Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 16:17

Dat zijn fijne berichten, Britt!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-24 17:18

Vandaag moest ik terug op controle voor mijn kaak, veel is er niet gezegd/gevraagd… enkel of het beter was, een beetje wel maar ik heb nog veel pijn… dus de mri van 24/5 gaat gewoon door en 29/5 afspraak kaakchirurg voor de scan te bespreken en misschien een ingreep uit te voeren, een lavage van het gewricht met misschien cortisone injectie…

Dus een beetje dom dat ik vandaag ook moest gaan maar ben benieuwd of er echt iets uit de scan gaat komen

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:05

Dat hadden ze idd wel telefonisch afgekund zou je denken. Maar goed, ben benieuwd wat er uit de scan komt en hoop dat ze er wat aan kunnen doen.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 13:37

Ja… ben ik ondertussen wel alweer gewoon…

Sinds gisteren heb ik wel weer meer buikpijn en ook weer diarree… hopelijk neemt het niet zo’n proporties aan zoals vorige keer!

Ben vandaag wel naar de kapper geweest, zijkanten zijn weer bijgeschoren, lekker pittig maar toch denk ik erover om extensions te laten zetten… maar dat is wel een kostelijke zaak natuurlijk… wat vinden jullie?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 13:42

De eerste foto daarop vind ik je met het mooiste haar. Maar ik ben van kort en pittig.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 13:47

Dat korte kapsel is het allermooiste maar je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 13:57

Zo persoonlijk, ik vind de tweede het mooist. Maar jij moet er mee lopen en je vent moet er tegenaan kijken ;-)

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 14:01

Groeit vanzelf weer aan toch?
Ik zou me daar als laatste druk om maken

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 14:29

tokedri schreef:
Groeit vanzelf weer aan toch?
Ik zou me daar als laatste druk om maken

Ik moet zeggen dat jou opmerking niet echt ‘leuk’ overkomt…

’ik zou me daar als laatste druk om maken’

Dit is iets wat ik voor mezelf wil doen, er zijn belangrijkere dingen in het leven als ‘haar’ maar ik wil alles uit mijn leven halen om mezelf goed (beter) te voelen.

Dit is een investering in mezelf om me meer ‘ik’ te voelen, met mijn kale hoofd of extreem korte haar voelde ik mij niet vrouwelijk meer, ik voel mij in mijn lichaam ook niet vrouwelijk/aantrekkelijk meer! Dus ik zoek manieren om mezelf terug ‘mooi’ te vinden

Ik ben wel heel blij met mijn kapsel nu, een braaf kapsel past niet bij mij maar misschien is een beetje langer (nog steeds pittig) wel mooi, daarom vraag ik jullie mening… ik heb dit kapsel nu ongeveer 4 jaar (buiten men chemoperiode) en misschien is het tijd voor verandering

Het is correct dat ik mijn haar ook ‘gewoon’ kan laten groeien maar ‘gewoon’ is niet zo gewoon in mijn situatie! Als morgen alles omslaat kan ik mijn haren zo weer verliezen of even goed mijn leven en is die ‘tijd om mijn haar te laten groeien’ zo weg!

Dus ‘daar zou ik me geen zorgen om maken’ is wel heel kort door de bocht…

Ik hou van men korte kopke maar wil gewoon graag jullie mening over mijn langere haren…

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 15:05

Je kunt inderdaad altijd later kijken hoe langer staat. Ik vind je veel afgevallen en ik denk dat je korte koppie je ronder en zachter maakt in het gezicht.
Foto 2 is ook heel mooi alleen lijk je daar nog wat voller in je gezicht dat je ook zeer goed staat.
Dus wellicht het wat langer laten groeien en kijken hoe dat uit komt en tot welke lengte het nog leuk is.
Langer haar kan zachter maken maar ook lijziger (ervaringsdeskundige).
Dus als het tijd is voor verandering dan zou ik er voor gaan en het wat laten groeien of stukjes langer haar in verwerken.
Je goed voelen Britt is heel belangrijk.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 15-05-24 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 15:07

pien_2010 schreef:
Je kunt inderdaad altijd later kijken hoe langer staat. Ik vind je veel afgevallen en ik denk dat je korte koppie je ronder en zachter maakt in het gezicht.
Foto 2 is ook heel mooi alleen lijk je daar nog wat voller in je gezicht dat je ook zeer goed staat.
Dus wellicht het wat langer laten groeien en kijken hoe dat uit komt en tot welke lengte het nog leuk is.
Langer haar kan zachter maken maar ook lijziger (ervaringsdeskundige).

Ja klopt hoor! Dat scheelt bijna 20 kg %) toen was ik wel wat zwaarder, is ook al wel weer jaaaaaaaren geleden!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 15:38

Uiteindelijk gaat het erom waar jij je prettig bij voelt.
Ik vind het kort je erg leuk staan.
Foto twee vind ik het mooiste. Dat is ook door de compositie zeg maar.
Maar ook het haar. Het is nog steeds kort maar lijkt wat meer volume te hebben. De coupe die je nu hebt is wat meer een pittig kapsel. Dus het is net wat je zelf wil, en soms ben je gewoon even klaar met wat je nu hebt.

Vooral doen wat jou leuk lijkt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 15:50

Ik denk dat je vooral moet kiezen voor waar jij je fijn bij voelt.
Ik vind langer haar mooier en vrouwelijk maar niet iedereen past dat. Foto 2 is mooi maaaar daar heb je geen bril op en ben je een stuk smaller. Dat vertekend al om een goed advies te geven.

Ik snap helemaal dat je iets met je haar wil doen, je zoekt puntjes om jezelf beter/mooier te voelen en dat doet mentaal ook weer goed. Lekker makkelijk want (even heeeel zwart wit) omdat iemand een grote kans heeft eerder te sterven moet je jezelf maar laten verslonzen.......doet het er niet toe, moet je jezelf maar over andere dingen druk maken. Best onzinnig.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:03

Ik zeg doen :D ja het kost geld, maar alles kost geld helaas..

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:06

Natuurlijk maak je je 'druk' om je haar. Waarom niet? Het geeft juist een boost als je in de spiegel kijkt en blij bent met jezelf. Een leuk kapsel kan daar goed bij helpen :)
Ik vind je iets langer haar leuker staan, ook al staat dat korte kapsel je erg goed. Je kan het goed hebben, dat kan niet iedereen..
Maar ik zou toch lekker die extensions erin knallen als ik jou was :D

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:09

Ik vind je korte haar je nu ook heel goed staan! Maar ik heb zelf ook kort haar en vind dat leuk staan bij anderen.

Is een pruik geen idee? Kan denk ik ook over het haar dat je nu hebt en dan kun je het afwisselen

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:17

Kapsel van de eerste twee foto’s vind ik persoonlijk het mooiste maar ik ben niet zo van de vreemde kleurtjes in kapsels over het algemeen dus dat vertekend het beeld van foto drie.

Kan jouw kapper niet zo’n speciale foto maken waar je kunt zien hoe je er met extensions uit zou zien? Of misschien kan een handige bokker wel zo’n foto voor je fabriceren.
Ik heb nog nooit extensions gehad dus geen idee wat dat zou kosten :o. Waar moet ik dan ongeveer aan denken?

Brit…. het is misschien wat onhandig uitgedrukt van tokedri maar misschien bedoelt ook zij dat ze zich er voor zichzelf minder druk over zou maken?
Soms schiet een opmerking in ons verkeerde keelgat maar hebben we hem verkeerd geïnterpreteerd. Ik ben daar zelf best goed in. Ook in onhandig uitdrukken.

Over jou diarree, dat is verdraaid lastig. Vooral omdat je dan ook zo’n buikpijn hebt maar het beperkt je ook in je sociale leven, kan ik me zo voorstellen.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 16:20

Siers83 schreef:
Ik vind je korte haar je nu ook heel goed staan! Maar ik heb zelf ook kort haar en vind dat leuk staan bij anderen.

Is een pruik geen idee? Kan denk ik ook over het haar dat je nu hebt en dan kun je het afwisselen

Ja heb een pruikje gehad maar dat is wel warm en ging toch een beetje irriteren aan men hoofdhuid…
Afbeelding

De kapster zei ook wel dat ik de geschoren stukjes kan behouden dus dat pittige kan zowiezo wel blijven :D

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 16:25

balance schreef:
Kapsel van de eerste twee foto’s vind ik persoonlijk het mooiste maar ik ben niet zo van de vreemde kleurtjes in kapsels over het algemeen dus dat vertekend het beeld van foto drie.

Kan jouw kapper niet zo’n speciale foto maken waar je kunt zien hoe je er met extensions uit zou zien? Of misschien kan een handige bokker wel zo’n foto voor je fabriceren.
Ik heb nog nooit extensions gehad dus geen idee wat dat zou kosten :o. Waar moet ik dan ongeveer aan denken?

Brit…. het is misschien wat onhandig uitgedrukt van tokedri maar misschien bedoelt ook zij dat ze zich er voor zichzelf minder druk over zou maken?
Soms schiet een opmerking in ons verkeerde keelgat maar hebben we hem verkeerd geïnterpreteerd. Ik ben daar zelf best goed in. Ook in onhandig uitdrukken.

Over jou diarree, dat is verdraaid lastig. Vooral omdat je dan ook zo’n buikpijn hebt maar het beperkt je ook in je sociale leven, kan ik me zo voorstellen.

Ja, met diarree blijf ik gewoon het liefste thuis…

Ik heb met facebook 2 foto’s die ik echt leuk vond met lang haar, daardoor ben ik beginnen denken aan extensions… ook omdat mijn man enthousiast was over deze foto’s :=

Afbeelding

Afbeelding

En deze heb ik nog gevonden van men iets langere bob
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:35

Wouw, jou staat alles!

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:39

Je haar op de foto met die motor! <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:45

Die motor foto was een AI foto toch? Prachtig plaatje die echt op jou lijkt maar zou ik niet als voorbeeld gebruiken voor de coupe.

De foto met dat rode haar vind ik ook gaaf dat zal jou nu ook goed staan dat model. Hoeft dus niet rood te zijn.

Op de onderste foto vind ik het haar je wat minder goed doen denk ik nu je wat slanker bent . Je lijkt er een beetje op Adelle . Wat een prachtige vrouw is maar heel anders dan het pittige zeg maar.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 15-05-24 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 16:46

Ja ik zou richting het rode kapsel willen gaan kwa model maar dan de kleur(en) die ik nu heb dus de basiskleur bruin (eigen kleur) met highlights die blond zijn om het speelser te maken

Zijn beide ai foto’s

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 16:53

O dat wist ik niet.
Ik zou voor een voorbeeld niet teveel van ai uitgaan zeg maar maar. Ik denk dat (maar dat is echt wat ik denk) er dan dat perfecte plaatje in het hoofd zit en dat is natuurlijk nooit de realiteit. Terwijl je echt zo leuk van jezelf eruit ziet. Alleen het is wel lastig omdat je gewoon slanker bent om daar dan echt met eerdere kapsels te vergelijken. Ik denk zelf dat wat volume bij jou heel goed werkt en zeker icm met toch het pittige, dus zou het niet sluik laten vallen ofzo. De lengte maakt denk ik niet eens zo veel uit al maakt het voor het zicht wel een verschil. Zo lang je maar volume er in houd.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 17:16

Ik weet natuurlijk niet hoeveel de extensions kosten.
Maar ik denk toch dat langer haar je ook echt heel mooi zal staan!
Kort staat je goed, maar ook lang staat je goed