Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:03

Die is mooi :j
Dan zou ik idd voor een matte bronzer gaan (face form palette sleek, taupe van nyx en Miss sporty schijnt er ook 1 te hebben of was t rimmel?)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:38

Ik heb een matte bronzer van Rimmel, dus die bestaat idd ook ;)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:45

Bm oke zal straks bin ici eens vragen thankz iig

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:08

Sem_ schreef:
Hebben jullie nog tips voor budget oogpotloden (waterproof)? :) Ik wil graag dit proberen na te maken:
http://instagram.com/p/c_6GZXpsJ5/ zij gebruikt een vettig potlood van Teeez, maar helaas verkopen
ze dat hier niet in de buurt.

Als je een zacht oogpotlood zoekt is die van de Etos misschien wel wat. De zwarte dan, want de andere kleuren zijn kei hard :( Maar de zwarte is heel zacht en romig. Vind dat zelf vreselijk (vroeger vond ik het zwarte potlood van Etos altijd geweldig, maar nu ze veranderd zijn echt niet meer), maar wel een goed potlood of zo'n look mee te proberen denk ik.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:21

Heeft iemand hier ervaring met de (nieuwe) facewash en crème van Neutral? Ik heb een aantal reviews gelezen en ben erg benieuwd naar de producten. Ik hoop dat mijn huid hier misschien rustiger van wordt, dus iemand ervaring?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:19

Geen ervaring met die van neutral, wel met die van de Body Shop! Geweldige producten, heb de facewash en de bodywash. Heb eerst alleen de bodywash gebruikt, ivm met onzuiverheden op mijn rug, dat was binnen een week helemaal weg en zelfs mijn littekens zijn minder rood geworden! :D Heeft beter gewerkt tegen roodheid dan al die crempjes en zalfjes van het ziekenhuis :=

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:26

Ik heb van Chanel les beige gekocht heb diverse tinten geprobeerd maar bijna alles was gewoon te donker voor mijn bleke smoeltje. Moet zeggen dat ik mij net een kind tijdens sinterklaas voel want ben er wel heel blij mee :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 20:10

Oh blon_d die is zoooo mooi!! :~

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 20:23

Loose schreef:
Oh blon_d die is zoooo mooi!! :~

ik huppel ook al de hele tijd rond *\o/* <3 Ik stap ook echt af van de goedkopere producten wat shapen etc betreft alleen cheap oogschaduw en de bb cream van catrice blijf ik wel prettig vinden :o

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 20:57

Ik wil de dior skin nude maar echt mega no buy!
Dus op sample jacht :D

Chanel is ook erg mooi :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 23:04

Djilna, ja helaas Zoeva kwasten prikken erg bij mij -O-

Blon_D, met shape blush bedoel je denk ik een bruinige blush waarmee je schaduw kunt creeren zodat het lijkt alsof je zelf van die mooie jukbeenderen hebt? Kan opzich ook met een blush die een kleurtje heeft maar bruinige tinten vind ik daar het mooiste voor. Gefeliciteerd me je nieuwe aanwinst!! Ik ben ook van de meeste goedkope producten af gestapt en goeie kwasten aangeschaft. Het is echt een feestje om me op te maken :o Had ik eerst nooit. Toen was het echt omdat het moest :+

Lidewijke, ook een mooie blush! :j

Ik vind deze zo mooi:
Afbeelding
Maar hij is me te duur. Had hem bijna gekocht maar hem toch maar uit mijn hoofd gezet :+

Had vandaag nog bij de nieuwe Catrice foundation gestaan (die matte) maar heb hem niet mee genomen. Het licht in de Kruitvat is zo vreemd. Ik had op mijn hand swatches gedaan en buiten leek het al heel anders. Dus blij dat ik het niet gedaan heb. Hij leek wel mooi trouwens maar door de self tan weet ik nu niet zo goed welke kleur ik moet nemen. Nu is mijn Lancome foundation super (die ik een tijd terug had gekocht die zo vreselijk duur was maar veel te donker) Ik heb wel een nieuwe lipstick en nagellak gekocht. Lipstick is van Catrice, Matt-erial girl. Geen idee of hij staan maar zag een swatch op beautyscene en vond hem wel leuk. Mijn haar moet nog wel even anders geverfd worden. Ik wil de rood achtige gloed eruit. En de nagellak is van Max Factor, 04 Elegant Mauve. Beetje paars bruinige kleur.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 23:11

Glossi schreef:
Blon_D, met shape blush bedoel je denk ik een bruinige blush waarmee je schaduw kunt creeren zodat het lijkt alsof je zelf van die mooie jukbeenderen hebt? Kan opzich ook met een blush die een kleurtje heeft maar bruinige tinten vind ik daar het mooiste voor. Gefeliciteerd me je nieuwe aanwinst!! Ik ben ook van de meeste goedkope producten af gestapt en goeie kwasten aangeschaft. Het is echt een feestje om me op te maken :o Had ik eerst nooit. Toen was het echt omdat het moest :+

Klopt ik zocht ook een bruinige tint maar ik ben zo'n bleekscheet dat dit echt geen gezicht was. Toen die van chanel geprobeerd en deze is bruin genoeg voor mij om als blush te gebruiken en dus mee te shapen <3

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:35

Lidewijke: Vergeten te zeggen eerder, maar prachtige blush! <3

Blon_D: Welke kleur heb je nu genomen dan? En gebruik je hem dan om te shapen? Want ik hoorde dat je het zowel als gewoon poeder voor je hele gezicht kan gebruiken als om mee te shapen (alleen dan moet je wel een donkerdere tint nemen). Ik wil hem ook heel graag, maar weet niet of ik dan gewoon mijn eigen tint wil of iets donkerder. :D Ik heb laatst trouwens ook al Taupe van NYX gekocht om mee te shapen, is ook heel mooi (en goedkoop). :j

Glossi: Ooh die is ook mooi! Ik wil de 4 Seasons van Guerlain, die lijkt er ook wel wat op. :D
Afbeelding

Lidewijke: Vergeten te zeggen eerder, maar prachtige blush! <3

En nog even over wat Glossi zei over duurdere producten, ik heb dat ook. :D Koop eigenlijk bijna geen drogisterijspul meer (behalve oogpotloden en mascara's), en het is dan echt zo leuk om je make-up la open te doen en al die mooie dingen te zien en alles te gebruiken. :D :D Alleen hoe meer ik heb hoe hebberiger ik wordt volgensmij. :o Even mijn verlanglijstje :D :
Dior Mystic Metallics collectie Bonne etoile oogschaduw palette
Chanel Illusion d'Ombre Mirifique (die zwarte)
Chanel Les Beiges poeder
Guerlain 4 seasons bronzer
Goede kwasten (lange termijn plan :P , mijn RT kwasten zijn trouwens opzich ook wel goed, maar denk niet kwasten die een heel leven meegaan)

Jammer dat ik geen geldboom heb.... :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:57

Ik zat net naar wat filmpjes van Beautyscene.nl te kijken op Youtube. Over stashes gesproken! Die heeft veel! En idd dure merken zoals Guerlain waar ik echt het budget niet voor heb. Maar kan me voorstellen dat als je zo'n product hebt je er wel heel blij van wordt als je het gebruikt :))
Dat heb ik al met mijn spullen van Anastasia, Estée Lauder, Burberry en MAC ;) En ook wel Bourjois en Loreal trouwens, al is dat meer middensegment.

Deze review van MissLipgloss vond ik daarom ook zo leuk over die Primer van Guerlain:
http://www.misslipgloss.nl/guerlain-met ... ng-powder/
Check die balletjes! :')

Ik die oogschaduwpallette van Dior vind ik idd ook errug gaaf..

Mocht je die geldboom nog vinden Loose, ik wil wel een stekje :D
Laatst bijgewerkt door Djilna op 17-08-13 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:00

Glossi, die lipstick van Catrice ben ik ook benieuwd naar. Schijnt een dupe te zijn van Riri Woo, toch?

Die vrouw van Beautyscene vind ik erg vervelend. Zo arrogant op twitter :r. Maar wel leuke artikelen over high-end producten.

Ik probeer ook mijn stash te veranderen in een basic maar kwalitatief goede stash. Maar er moet nog zoveel op.. En laatst had ik eindelijk m'n Essence poeder en Sephora poeder op, kon ik het me niet veroorloven om een dure te kopen. Dus nou heb ik weer eentje van Catrice. Opzich is die best fijn hoor.

Mijn verlanglijstje is niet heel groot.
* MAC MSF
* MAC Dainty
* RT kwasten (voor gezicht)
En nu ik die Dior blush/bronzer zie denk ik ook van :~ HEBBUUUUUH

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:06

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:36

Loose: waar je hebt taupe gekocht? :)
Beautybloggers krijgen zoveel.. Om jaloers op te worden :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 18:15

Djilna schreef:
Mocht je die geldboom nog vinden Loose, ik wil wel een stekje :D

:')

Suus: Heb hem bij Douglas besteld. Alleen ik keek even op de site en hij is er nu niet (is heel vaak zo :P ). Toen ik hem wou kopen was dat ook zo, heb toen mijn email adres ingevuld dat ik een mailtje zou krijgen als ie er weer was, en toen meteen besteld.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 18:44

Aiaiai, kon het niet laten en heb net toch weer wat makeup gekocht bij Etos en Kruidvat toen ik er doorheen liep. WIlde eigenlijk alleen een Catric color shine colour lipbalm, maar het Goshschap was 1+1 gratis..
Heb nu 2 Matt duo eye shadow in 001 Brown Base en in 002 Melting Pale, De nieuwe Growth mascara in black en de Foundation primer cream.
En va Essence de All about matt waar MissLipgloss zo weg van is (goede dupe van een NARS product geloof ik).
Bij Etos had ik een stickerkortingsbon van 4 euro en daar heb ik dus (gratis) de Baked eyeshadow in de kleurcode 4059-002 meegenomen. Beetje taupe kleur denk ik.. Maar ook wel heel iets naar lila neigend. Is metallic en hangt af van de lichtval..

Foto van gemaakt :P
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:00

Leuke aankoopjes :)

Heb me ook ingeschreven voor de taupe :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:28

Jammer dat Catrice de verpakking van de Clinique Chubby sticks echt exact heeft gekopieerd :n. Heb iets van 18 of 19 euro voor het origineel betaald en nu lijkt het weer zo'n cheapass ding. Maar zo zal het met wel meer high-end producten gaan.
Is NYX Taupe zo vaak uitverkocht bij Douglas? Baal ervan dat boozyshop geen NYX meer verkoopt!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:45

Staat toch clinique op..
Maakt toch niet uit hoe duur iets eruit ziet maar hoe t werkt? :)
Ik koop high end als t beter is dan de budget variant anders niet..

Ik baal ook dat de boozyshop t niet meer heeft.. Vind dat een hele fijne webshop

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:59

Loose, jaaa die 4 Seasons van Guerlain is ook super mooi <3

Djilna, ja veel heeft ze :wow: maar ze krijgt ook ontzettend veel gratis op gestuurd voor haar site. Leuke aankopen! Ben benieuwd wat je van de essence all about matt poeder gaat vinden. Die Catrice chubby look a like heb ik ook in sheersl? Gekke naam, net of hij niet afgemaakt is? Hij geeft amper kleur af. Is meer voor als je iets op je lippen wil maar dat het niet op valt.

Plien, ik zal wel proberen een foto te maken als ik de lipstick op heb. Hij is wel heel donker vind ik! En zeker geen dupe van Heaux. Deze is veel rozer. Weet niet wanneer ik een foto ga maken, morgen of over morgen denk ik. Maar je ziet hem wel verschijnen. Het is echt een vampy kleur en ik vind hem best heftig bij me zelf. Maar ik draag ook bijna nooit lipstick dus dan is het wel erg een boom in your face kleur :P

Mijn verlang lijstje:
* ProLongwear concealer van MAC in een tintje donkerder
* Nieuwe Foundation (maar dat heeft geen haast) die ik nu heb is net over de helft leeg dus kijk nu rustig rond
* Een brush pounch
* Extra Foundation kwast (die ik nu heb gebruik ik voor concealer en voor foundation)
* Zo'n uitschuifbare kwast die je mee kunt nemen in een tas.
* En als laatst; weer een nieuwe fles self tan van St.Tropez <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:21

Plien91 schreef:
Jammer dat Catrice de verpakking van de Clinique Chubby sticks echt exact heeft gekopieerd :n. Heb iets van 18 of 19 euro voor het origineel betaald en nu lijkt het weer zo'n cheapass ding. Maar zo zal het met wel meer high-end producten gaan.
Is NYX Taupe zo vaak uitverkocht bij Douglas? Baal ervan dat boozyshop geen NYX meer verkoopt!

Niet alleen Catrice, Etos en Bourjois natuurlijk ook. Er zijn steeds meer merken met die dingen. Ik heb er al 1 van Etos.
Glossi, ik heb nu de 040 My Cherry Berry. Van Etos heb ik de 002, beetje coral/oranje is dat.
Mijne heeft trouwens aardig wat kleur, meer dan ik had verwacht. Die van Bourjois ben ik ook wel benieuwd naar, maar die zijn natuurlijk ook al meteen 2x zo duur.

Heb niet echt een wishlist met musthaves. Wel genoeg dingen die ik erg mooi vind en best zou willen hebben als ik het geld had :P
Oja, de ProLongwear concealer van MAC maar in een tintje lichter ;) Dus NW20 ipv NW25
Of die van Estee Lauder, maar MAC is dan toch weer goedkoper en ze bevallen beide even goed. Met een extra heb ik er precies 1 tussen de Estee Lauder en MAC die ik nu heb in. Mengen is onhandig want je hebt al zo weinig nodig.
Oja en nog zo'n wing/eyebrowkwast van Zoeva.
En dan die pearls serum van Guerlain :+: Maar dat is echt een nogo wat prjs betreft :+

Oja, die All about matt van Essence. Ben ook wel benieuwd. Heb nu ook de Healthy Balance 10hrs Matt Finish van Bourjois (in 53 Beige Clair/licht beige) en die vind ik ook fijn in gebruik. Maar goed, MissLipgloss is hier zo enthousiast over dat nu ik hem zag ik hem toch maar heb meegenomen om te proberen :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:48

Glossi, wennen is dat hè als je zo'n kleur niet gewend bent :D Die Catrice, Matt-erial lijkt me erg mooi :j
Vandaag niet eens op gelet in de winkel!

Inmiddels heb ik 3 verschillende rode lipsticks en een koraal en fuchsia roze en nog steeds vind ik het heftig. Maar zo vond ik nudes weer te 'naakt'. Maar dat hangt duidelijk af van of je de goede kleur kiest. Want zo'n liploos gezicht vind ik lelijk (zie ik nog wel eens), maar een mooie passende nude maakt het af :) Heb er nu 1 van de Etos en 1 van BE en ben erg blij met beide. Beide een iets roze ondertoon, wil nog eens kijken naar een wat meer beige. Maar denk dus dat die mijn lippen teveel laat verdwijnen..