Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Ik vind gel ook niet fijn, kan het niet goed verdelen door mijn haar. Met mousse lukt dat wel.
Qimm schreef:Meestal alleen nat maken en even kneden. Dat activeert de gel wel weer. Maar ik draag mijn haar toch altijd vast, dus het hoeft niet heel erg 'in model' voor mij.
Ik kom meestal redelijk ontploft en pluizig uit bed (ondanks satijnen kussensloop)
Herfstblad schreef:Voor de mensen met kort krullend haar hoe zit jullie haar als je uit bed komt? En hoe refresh je het? Doe je er eerst water in en dan product?
En dat scheelt toch wel, als ik 'm 's ochtends afdoe en mijn haar even met rust laat, dan zit het vaak al redelijk goed. Meestal pak ik dan nog een dotje leave in / krullencrème, verdun dat met een klein beetje water (of ik maak mijn handen eerst goed nat) en dat kneed ik dan door mijn haar heen en dan laat ik het opdrogen of het droogt op onderweg naar mijn werk. SusanH schreef:Ik heb een muts geprobeerd. Ik vind het echt niet fijn zitten. Ik hou niet van satijn en ik hou niet van het gevoel dat ik iets op mijn hoofd heb.
Wil het liefste een dyson maar dan zonder faillissement
miccamaaike schreef:Ik slaap soms met zo'n bonnet op, dat helpt inderdaad wel, maar blijft bij mij niet altijd zitten. De ene keer kom ik dan weg met een keer mn handen door mn haar wapperen en de andere keer is er toch meer voor nodig om het weer fatsoenlijk te krijgen.
Wat hebben jullie voor fohn? Die ik nu heb blaast niet zo krachtig dus ik wil eigenlijke en andere. Ik krijg steeds reclames voor een raveg fohn maar lees ook dat die ook zo uit china komenWil het liefste een dyson maar dan zonder faillissement