Dan zou ik idd voor een matte bronzer gaan (face form palette sleek, taupe van nyx en Miss sporty schijnt er ook 1 te hebben of was t rimmel?)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sem_ schreef:Hebben jullie nog tips voor budget oogpotloden (waterproof)?Ik wil graag dit proberen na te maken:
http://instagram.com/p/c_6GZXpsJ5/ zij gebruikt een vettig potlood van Teeez, maar helaas verkopen
ze dat hier niet in de buurt.
Glossi schreef:Blon_D, met shape blush bedoel je denk ik een bruinige blush waarmee je schaduw kunt creeren zodat het lijkt alsof je zelf van die mooie jukbeenderen hebt? Kan opzich ook met een blush die een kleurtje heeft maar bruinige tinten vind ik daar het mooiste voor. Gefeliciteerd me je nieuwe aanwinst!! Ik ben ook van de meeste goedkope producten af gestapt en goeie kwasten aangeschaft. Het is echt een feestje om me op te makenHad ik eerst nooit. Toen was het echt omdat het moest
Djilna schreef:Mocht je die geldboom nog vinden Loose, ik wil wel een stekje
Plien91 schreef:Jammer dat Catrice de verpakking van de Clinique Chubby sticks echt exact heeft gekopieerd. Heb iets van 18 of 19 euro voor het origineel betaald en nu lijkt het weer zo'n cheapass ding. Maar zo zal het met wel meer high-end producten gaan.
Is NYX Taupe zo vaak uitverkocht bij Douglas? Baal ervan dat boozyshop geen NYX meer verkoopt!