Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphara schreef:Bij mij ging het vanaf het weekend beter, dus dinsdag voor het eerst uit huis geweest en even overdag naar de paarden (verder niemand op stal aanwezig).
Lekker even een frisse neus gehaald en mijn paarden geknuffeld. Weer thuis werd ik echt overvallen door vermoeidheid, gisteren weer heel benauwd en hoofdpijn en nu slaap ik weer erg veel en doe/kan ik verder niet veel.
Hebben jullie ook zo’n terugval gehad?
Esther_ schreef:Ik mag mij ook sinds woensdag hier aansluiten. Het begon met een flinke verkoudheid, nu nog wat verhoging en gisteren ontzettend pijn in mijn knieën en zit ik helemaal onder de huiduitslag incl. jeuk.
Zijn meer mensen die huiduitslag gehad hebben?
Marije_jiplover schreef:Mijn man zit ook al maanden onder de vlekken, heeft al diverse zalfjes van de huisarts gekregen, maar die werken maar zeer beperkt of zelfs averechts.
En jeuken doet 't ook enorm, hij wordt bij vlagen gek van de jeuk.
Marije_jiplover schreef:Mijn man zit ook al maanden onder de vlekken, heeft al diverse zalfjes van de huisarts gekregen, maar die werken maar zeer beperkt of zelfs averechts.
En jeuken doet 't ook enorm, hij wordt bij vlagen gek van de jeuk.
Napie schreef:Gisteren weer een terugval met een dag benauwd en hartkloppingen met hoofdpijn. Bijna drie maanden verder. Vandaag voelt weer goed.