Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(en lang geleden!) 
Imre schreef:Ik heb na een maand bijhouden wat ik eet en regelmatig bewust betere keuzes maken, maar ook een maand met bijna wekelijks pizza, chinees of andere afhaal omdat we niet echt een keuken hebben, de balans op gemaakt. Gemiddeld 1894 kcal per dag over de hele maand genomen en 2,5 kilo afgevallen. Had ik echt niet verwacht!
Hoe voel je je erbij? Imre schreef:Ik heb na een maand bijhouden wat ik eet en regelmatig bewust betere keuzes maken, maar ook een maand met bijna wekelijks pizza, chinees of andere afhaal omdat we niet echt een keuken hebben, de balans op gemaakt. Gemiddeld 1894 kcal per dag over de hele maand genomen en 2,5 kilo afgevallen. Had ik echt niet verwacht!
maar die kunnen we weer afvinken. Tevreden voor deze week. Op naar de volgende

Seintje van mijn lijf dat het allemaal net iets rustiger mag denk ik. Met een wat aangepast programma toch lekker bewogen, zaterdag 8 km hardgelopen, vanochtend 10 km gewandeld in de Duinen. Allebei de dagen ook nog rondje op het paard getuft.

vanmiddag zadel laten controleren. Gelukkig was het zadel enigszins op de groei en kunnen we met een andere pad nog wel ff vooruit. 
maar wel ff zonder spekjes er in.