Ik vind je eigen nagels te kort om ze zo ver te verlengen, de bolling ziet er daardoor raar uit. Verder zou ik nog even kijken naar de afwerking, ze hebben niet allemaal dezelfde vorm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Het is bijna allemaal eigen nagels? Ik had ze eerst met minder acryl maar vond ze te plat tonen dus heb dit aangepast. Maar duidelijk dat ik idd nog met de vorm moet spelen. Rome is niet in 1 dag gebouwd en heb het gewoon op de bank zitten doenik krijg hulp en advies van ervaren mensen.
Ik had na mijn operatie nagels laten zetten bij iemand en ik vond de nagels qua vorm en kwaliteit echr niks, allemaal braken ze af of lieten los en mijn nagels waren heel dun gevijld. Dat heeft een flinke nasleep gehad... en zij had jaaaaaren ervaring...
[ [url=m/NR10Z5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit waren ze net na het zetten
LadyMadonna schreef:Dat nagels niet blijven zitten na een operatie kan goed hoor. Ben met een klant van mij een jaar aan het tobben geweest na haar gastric bypass
zorro schreef:Jij bent ook zo zonder opleiding begonnen cin, en als ik het me goed herinner heb jij het ook niet bij een opleidingsinstituut geleerd.
In het algemeen: hou toch eens op met dat gemekker over wel of geen opleiding. Laat ieder gewoon lekker zijn ding doen, gaat het fout is het ook eigen verantwoordelijkheid. Wil je geen tips of advies geven aan iemand die geen opleiding heeft of volgt, zeg dan niets. Of open een eigen topic waarin je als 'stylistes' elkaars werk kunt beoordelen als je dat leuk vind. Want zo word dit topic er niet leuker op. Voor de zoveelste keer.