Daarna dus nog maar even een paar simpelere buikspieroefeningen gedaan en een paar keer de trap op en af gerend. Nu lekker warm douchen en dan kan de dag beginnen.
Vanavond ga ik schaatsen met mijn zus dus dan krijgen de benen nogmaals hun portie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Vet verliezen gaat geleidelijk, je kan niet extra gewicht pakken voor je armen en verwachten dat je dan daar sneller vet gaat verliezen.
Het enige dat werkt is: clean eten en niet te veel, maar ook niet te weinig én je kan extra je benen gaan trainen. Dat zijn de grootste spieren in je lijf en echte calorie vreters.
monique1983 schreef:http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... tId=102398
deze weegschaal bij de blokker is ook niet duur zou het wat zijn
was bij de kruitvat hier geweest zag geen weegschalen staan helaas dus had op blokker gekeken
toevallig iemand zo 1tje mischien
Citaat:Vrijwel alle weegschalen met een vetmeetfunctie maken gebruik van bio-impedantie-analyse(BIA). Bij deze methode wordt een zwakke stroom door je lichaam gestuurd. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het feit dat vet stroom veel slechter geleid dan andere lichaamsweefsels zoals spieren. Deze methode biedt echter geen waterdicht resultaat, o.a. vanwege de volgende redenen:
De hydratatiegraad van je lichaam heeft een sterke invloed op de meting. Zo is het moment op de dag van invloed, de mate van getraindheid, de hoeveelheid vocht die je gedronken hebt, of je net hebt gesport of niet, etc. Ook bij oudere personen, zwangere vrouwen en mensen met koorts kan de bio-impedantiemethode verkeerde resultaten opleveren.
Bij weegschalen die gebruik maken van bio-impedantie loopt een stroompje van de ene voet naar de andere. Door deze meetmethode wordt alleen het onderste deel van je lichaam betrokken bij de meting. Ook dit zorgt voor onnauwkeurige resultaten.
Judith_ schreef:Sansje schreef:Pff gister niet kunnen shredden... weer ontzettend last van mn darmen de laatste dagen. Compleet opgeblazen, lijk wel 7 maanden zwanger en zoveel kramp. Dan is het echt niet te doen. Hoop dat het vanavond beter gaat, maar voorlopig wandelen mn darmen nog alle kanten op
Hier ook, gelukkig is de dag nog lang en ik hoop dat het een beetje opknapt. Maar de katten willen niet eens op schoot liggen omdat ze van mening zijn dat er één of ander monster in mijn buik zit te grommen. Zegt genoeg denk ik.![]()
Hoop dat het bij jou ook een beetje op knapt.