Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:Groeit vanzelf weer aan toch?
Ik zou me daar als laatste druk om maken
pien_2010 schreef:Je kunt inderdaad altijd later kijken hoe langer staat. Ik vind je veel afgevallen en ik denk dat je korte koppie je ronder en zachter maakt in het gezicht.
Foto 2 is ook heel mooi alleen lijk je daar nog wat voller in je gezicht dat je ook zeer goed staat.
Dus wellicht het wat langer laten groeien en kijken hoe dat uit komt en tot welke lengte het nog leuk is.
Langer haar kan zachter maken maar ook lijziger (ervaringsdeskundige).
Siers83 schreef:Ik vind je korte haar je nu ook heel goed staan! Maar ik heb zelf ook kort haar en vind dat leuk staan bij anderen.
Is een pruik geen idee? Kan denk ik ook over het haar dat je nu hebt en dan kun je het afwisselen
balance schreef:Kapsel van de eerste twee foto’s vind ik persoonlijk het mooiste maar ik ben niet zo van de vreemde kleurtjes in kapsels over het algemeen dus dat vertekend het beeld van foto drie.
Kan jouw kapper niet zo’n speciale foto maken waar je kunt zien hoe je er met extensions uit zou zien? Of misschien kan een handige bokker wel zo’n foto voor je fabriceren.
Ik heb nog nooit extensions gehad dus geen idee wat dat zou kosten. Waar moet ik dan ongeveer aan denken?
Brit…. het is misschien wat onhandig uitgedrukt van tokedri maar misschien bedoelt ook zij dat ze zich er voor zichzelf minder druk over zou maken?
Soms schiet een opmerking in ons verkeerde keelgat maar hebben we hem verkeerd geïnterpreteerd. Ik ben daar zelf best goed in. Ook in onhandig uitdrukken.
Over jou diarree, dat is verdraaid lastig. Vooral omdat je dan ook zo’n buikpijn hebt maar het beperkt je ook in je sociale leven, kan ik me zo voorstellen.