Niniane schreef:Ja, werkt prima Elke! Een klein stipje en je hebt heel je bewegend ooglid te pakken.
Gaat dat niet plakken dan? In de zin van dat je merkt dat je oog aan zichzelf blijft plakken als je m open en dicht doet
Superleuk al die oranje looks.
En die Chanel is erg mooi, maar vind 34 euro echt belachelijk veel geld voor 1 mono idd. Vind 7 euro voor een mono al veel, als je het vergelijkt met een palette.
Eline, mooie look die laatste, vind je wenkies ook erg mooi daar.
Over die haarverf, het is fijn spul. Zoek wel echt goed de kleur uit die zij adviseren bij je haarkleur, anders heb je kans dat het minder goed pakt.
Friem je wenkbrauwen zijn echt mooi geworden
moet je nou elke keer je eigen wenkbrauwhaartjes weghalen?
Darkchristal, die chocoladepalettes zijn leuk om mee te beginnen. Maar het is geen topkwaliteit. Sleek is qua pigment beter. Als je een mooi palette wilt, zou ik even doorsparen voor Morphe.
Ds die groene lippen van jou, jij kunt dat zo goed hebben he
Jammer dat je huid zo slecht is KG, maar wel weer een mooie look met dat groen.
Melati, mooie looks, ik vind die roze wel mooi bij je staan hoor! Goed pigment iig, welk palette heb je daarvoor gebruikt?
En vorm, ja ik weet nog niet zo goed wat nu goed is voor mn oog. Ze zijn ook nogal ongelijk dus dat is lastig.
Met Koningsnacht en Koningsdag nog even met oranje look gewerkt, al ogen ze op de foto meer rood

Op deze foto zon in mn bakkes en ik wilde mn oranje haar op de foto

Ik moet rap mn wenkbrauwen weer eens doen. En op de 2e ben ik niet helemaal tevreden over de look, maar die heb ik binnen 5 min op mn hoofd geknald.
Beide keren CG 1995 op mn lippen.