ontbijt is meestal rond de 400 kcal.

Meer eiwit / vet is voor mij bijvoorbeeld kwark, Smoothie met eiwit poeder, omelet etc. Liefst voor de vezels / vullendheid ook nog iets van groente erbij

Als ik eens crackers eet dan eet ik het liefst crackers met minder koolhydraten / meer eiwit en vooral veel vezels. En het klinkt heel gek, bijvoorbeeld pindakaas heeft veel kcal, maar geringe hoeveelheid is voor mij erg vullend.

Ik ontbijt zelf tussen 6 en 6.30, en dan kleine snack rond 10.

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:38

Ik kan je er helaas niet mee helpen, ik ontbijt pas vanaf 12 uur. Heb zelden tot nooit trek. Nu ook al 375 kcal verbrand maar nog niet echt trek. Ik drink wel veel water. :)

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:41

gaucho schreef:
Voor mij werkt voor ontbijt in verhouding meer eiwit / vet dan koolhydraten, en veel vezels. Mijn ontbijt is meestal rond de 400 kcal.

Meer eiwit / vet is voor mij bijvoorbeeld kwark, Smoothie met eiwit poeder, omelet etc. Liefst voor de vezels / vullendheid ook nog iets van groente erbij

Als ik eens crackers eet dan eet ik het liefst crackers met minder koolhydraten / meer eiwit en vooral veel vezels. En het klinkt heel gek, bijvoorbeeld pindakaas heeft veel kcal, maar geringe hoeveelheid is voor mij erg vullend.

Ik ontbijt zelf tussen 6 en 6.30, en dan kleine snack rond 10.


Ik ga maandag eens met kwark proberen! Misschien dat dat helpt. Maandag begin ik weer om 7 uur vandaar
Laatst bijgewerkt door purny op 03-11-20 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:42

Of een combinatie. Een boterham met kipfilet/kalkoen en een bakje kwark.
Ik ontbijt ook altijd met iets van Skyr/Kwark/Yoghurt met of zonder fruit.

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:47

Hoeveel kwark moet ik rekenen?