Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliquee18 schreef:Lieve lieve allemaal,
Onwijs bedankt voor alle lieve reacties
De uitvaart was mooi, gewoon zoals die het wou.
Voor nu ben ik gewoon onwijs moe, d'r komt dus ook geen zinnig woord meer uit me.
Ben in bed gekropen met ukkepuk en de hond.
Het is stil, zo vreselijk stil in huis
tiwi1969 schreef:Wat fijn dat de uitvaart naar wens was en dat je Wolter op zijn eigen manier hebt kunnen uitzwaaien.
De dagen vooraf wordt je geleefd en kom je aan je echte verdriet en de realiteit niet echt toe. Het zal nu wel inslaan als een bom, neem de tijd voor je verdriet, het mag er zijn. Zo vaak, zo veel en zo lang als nodig. Verdwijnen doet het nooit helemaal, maar er komt een moment dat je je realiseert dat je vaker met een lach dan met een traan aan hem denkt.... op jouw tijd.
Heel veel sterkte, houd je kleine mannetje stevig vast!
moonfish13 schreef:Fijn dat alles is gegaan zoals hij wilde.
Er zijn veel mooie dingen geschreven, zelf vind ik de woorden niet zo.
Verder dan sterkte kom ik niet, terwijl ik elke dag stil sta bij hoe inmens zwaar dit moet zijn voor jullie.
Toen ik las dat hij overleden was, was mijn dag acuut grauw en mijn gedachtes zaten uren lang bij jou en je kleine hummel.
Jullie hebben zoveel harten geraakt met zijn drieën, menigeen hier heeft met jullie meegeleefd en meegehuild, mezelf inclusief.
Niemand kan dit verdriet verzachten, maar zoveel mensen waren in gedachte en met kaarsjes bij jullie.
Dat is heel bijzonder om te zien.
Het geeft mij het gevoel dat ondanks alle spanningen in de wereld we als het er op aan komt, er nog steeds voor elkaar zijn.
Jullie hebben samen laten zien dat de wereld op dat vlak prachtig is, iedereen staat weer met twee benen op de grond.
Alle neuzen dezelfde kant op gezet, dat is wat jullie bereikt hebben.
Vreselijk veel sterkte met het verlies van je grote liefde en papa van Declan.
Er zijn geen woorden die kunnen omschrijven hoe inmens veel pijn dit moet doen.
Er zijn geen woorden die de lading genoeg kunnen dekken..
Gewoon niet.