Moesten mannen bevallen was het snel gedaan met het menselijk ras

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Wij zijn zwanger![]()
Dat wil ik nog wel eens zien van de man. (nuja, het kan blijkbaar heb ik eens gelezen)
Wij verwachten een kindje, ja tuurlijk, maar er is er toch echt maar een zwanger.
Vraag me eigenlijk af of mannen ook op een roze wolk zitten wanneer de vrouw zwanger is.
Sizzle schreef:Of gewoon in de familiezône gaan zitten
Ibbel schreef:Maar we hebben wel stiltecoupés in NL, waar je geen blerende kinderen zult vinden.
Ibbel schreef:Maar we hebben wel stiltecoupés in NL, waar je geen blerende kinderen zult vinden.
LadyMadonna schreef:Over borstvoeding tja... je hoeft van mij echt niet op t toilet te gaan zittenmaar naar mijn mening kan dit ook discreet ipv letterlijk open en bloot...
Berdien schreef:Ik heb niet zoveel moeite met borstvoeding in het openbaar. Zie ook nooit een vrouw met haar boobs zwaaien voor de melkbar geopend wordt. Als ik al een borstvoedende vrouw zie dan gebeurt het allemaal best bedekt.
2-3 jarigen die er nog aan hangen, daar word ik dan wel onpasselijk van. Brrrrrr.