[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:49

Nu heb ik ook zoiets, pech aan de meelezers, maken we er een HK van. Als het zo moet. We zijn toch ontopic de hele tijd nu? Jeetje, wat een mierengene*k.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:52

Ik heb de auburn pommade van Anastasia maar ik denk dat die nog iets te bruinig is. Zal dadelijk kijken of ik een swatch kan posten.

Je hebt echt bizar mooie ogen Fenrir!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:53

Ik vind dat getem sowieso een beetje kansloos om heel eerlijk te zijn, als je al niet eens hier post (tenminste neem aan dat het meelezers zijn) heb dan gewoon de ballen er even iets van te zeggen :=

Dankjewel Kaygee!
En Suus de kleur is idd niet heel slecht, maar in het echt is hij wat grijziger en het is gewoon net niet de goede tint.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:13

Afbeelding

Donkere is chocolate, lichtere auburn

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:29

Die zien er idd wel erg donker/bruinig uit :j bedankt voor het voorbeeldje!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:33

Ik dacht al, friem? :=

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:45

Fenrir schreef:
Ik vind dat getem sowieso een beetje kansloos om heel eerlijk te zijn, als je al niet eens hier post (tenminste neem aan dat het meelezers zijn) heb dan gewoon de ballen er even iets van te zeggen :=

Dankjewel Kaygee!
En Suus de kleur is idd niet heel slecht, maar in het echt is hij wat grijziger en het is gewoon net niet de goede tint.

Dan moeten ze meer meelezen :+ daarom wordt er getemd.

Ik vind jouw ogen zo prachtig helemaal met die kleuren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:46

Fenrir, ik heb een potloodje van Lóreal.
(heb ook rood haar).
Colour riche le sourcil. Is golden brown, misschien matcht die?
Ook heb ik een MAC eyeshadow ervoor...zou de kleur ff moeten zoeken.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:49

Ik vind jouw ogen ook heel mooi Fenrir, maar sowieso al dat rode, prachtig. Hoewel ik als kind rood als haarkleur altijd lelijk vond en meestal werden die arme kids ook nog gepest... Maar nu vind ik het prachtig. Mooi toch, een mooie rode dame.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 00:06

Even bijgelezen. Men die temt: minder temmen, meer kletsen!
Misschien is er wel niet getemt, maar leest de mod gewoon graag mee en ziet het dan 'offtopic' gaan. Als ging er serieus niks offtopic de laatste pagina's. Vloggers gaat over beauty sowieso, die tattoeage van suus piept er even tussendoor maar dat is toch niet offtopic?
Suus hij is zooo gaaf <3

Ik ben ook team dunne wenkbrauw, dus ik zou je begin stukje ook wat smaller maken. Niet veel, want het past bij je gezicht. Maar ik denk dat 1 rij haartjes al veel scheelt.

En jaaaa. De bokt dames komen naar Eindje! :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 00:53

Misschien is het ook een idee dat de persoon die temt gewoon hier even laat weten dat diegene het offtopic gedeelte niet prettig vind.. Daar heb je veel meer aan dan een tem.

Elke wat vind jij van warm soul? Is die blush geschikt als je sproetjes hebt of is de te 'oranje' en kan je daar nog een highlighter bij gebruiken of is hij al behoorlijk shiny (zoals dainty of benefits sugarbomb)? Welke blush is jouw favoriete? Ik zou graag meer must have blushes voorbij zien komen :) dus als iemand een aanrader heeft Let me know, verder gebruik ik dagelijks nars deep troath, wat ik echt de belachelijkste naam voor een blush ooit vind :)) orgasm kan ik nog wel handlen..

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 01:07

Eight, ik vind impassioned van Nars heel mooi. Maar die lijkt wel heel erg op deep throat volgens mij..

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:08

Wat een gemiereneuk weer, maar goed, laten we er maar over op houden voordat we echt off topic gaan ;)

Ik ga denk ik toch donderdag mijn wenkbrauwen laten doen bij de brow bar. Nu kan ik ze ook laten bijkleuren, zouden jullie dat aanraden, zou natuurlijk wel makkelijk zijn dat ik ze veel minder (of misschien helemaal niet) hoef bij te tekenen.

En ik laat natuurlijk voor en na foto's zien ;)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:10

Zie hierboven ergens de foto van mijn wenkbrauwen :) ik vind het wel relaxt. Is nu al een stuk minder heftig maar mijn wenkbrauwen lijken nu veel voller.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:12

Jij had toch ook een soort van gel behandeling gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:40

Mooie tat Suus!

*negeert opmerking modje, is al genoeg over gezegd en ik voel me totaal niet aangesproken aangezien het enige off topic geklets van de laatste tijd ging over dat we niet meer off topic zouden gaan zodat we op MWS konden blijven*

Beautyvloggers...
Ik volg er een hoop, maar kijk niet altijd alle filmpjes.
Tati vind ik fijn, YWP ook, maar daar moet je van houden en nog een paar.
Nikki vind ik steeds leuker, vooral haar snapchat looks zijn fantastisch.

Gister Nikki haar tutorial van de JS palette gekeken en eerlijk, ik vind hem echt heel goed.
Dat hij niet goed gepigmenteerd is geloof ik niet.
Ja, je ziet haar veel blenden, maar ze zegt ook steeds dat je heel weinig moet pakken en langzaam moet opbouwen, omdat je anders overboard gaat, dus lijkt me logisch dat ze dat dan ook doet.
Ja, JS is irl een eikel, zo lang zijn producten maar goed zijn en hij niemand bedonderd, heb ik daar geen last van.
Ik vind het wel belangrijk dat hij problemen netjes op lost en van wat ik gelezen en gezien heb, doet hij dat ook.
Het is trouwens wel de reden waarom ik hem niet volg op snap of YT, je hoeft het niet te zien he ;)

Mijn wenkbrauwen zijn een ramp op het moment... ze moeten nodig weer bijgewerkt worden, maar elke keer is er niemand aanwezig bij de brow bar als ik tijd heb -O-
Hopelijk komend weekend.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:52

Ik volg JS alleen op insta, dus dan valt het nog wel mee.

Straks mac bellen voor afspraken voor Rena Joolien en mij, met een beetje mazzel gaan wij 9 juli naar Eindhoven :D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:03

Rena100 schreef:
Jij had toch ook een soort van gel behandeling gedaan?

Nee ik kreeg er gratis wenkbrauw gel bij :P maar op de foto zijn ze alleen geverft en geharst.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:06

Suus___ schreef:
Ik dacht al, friem? :=

Sorry, was 10 dingen tegelijk aan het doen en las niet goed :=

Anoniem schreef:
Fenrir, ik heb een potloodje van Lóreal.
(heb ook rood haar).
Colour riche le sourcil. Is golden brown, misschien matcht die?
Ook heb ik een MAC eyeshadow ervoor...zou de kleur ff moeten zoeken.

Ik vind poeder zelf vaak prettiger dan een potloodje, net wat natuurlijker. Ik had wel een heel fijn potloodje die ik eerst gebruikte maar die is kwijt en ik weet het merk niet meer (had ik gekocht in Engeland)

ElineS schreef:
Ik vind jouw ogen ook heel mooi Fenrir, maar sowieso al dat rode, prachtig. Hoewel ik als kind rood als haarkleur altijd lelijk vond en meestal werden die arme kids ook nog gepest... Maar nu vind ik het prachtig. Mooi toch, een mooie rode dame.

Dankje, als ze willen pesten kunnen ze altijd wel wat vinden, ik ben gelukkig nooit gepest.

Ga straks naar de KV moet ik nog voor iemand anders dan Eline voor dat highlighter palette kijken?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:08

Ik vind Jeffree star geen fijn hoofd hebben om naar te kijken. Als ik zulke extreme looks wil zien kijk ik liever naar brandy perez op insta :)

Zij maakt vooral veel looks, veel cut crease in aparte kleuren maar voor mij een mooie inspiratie om de looks na te maken in andere kleuren of minder heftig in de kleurcombinaties die zij gebruikt
Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:20

wauw gave looks met al dat kleur.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:24

Eight, mijn favarieten lopen nogal uit een. Maar welke ik het meeste draag en/of aanraad zijn Melba, Mocha, Eternal Sun, Harmony, Blushbaby, Fleur Power , Pinch of Peach

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:26

Eight schreef:
Ik vind Jeffree star geen fijn hoofd hebben om naar te kijken. Als ik zulke extreme looks wil zien kijk ik liever naar brandy perez op insta :)

Zij maakt vooral veel looks, veel cut crease in aparte kleuren maar voor mij een mooie inspiratie om de looks na te maken in andere kleuren of minder heftig in de kleurcombinaties die zij gebruikt
[ [url=m/ijCi92.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind die 2 middelste onder elkaar het mooiste

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:36

Moderatoropmerking:
Rond pagina 112 zijn er veel posts die helemaal offtopic zijn. het gaat niet perse over de laatste pagina. De opmerking dat wij wel kunnen posten maar geen uitleg geven als er gevraagd wordt vind ik erg laag. Wij geven altijd extra uitleg indien daarom gevraagd wordt, maar wij zijn ook niet 24 op 7 online dus dat kan soms even duren. De vraag van Hanmar was duidelijk, willen jullie ontopic op mws blijven, of naar de HK gaan met de mogelijkheid tot offtopic gaan. Daar kunnen jullie het topic invullen zoals je zelf wil.Er is gekozen voor MWS, dus hier gelden gewoon de normale regels. Indien er weer offtopic gegaan wordt dan verplaatsen we dit topic naar de HK.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:40

Ik zeg we gaan lekker naar hk..