Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zondag lekker lopen!
Geen Evy, gewoon gaan. Als ik nog 650 meter had doorgelopen zag ik achteraf dan had ik 5 km aan een stuk gelopen. Nu snel door met de rest van de dag maar wel met betere zin omdat ik lekker gelopen heb.
!
. Morgen even verder bijlezen.
Maar wat een heerlijke dag met dito weer!

Wat een afstand joh! Jezelf geen pijn gedaan? 
Dik onder je streeftijd, super goed!

iiSunshine schreef:hwn, je kunt je suggesties ook op hartslag doel zetten ipv tempo, dan bedenkt hij een doel hartslag voor je. is dat misschien wat?
) op hartslag, maar dan had ik ook de neiging om toch zo snel mogelijk te lopen, waardoor ik telkens echt op het randje zat, kreeg dan telkens een biepje wegens hartslag te hoog. Dus als ik op hartslag train, probeer ik mijn tempo op te drijven, en als ik op tempo train, probeer ik mijn hartslag laag te houden blijkbaar, waarom makkelijk doen als het moeilijk ook kan
.
. Hmmm ik kan niet zeggen dat na het avondeten gaan lopen lastiger is dan in de ochtend omdat ik gegeten heb. Ben van mezelf echt veel meer een ochtendloper maar als het niet andersom dan is middag of avond ook prima. hwn schreef:Super Eef Bam en SV !
Sunshine, ik wist niet dat ze bij mensen ook buigproeven deden, kende het alleen van paarden. Weer wat bijgeleerd.
Morgen weer loopje op de planning, maar ik heb al de hele dag keelpijn. Lijkt wel alsof ik behekst ben: telkens ik goed en wel herstart, komt er een kink in de kabel. Maar ik blijf nog eventjes volhouden, ben intussen al aan herstart nummer 5 of zo, desnoods dan maar een zesde. Maar ik denk dat ik hem morgen loop, ik zie wel wat mijn horloge dan voorstelt.
).