Jillian wacht geduldig op je hoor

Ik eet ook vaak pas na het sporten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Beginnersniveau, georganiseerd door de universiteit. Elke woensdag is er een uurtje les, en je betaalt 40 euro voor 1 semester (en zo'n tien lessen). Ik ben nu al nerveus
Ik heb ook totaal geen idee wat ik me er bij kan voorstellen; de beginnerslessen van mijn zusje heb ik ook gezien, maar daar weet ik niet veel meer van.
Gewoon lekker meegaan met de flow
In het begin is alles moeilijk en komt er ontzettend veel op je af, maar je groeit daar al heel snel in mee
Tof joh! 
Heb nu alleen maar hele gespierde benen, kuiten en enkels. De rest blubbert er lekker bij
Dus ik ga toch voor het trainen van mn buik en armen, dat is prio nummer 1
Gaat helemaal goedkomen hoor 
Volgens internetbronnen zit je ongeveer aan 350 kcal/workout (natuurlijk afhankelijk van je intensiteit/gewicht/blabla), maar ik geloof het wel. Je traint ook 40 minuten, wat iets langer is dan Ripped/KA etc. Het is een loeizware maar een ontzettend gezellige workout. Mijn kont is er door gelift, en ik heb sterkere beenspieren nu, maar mijn buik is veel platter geworden door KB (omdat je toch zelf niet kiest waar je verbrandt).
hij is zwaar, maar vliegt voorbij. Heerlijk

Snap écht niet waar ie kan zijn. Zo irritant.

Krijg vandaag bericht of ik bij het showballet zit, maar ik verwacht niets.
Best wel fijn, ik had bij Ripped nl. vaak het idee dat ik niet zo hard moest werken als in het begin van de shred, toen mijn conditie nul was maar nu weer wel. Mijn beentjes weten niet wat hun overkomt, haha.
Mn improvisatie en uitvoering van de choreo was onvoldoende, nou dat wist ik al.
Gelukkig was mn techniek, beheersing van diverse stijlen en flexibiliteit wel goed. 
Maar na een paar intensieve reanimatiepogingen en een fikse dosis internet via het kabeltje is ie toch weer tot leven gekomen.
Ik heb elke dag les op de 3e verdieping, en het is 26 treden/verdiep. Dat maakt zo'n 52 treden omhoog, en 52 omlaag. Ik loop op een dag minstens 8x op en af, wat uitgeeft op 416 treden/dag
Dan heb ik het over aankomen voor les, om 10 even op en af om een drankje in de eetzaal, op en af bij midddagpauze, nog eens op en af voor pauze rond 15u30 en naar beneden op het einde van de lesdag. Best goede billentraining. 
Niet de eindtijd, maar dan ga ik pas half 9 van huis, meestal val ik dan al bijna in slaap.