Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Groningen verloren...toe maar. Tijd voor wat luchtigers: Pieter Derks over de voordelen van corona. https://m.youtube.com/watch?v=LuXPeHvU6sA
Bo_Y schreef:safina schreef:Groningen verloren...toe maar. Tijd voor wat luchtigers: Pieter Derks over de voordelen van corona. https://m.youtube.com/watch?v=LuXPeHvU6sA
Misschien beetje overdreven,
Maar 900 besmette mensen, iedereen besmet gemiddeld 2 mensen, dan gaat het hard in een stad vol met studenten
Sannens schreef:Italie is geweest is besmet natuurlijk, dus waarschijnlijk zijn niet alle 900 studenten besmet.
Destination schreef:Wat een hatelijke opmerkingen over Vindicat zeg... Ik praat het zeker niet goed, maar op het moment dat ze vertrokken was er geen negatief reisadvies voor het gebied waar ze zijn. Ik ken geen reisverzekering die de reissom terugbetaalt op het moment dat er geen negatief reisadvies is. Verder staan ze in constant contact met de GGD over de situatie.
En het artikel gaat misschien wel over Vindicat, maar wat met alle andere toeristen in het gebied?
Loretta schreef:Destination schreef:Wat een hatelijke opmerkingen over Vindicat zeg... Ik praat het zeker niet goed, maar op het moment dat ze vertrokken was er geen negatief reisadvies voor het gebied waar ze zijn. Ik ken geen reisverzekering die de reissom terugbetaalt op het moment dat er geen negatief reisadvies is. Verder staan ze in constant contact met de GGD over de situatie.
En het artikel gaat misschien wel over Vindicat, maar wat met alle andere toeristen in het gebied?
De naam Vindicat was al behoorlijk besmeurd na een hele reeks van incidenten. Dus de haat tegenover Vindicat komt niet uit de lucht vallen.
Loretta schreef:Zondag komen er nog eens 900 Vindicat studenten terug uit Noord Italie. Dat is natuurlijk een gigantisch groot risico. Mocht dat fout gaan dan is Groningen verloren.
safina schreef:Groningen verloren...toe maar. Tijd voor wat luchtigers: Pieter Derks over de voordelen van corona. https://m.youtube.com/watch?v=LuXPeHvU6sA
bigone schreef:Vindicatters hebben daar een heel dorp afgehuurd en dagelijks contact met ggd in Nederland . En wonen? De meeste vindicatters wonen samen in huizen, daar komt geen buitenstaander in en dat moet je ook niet willen. Maar hopen dat ze allemaal gezond terugkomen want weinig slaap, veel alcohol is niet zo best voor je weerstand .
Loretta schreef:Destination schreef:Wat een hatelijke opmerkingen over Vindicat zeg... Ik praat het zeker niet goed, maar op het moment dat ze vertrokken was er geen negatief reisadvies voor het gebied waar ze zijn. Ik ken geen reisverzekering die de reissom terugbetaalt op het moment dat er geen negatief reisadvies is. Verder staan ze in constant contact met de GGD over de situatie.
De naam Vindicat was al behoorlijk besmeurd na een hele reeks van incidenten. Dus de haat tegenover Vindicat komt niet uit de lucht vallen.
Janneke2 schreef:Loretta schreef:Zondag komen er nog eens 900 Vindicat studenten terug uit Noord Italie. Dat is natuurlijk een gigantisch groot risico. Mocht dat fout gaan dan is Groningen verloren.
Verloren?
Hoezo, paniek?
We kennen allemaal de reputatie van vindicat (= zich boven de wet verheven achten) , dus ik mag hopen dat de ggd haar bevoegdheden strikt gebruikt.
Corona staat op de A lijst van besmettelijke ziekten en een aantal zaken zijn verre van vrijblijvend.
Ik heb geen reden om te denken dat de burgemeester (om eens iemand te noemen) van Gruns er met de pet naar zal gooien.
Bo_Y schreef:Dit dus...
Dat ze nu italie zijn is wellicht niet handig, maar tot dinsdag geen negatief reisadvies, dus vertrek kun je niet kwalijk nemen.
Maar vindicat is berucht in Groningen, dus vertrouw er niet op dat ze na thuiskomst doen wat geadviseerd wordt. Helaas hebben ze al jaren een eeg slechte naam in de stad