Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:54

Volgens mij ben je intensief genoeg bezig spikkel!
Jillian wacht geduldig op je hoor ;-)
Ik eet ook vaak pas na het sporten

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:20

Net heerlijk week 10 van BR gedaan, voel me zo ontzettend lekker. Had de laatste week echt geen puf, maar eigenlijk moet je gewoon gaan Jillian-en, daar krijg je de puf van :)
Direct ga ik lekker gezonde spaghetti maken met veel groentes en knoflook, olijven, cherry tomaatjes (en n bescheiden hoeveelheid geraspte kaas mmmmmmm). Doe trouwens wel netjes volkorenpasta :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:23

Ja dat heb ik nou ook met Jillian
Ik zit nu in week 5 (begin morgen met week 6 van BR) van de week was ik echt duf en suf en na een half uur training had ik weer energie! (dat had ik ook met de shred/6w6p/ripped etc)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:31

Ja precies, als je het gedaan hebt voel je je zo goed!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:05

Respect hoor, zoveel zelfdiscipline! En idd Spikkel, jij bent heel actief! Je hebt geen Jillian nodig om sportief te leven!

Ik ben deze week nogal los voor mezelf geweest, maar morgen ga ik er met volle moed tegenaan :)

Trouwens Spikkel, je hebt me helemaal aangestoken... Ik heb me ingeschreven voor wekenlijkse balletles :):) Beginnersniveau, georganiseerd door de universiteit. Elke woensdag is er een uurtje les, en je betaalt 40 euro voor 1 semester (en zo'n tien lessen). Ik ben nu al nerveus :') Ik heb ook totaal geen idee wat ik me er bij kan voorstellen; de beginnerslessen van mijn zusje heb ik ook gezien, maar daar weet ik niet veel meer van.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:01

Jaaaaa wat leuk!! :D :):) Gewoon lekker meegaan met de flow :j In het begin is alles moeilijk en komt er ontzettend veel op je af, maar je groeit daar al heel snel in mee :j Tof joh! :D

Ik ben idd heel actief de hele week, maar ik wil graag mn spieren toch gerichter trainen :\ Heb nu alleen maar hele gespierde benen, kuiten en enkels. De rest blubbert er lekker bij :') Dus ik ga toch voor het trainen van mn buik en armen, dat is prio nummer 1 :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:59

Hihi oke, zal ik doen! Het is in elk geval door jouw enthousiasme dat ik de stap durf te zetten (als stijve en aritmische hark) *\o/*

Ik heb heel gespierde niks, maar mijn buik flubbert, terwijl de rest wel 'normaal' strak is. Maar toch twijfel ik om na BR nog es KB te doen in plaats van KA, ik vond KB zo leuk! (én een echte caloriekiller)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:24

Stoer bhri!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:14

Nou leuk toch :D Gaat helemaal goedkomen hoor :j

Ja is KB zo intensief voor vetverbranding? Dan ga ik dat misschien uitproberen!

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:37

Met KB bedoel je Killer Buns toch Bhriseis? Dat is nou precies mijn 'troublezone' die ik nog heb na de Shred en Ripped (vandaag nog eentje en dan ben ik daar klaar mee) dus die billen mogen wel eens aangepakt worden :-) Als die inderdaad zoveel verbrandt is dat altijd mooi meegenomen :Y)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 09:01

Jep, Killer Buns doet je beenspieren werken, en aangezien dat zo'n grote spieren zijn, verbranden die extra veel kcal }:) Volgens internetbronnen zit je ongeveer aan 350 kcal/workout (natuurlijk afhankelijk van je intensiteit/gewicht/blabla), maar ik geloof het wel. Je traint ook 40 minuten, wat iets langer is dan Ripped/KA etc. Het is een loeizware maar een ontzettend gezellige workout. Mijn kont is er door gelift, en ik heb sterkere beenspieren nu, maar mijn buik is veel platter geworden door KB (omdat je toch zelf niet kiest waar je verbrandt).

Ik heb de workout 5-6 x per week gedaan, en elk level 10 keer; er zijn drie levels. Sommige oefeningen deden me bijna huilen, en toen ik klaar was dacht ik "nooit meer!!!", maar kijk, ik denk er alweer aan, dus dat zegt wel wat over hoe gezellig de workout is :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:59

Ik vind KB by far out de leukste work out :j hij is zwaar, maar vliegt voorbij. Heerlijk <3

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:40

Interessant die KB!

Hier jammer genoeg vandaag geen ballet, voel me niet helemaal in orde. :\

Ennnn ik ben mijn lievelingsdansbroek kwijt, boehoeeeee ;( Snap écht niet waar ie kan zijn. Zo irritant. :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:45

Ja dat is echt vervelend Spikkel!
Verzorg je maar goed meid :(:)

Edit: OMG! Ik heb een antwoord van de balletschool!
Deze ochtend ontdekte ik dat mijn inschrijving geannuleerd was, aangezien de Universiteit de proeflessen voor beginners heeft stopgezet sinds dit academiejaar. Teleurgesteld besloot ik dat het nu of nooit is, en dat er toch ergens een balletschool moest zijn die les geeft aan volwassen beginners. En inderdaad, blijkt dat er een balletschool een paar straten van onze studentenstudio is. Ik kreeg zo net een mailtje terug, en ja hoor, ze geven les aan volwassenen... En ik mag morgen een proefles meepikken *\%/*

Het komt wel op 180 euro per semester, maar ach... Daar heb ik me al bij neergelegd. Nu nog op zoek naar een stel demi-pointes!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 21:23

Leuk! :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 07:40

Leuk bhri!
Ik ben errug benieuwd (het zou echt helemaal niks voor mij zijn, maar het lijkt mij wel tof)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:43

Ik zit vast in een heel vroege midlifecrisis Sall :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 14:06

Haha nou lekker toch. :D

Ik meld me weer in het land der levenden, ben echt heel ziek geweest. := Krijg vandaag bericht of ik bij het showballet zit, maar ik verwacht niets. :')

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 14:11

Pfoe, die KB is inderdaad best heftig! Ik ben niet meer zo bezweet geweest sinds de begindagen van de shred :-) Best wel fijn, ik had bij Ripped nl. vaak het idee dat ik niet zo hard moest werken als in het begin van de shred, toen mijn conditie nul was maar nu weer wel. Mijn beentjes weten niet wat hun overkomt, haha.

Bedankt voor de tip Bhriseis, ik vind hem helemaal top!

Hoe gaat het verder bij de andere Jillian-fanaten? Het begint hier een beetje stil te worden!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:29

Ben er ook nog!! Hier even geen jillian oefeningen gedaan! Wel de losse oefeningen zelf gedaan en erg veel hardgelopen! Super hard getraint voor mudmasters! Helaas voor niets! Ontsteking in mn schouder en dus veel pijn! Zaterdag dus helaas mee als supporter en daar baal ik heel erg van! Maar ja als ik nu mn rust niet pak kan ik straks helemaal een lange tijd niets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:07

Ah dat is zonde lillytjuh! Ik train nog vreselijk fanatiek en merk ook wel dat andere mensen het zien, maar train niet meer met JM. Mijn linker pols chronisch overbelast waardoor planken en push ups een drama zijn. Springen e.d. gaat niet goed dankzij overstrekte x benen. En laat JM nu nog al fan zijn van dit alles. :')

Maar desondanks ben ik wel al vanaf januari zeer regelmatig aan het sporten. Shred, ripped e.d. heeft me prima op gang geholpen en tegenwoordig doe ik 2 x in de week circuittraining van 60 minuten, 1-2 x pilates en 2-3 x hardlopen bij de loop club.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:30

Hallo dames, ik ben ook bezig om af te vallen en doe nu Level 1 van jillian michaels 30 minutes....
Heb het vaker gedaan maar naar 7 dagen hield ik het voor gezien. Ik ga Jillian 3 maal in de week doen en daarnaast wil ik nog 3 keer een half uur hardlopen en wil ook nog 3 uur stevig door wandelen.

hopende dat ik hier mee afval. Ik bouw het wel op. Zit nu op 2 keer jillian en 2 keer wandelen. Nou ja het is meer snel wandelen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:46

Welkom! Goed bezig al hoor!

Mweeh ik ben afgewezen. :') Mn improvisatie en uitvoering van de choreo was onvoldoende, nou dat wist ik al. :') Gelukkig was mn techniek, beheersing van diverse stijlen en flexibiliteit wel goed. :D

Volgend jaar doe ik toch geen auditie, maar het is wel leuk om te weten hoe ik ervoor sta :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:21

Ik leef ook nog, mijn internetverbinding was de afgelopen dagen eerder dood :') Maar na een paar intensieve reanimatiepogingen en een fikse dosis internet via het kabeltje is ie toch weer tot leven gekomen.

Ik ga binnenkort 2x/week de KB doen, op maandagavond en donderdagavond. Dan is vriendlief weg voor training en heb ik het huis voor mezelf. Kan ik lekker ongestoord trainen zonder dat hij denkt dat ik door het plafond ga zakken (bureau waar ik sport/studeer is boven de woonkamer).
En verder heb ik een prima work-out op school :)) Ik heb elke dag les op de 3e verdieping, en het is 26 treden/verdiep. Dat maakt zo'n 52 treden omhoog, en 52 omlaag. Ik loop op een dag minstens 8x op en af, wat uitgeeft op 416 treden/dag *\o/* Dan heb ik het over aankomen voor les, om 10 even op en af om een drankje in de eetzaal, op en af bij midddagpauze, nog eens op en af voor pauze rond 15u30 en naar beneden op het einde van de lesdag. Best goede billentraining.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:47

Zo lekker hoor Var! :))

Ik werd trouwens wel aangeraden om te trainen in bij hogere niveau's, dus ik moet even opzoek naar een nieuw schema met andere lessen. B.v. woensdag is jazz intermediate (hoogste wat we hebben) van 9 tot 10 's avonds, dat vind ik echt laat. :\ Niet de eindtijd, maar dan ga ik pas half 9 van huis, meestal val ik dan al bijna in slaap. :')
Vandaag niet naar klassiek geweest dus mn geruilde spitzen niet kunnen testen, moet ik weer een week wachten *zucht* *ongeduldig*