Dan zou ik idd voor een matte bronzer gaan (face form palette sleek, taupe van nyx en Miss sporty schijnt er ook 1 te hebben of was t rimmel?)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sem_ schreef:Hebben jullie nog tips voor budget oogpotloden (waterproof)?Ik wil graag dit proberen na te maken:
http://instagram.com/p/c_6GZXpsJ5/ zij gebruikt een vettig potlood van Teeez, maar helaas verkopen
ze dat hier niet in de buurt.
Maar de zwarte is heel zacht en romig. Vind dat zelf vreselijk (vroeger vond ik het zwarte potlood van Etos altijd geweldig, maar nu ze veranderd zijn echt niet meer), maar wel een goed potlood of zo'n look mee te proberen denk ik.
Heeft beter gewerkt tegen roodheid dan al die crempjes en zalfjes van het ziekenhuis

Had ik eerst nooit. Toen was het echt omdat het moest

Glossi schreef:Blon_D, met shape blush bedoel je denk ik een bruinige blush waarmee je schaduw kunt creeren zodat het lijkt alsof je zelf van die mooie jukbeenderen hebt? Kan opzich ook met een blush die een kleurtje heeft maar bruinige tinten vind ik daar het mooiste voor. Gefeliciteerd me je nieuwe aanwinst!! Ik ben ook van de meeste goedkope producten af gestapt en goeie kwasten aangeschaft. Het is echt een feestje om me op te makenHad ik eerst nooit. Toen was het echt omdat het moest

Ik heb laatst trouwens ook al Taupe van NYX gekocht om mee te shapen, is ook heel mooi (en goedkoop). 

Koop eigenlijk bijna geen drogisterijspul meer (behalve oogpotloden en mascara's), en het is dan echt zo leuk om je make-up la open te doen en al die mooie dingen te zien en alles te gebruiken.
Alleen hoe meer ik heb hoe hebberiger ik wordt volgensmij.
Even mijn verlanglijstje
:
, mijn RT kwasten zijn trouwens opzich ook wel goed, maar denk niet kwasten die een heel leven meegaan)
En ook wel Bourjois en Loreal trouwens, al is dat meer middensegment.
. Maar wel leuke artikelen over high-end producten.
HEBBUUUUUH 
Djilna schreef:Mocht je die geldboom nog vinden Loose, ik wil wel een stekje

). Toen ik hem wou kopen was dat ook zo, heb toen mijn email adres ingevuld dat ik een mailtje zou krijgen als ie er weer was, en toen meteen besteld. 

. Heb iets van 18 of 19 euro voor het origineel betaald en nu lijkt het weer zo'n cheapass ding. Maar zo zal het met wel meer high-end producten gaan.

maar ze krijgt ook ontzettend veel gratis op gestuurd voor haar site. Leuke aankopen! Ben benieuwd wat je van de essence all about matt poeder gaat vinden. Die Catrice chubby look a like heb ik ook in sheersl? Gekke naam, net of hij niet afgemaakt is? Hij geeft amper kleur af. Is meer voor als je iets op je lippen wil maar dat het niet op valt.
Plien91 schreef:Jammer dat Catrice de verpakking van de Clinique Chubby sticks echt exact heeft gekopieerd. Heb iets van 18 of 19 euro voor het origineel betaald en nu lijkt het weer zo'n cheapass ding. Maar zo zal het met wel meer high-end producten gaan.
Is NYX Taupe zo vaak uitverkocht bij Douglas? Baal ervan dat boozyshop geen NYX meer verkoopt!

Dus NW20 ipv NW25
Maar dat is echt een nogo wat prjs betreft 
Die Catrice, Matt-erial lijkt me erg mooi 
Heb er nu 1 van de Etos en 1 van BE en ben erg blij met beide. Beide een iets roze ondertoon, wil nog eens kijken naar een wat meer beige. Maar denk dus dat die mijn lippen teveel laat verdwijnen..