Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vandaag ziet het er wel goed uit en de pijn is ook een stuk minder gelukkig.

Daphne__ schreef:Ja, heb een tetanusinjectie gehad en 5 dagen AB
Heb verder geen melding gemaakt. Ik ken de eigenaar en de hond heel goed en weet 100% zeker dat zij hier heel goed mee omgaat en het niet nogmaals gaat gebeuren. Eigenaar was ook heel erg overstuur, erger dan ik zelf eigenlijk. Wat nou precies de reden was weten we niet goed.. Wel is de hond heel gevoelig voor hoe zijn eigenaar zich voelt en die was gisteren erg gespannen. Een paar minuten voor het mis ging zei ik nog dat hij heel klef was naar zijn eigenaar. En ze maken oogcontact en het was mis..
Ik neem het de eigenaar niet kwalijk en de hond ook niet. Die was daarna ook weer heel lief tegen me. Wel gaat de eigenaar hulp zoeken voor de hond en hij loopt sowieso nooit los.
Het deed wel flink pijn en bloedde idd ook goedVandaag ziet het er wel goed uit en de pijn is ook een stuk minder gelukkig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
die heeft je ook goed te pakken gehad
hopelijk hersteld het goed en snel, maar inderdaad wel goed in de gaten houden.DideH schreef:Vandaag 3 moedervlekjes weg laten halen bij huisarts (weggebrand), 3 van dit soort plekjes nu. Niet hele spannende plekken, maar ziet er wel apart uit en ook gekke pijntjes
[ Afbeelding ]
. Binnenkort herkansing, hopelijk denk ik er dan aan.