Da´s echt vervelend voor je, heb je er al lang last van?
Kwanyin, tsja, wie weet
even voor de duidelijkheid, ik doe het niet iedere dag, moet er niet aan denken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mars schreef:Welkom Malima!
Qua avondeten neem ik altijd een standaard stukje vlees zoals het verpakt is. Dan een flinke berg groenten en een normaal portie aardappelen. Je kunt beter iets meer gezond avondeten nemen dan dat je 's avonds weer gaat snaaien van de trek.
hannahaapje schreef:Kwanyin, tsja, wie weet
hannahaapje schreef:Nee, je stofwisseling gaat pas na een paar dagen langzamer draaien. Dat het kapot gaat is verzonnen.
Duizelig of slap word ik alleen als ik wel ontbeten heb en geen lunch etc op heb. Ik heb serieus nergens last van. Ook geen hoofdpijn.
Maar als ik problemen zou krijgen zou ik wel onmiddelijk stoppen. Tot nu toe heb ik die niet. Geen idee of callum problemen heeft met het vasten.
Kwanyin schreef:hannahaapje schreef:Kwanyin, tsja, wie weet
Maar dan ga je op een gegeven moment, als je genoeg afgevallen bent, dan wel voldoende moeten eten zo zodat je gewicht constant blijft? Zou dat lukken, of ben je daar al mee bezig?
Persoonlijk vind ik dat je pas kan zeggen of een dieet goed is als je mijlpaal kan blijven behouden, ongeacht wie wat in een of ander boek zegt of beweert. Als je straks de normale calorieën binnen neemt en de kilo's vliegen er terug bij, of je blijft juist mooi stabiel, dan weet je genoeg.