Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiren schreef:Nu ruim 8 maanden later kamp ik nog steeds met rest klachten en terugvallen.
Vorig jaar liep ik marathons, nu vraag ik me af of ik ooit nog weer 10 km kan hardlopen..
Badeendje schreef:Ik heb ook nog steeds terugvallen en ben nog steeds niet hersteld. Had vorige week echt enorme hoofdpijn, maar die is sinds dit weekend weg. Ik werk 1 dag per week op kantoor, en toen ik laatst eindelijk weer ging werken kwam ik thuis en heb ik 14 uur geslapen, echt heel eng eigenlijk. Sporten gaat ook nog slecht, m’n spieren zijn heel snel leeg. Ik kan ook heel slecht op specifieke woorden komen, ik zeg nu echt heel vaak ‘die’ etc. Had toch gehoopt dat het sneller zou gaan, toch “fijn” om te lezen dat er hier meer mensen zijn bij wie het zo lang duurt, al hoop ik dat jullie allemaal zo snel mogelijk weer kunen functioneren als voorheen!
Edit: 8nnemiek we hebben nagenoeg dezelfde klachten, ik denk idd dat het erbij hoort
Em_ schreef:Esther_ schreef:Ik mag mij ook sinds woensdag hier aansluiten. Het begon met een flinke verkoudheid, nu nog wat verhoging en gisteren ontzettend pijn in mijn knieën en zit ik helemaal onder de huiduitslag incl. jeuk.
Zijn meer mensen die huiduitslag gehad hebben?
Ik heb plotseling enorme huiduitslag op m'n kin maar ben negatief getest.. Toch vertrouw ik het niet want m'n moeder is positief en ik heb haar kort geleden nog gezien. Dus ik blijf een paar dagen voor de zekerheid nog thuis. Verder voel ik me ook niet fit, heb hoofdpijn en had keelpijn maar geen koorts geloof ik. Ik vind 't maar lastig..! GGD denkt niet dat m'n moeder mij besmet kan hebben omdat we elkaar niet hebben aangeraakt, maar mijn moeder heeft ook niemand aangeraakt en heeft 't toch opgelopen! Zo dubbel allemaal. GGD spreekt zichzelf eigenlijk tegen vind ik
Em_ schreef:Even een update, het is zo goed als zeker dat ik negatief ben. Vandaag bij de huisarts geweest en hij gaf aan dat ik gordelroos hebook vervelend maar gelukkig geen corona. Gordelroos is trouwens ook een virus dus het is logisch dat ik me niet lekker voel, zei de huisarts.
Morrie schreef:Em_ schreef:Even een update, het is zo goed als zeker dat ik negatief ben. Vandaag bij de huisarts geweest en hij gaf aan dat ik gordelroos hebook vervelend maar gelukkig geen corona. Gordelroos is trouwens ook een virus dus het is logisch dat ik me niet lekker voel, zei de huisarts.
even een waarschuwing van mijn kant voor gordelroos: neem het serieus! Ik heb van de laatste keer gordelroos levenslang zenuwpijn overgehouden! Tip: NIET krabben! De zalfjes tegen waterpokken helpen bij mij prima tegen de jeuk, ik heb een kast vol van die spullen inmiddels
8nnemiek schreef:Badeendje schreef:Ik heb ook nog steeds terugvallen en ben nog steeds niet hersteld. Had vorige week echt enorme hoofdpijn, maar die is sinds dit weekend weg. Ik werk 1 dag per week op kantoor, en toen ik laatst eindelijk weer ging werken kwam ik thuis en heb ik 14 uur geslapen, echt heel eng eigenlijk. Sporten gaat ook nog slecht, m’n spieren zijn heel snel leeg. Ik kan ook heel slecht op specifieke woorden komen, ik zeg nu echt heel vaak ‘die’ etc. Had toch gehoopt dat het sneller zou gaan, toch “fijn” om te lezen dat er hier meer mensen zijn bij wie het zo lang duurt, al hoop ik dat jullie allemaal zo snel mogelijk weer kunen functioneren als voorheen!
Edit: 8nnemiek we hebben nagenoeg dezelfde klachten, ik denk idd dat het erbij hoort
Apart zeg, die woorden vergeten dat klinkt herkenbaar! Ik heb daar ook meer last van. Gewoon heel simpele woorden, ik noem alles 'dinges' de laatste tijd![]()
Ik vond het een paar dagen geleden een leuk idee om even met de fiets boodschappen te gaan halen..![]()
3 kilometer..
Op de heenweg, wind mee, had ik al een hartslag van 150. Op de terugweg, met een paar boodschappentassen, en windkracht 5 tegen, ben ik halverwege maar afgestapt. Ik redde het echt niet! Terwijl ik normaal zonder problemen een middag op de fiets zat.
Sure_lee schreef:Die chemische smaak heb ik ook weleens gehad. Dat kan ook komen door pijnboompitten. Die toevallig gegeten?