Ik heb van het weekend een fles prosecco gedronken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSDesign schreef:Flosje, vanwaar de keuze voor dit dieet?En vanwaar geen E-nummers?
Rebeccaa schreef:Wat zijn de nadelen van soja melk? Wat ik dus al gezegd heb, ik reageer op ontzettend veel dingen slecht. Zowel m'n darmen als m'n huid.. als ik een paar dagen per week een mok optimel en magere yoghurt bij het ontbijt eet heb ik echt een huid als een gebergte.. Niet fijn. En met soja melk zou dit anders zijn omdat daar niet .. iets in zit of zo? Echt allergisch ben ik er verder niet voor, trouwens.
Flosje446 schreef:SSDesign schreef:Flosje, vanwaar de keuze voor dit dieet?En vanwaar geen E-nummers?
Ik heb gezondheidsproblemen en ben daarvoor onder behandeling van een natuurarts. Zij heeft mij dit dieet aangeraden. Het oerdieet gaat er vanuit dat de spijsvertering van de mens nu nog hetzelfde werkt als de oermens. De oermens at vlees, vis, noten, zaden, eieren, groente en fruit. De mens is er niet voor gemaakt om granen, zuivelproducten, suikers, peulvruchten en nachtschades te eten. Bij dit soort voedsel komen bijvoorbeeld relatief veel allergieën voor (glutenallergie, lactose-intolerantie), omdat we er niet voor gemaakt zijn om te eten.
Ik mag trouwens wel zout, alleen dan wel zeezout. Over de E-nummers, dat zal wel te maken hebben met dat dit chemisch is. Ik eet zo biologisch mogelijk, maar dat is wel onwijs duur. Net wat kipfilet op en daar zaten E-nummers in, dan heb ik ook zoiets van tja jammer dan, ik eet het gewoon op.
@Sashafierce: Wow iedere dag sporten. Vind dat altijd zo knap als mensen dat volhouden.
Ik lust trouwens ook bijna geen groente. Dat is inderdaad soms best wel lastig.