Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coconut schreef:In mijn sportschool zijn af en toe van die jonge meiden met alleen een sportbh aan en een lage joggingsbroek. Het enige wat ze doen in de sportschool is selfies maken
linoleum schreef:Het maakt vooral verschil of iets je energie geeft of energie kost. Sporten en hobby's geven mij juist energie, en daar doe ik dan graag mijn best voor om te doen. Ook als ik weinig tijd heb. Merk dat het juist helpt om me goed te voelen en ik er vrolijk van word.
Heb ook tijdje werk gedaan wat me zo ontzettend veel energie kostte, daar ben ik ook mee gestopt. Werkte toen 60+ uur per week en ook nog heel geestelijk intensief werk. Was letterlijk kapot en het hele weekend lag ik moe en chagrijnig in bed . Daar ben ik dan ook (gelukkig) mee gestopt.
denbine schreef:Coconut schreef:In mijn sportschool zijn af en toe van die jonge meiden met alleen een sportbh aan en een lage joggingsbroek. Het enige wat ze doen in de sportschool is selfies maken
Of dames die zodra de instructeur er aankomt, snel t niveau van de cardioapparaten omhoog drukken.... Zodra de instructeur weer weg is snel weer 3 levels naar beneden
Imker schreef:Op deze sportschool werken we met hartslagmeters, dus cheaten gaat m niet worden.
En op de tijden waarop ik ga (8-9u) is het bejaardenuurtje. Die kunnen trouwens beter kwebbelen dan sporten, heel grappig om te horen.
Dilan93 schreef:Ehm ik had vandaag alles tussen de 10 en 25 kilo staan
Pallatin schreef:Lijstje:
Gefeliciteerd dames die hun doel bereikt hebben...voor diegene die vroeg wat bbh is: bruine boterham
Ik ga morgen op de weegschaal, vond t te koud vanmorgen...
O paar wortels, 2 bbh leverworst extra pure hagelslag
L 3 el Griekse joghurt 0% bramen en bosbessen met havermout
T banaan, eat naturel reep
A kom tomatensoep stokbroodje ham/kaas
T 2 wentelteefjes
Volgens mfp kom ik rond de 2000 kcal uit en dat is m'n onderhoud, geen heel slanke lijst dus
B 40 min fietsen, half uur paardrijden...
Janine1990 schreef:Dilan93 schreef:Ehm ik had vandaag alles tussen de 10 en 25 kilo staan
De leg press hier begint volgens mij pas bij 30 of hoger... Dus dat apparaat heb je vast niet gehad![]()
Ik heb ook heel veel heel laag hoor... Chest press, vreeeeeeeeeeeeeselijk... 20... En dan moet ik het wel uit m'n tenen halen!
Bedoel meer de combinatie van heel kort een apparaat gebruiken en dan ook nog heel laag in de kilo's.
Is overigens wel een heel vitaal vrouwtje hoor, ik weet van haar dat ze lichamelijk geen problemen heeft.