[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:29

Niniane schreef:
llora schreef:
Weet iemand waar je het sleek sunset palet nog kan bestellen of kopen? Op verschillende sites niet leverbaar of niet op voorraad.

Kijk bij een plaatselijke DA. Bij mij in het dorp ligt 'ie in de schappen. :j

Oké. Wat bedoel je met da? Een parfumerie/make up zaak ?zoals ici paris xl?

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:36

DA drogist bedoelt ze denk ik

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:39

Jep, is een drogisterij.

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:40

Ah oké. Bij ons is dat het kruitvat maar daar hebben ze dat niet.
Ik kan het wel via amazon.com bestellen maar dat durf ik niet
De andere kleuren kan ik online bestellen maar de sunset is niet leverbaar of uitverkocht.

Heb al gedacht om het palet revolution mermaids forever in de plaats te nemen. Maar die is toch denk ik niet helemaal hetzelfde.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 22:06

@mondy Ik heb voor m'n lippen de gele en oranje oogschaduw gebruikt die ik voor m'n ogen ook gebruikt heb. Als finish de Golden Kiss highlighter van Revolution gebruikt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 23:34

Ilora heb je al in de UK gekeken?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 23:52

Word er verlegen van jongens haha :o :D

Mondy schreef:
Vandaag de Pallor op :)
Prima paarse kleur om mee te beginnen voor mij :D

[ [url=m/MZwgeh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is een stuk minder heftig dan ik dacht dat hij zou zijn, dacht dat hij donkerder zou zijn, maar dit vind ik juist heel mooi. Apart kleurtje, maar heel draagbaar.

@Drunksheep: Dankjewel. Het valt wel wat weg op de foto, maar mijn huid is best onzuiver, gelukkig geen grote onzuiverheden! Dat alleen een BB-cream voldoende is. Gebruik eigenlijk nooit meer foundation, alleen met uitgaan.

DnT schreef:
Ik heb vandaag ook een van mijn nieuwere MAC lipsticks op, Darling Clementine.
Op mijn ogen mijn Viseart warm mattes met een MUG shimmer op mijn bewegend ooglid.

[ [url=m/CqLuzW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Foundations... ik heb er 2 van MAC die ik heel fijn vind, maar de rest is de formule voor mij niet fijn en ik merk toch dat er vaak verschil zit tussen de kleuren, ook al heb je dezelfde kleur.
Ik ben NW15, maar van sommige foundations is die toch te donker of te geel voor mij.

Mooie lente kleur! Staat je goed. Ik heb ook een oranje lipstick, maar ik heb het nooit op, want ik vind niet dat ik het kan hebben, maar oranje staat jouw echt heel erg leuk. Knallend en fris.

Melati_vS schreef:
Drukke tijd achter de rug en daardoor niks geplaatst wel meegelezen.

Shiz onwijs gaaf jou laatste looks!

Die donkere ooglook staat je erg mooi lino!

Jolien ik vind je kleurgebruik van je laatste look erg mooi, ze passen goed bij je.
Wel vind ik de vorm niet mooi bij je.

Heerlijke knalkleur op je lippen Anc!

Jouw lippen ds... <3 kleur kan je ook enorm goed hebben!

Heel mooi en subtiel Eline! Zonder ben je trouwens ook prachtig!

Zelf heb ik afgelopen tijd ook lekker wat looks gemaakt.

[ [url=m/H7hjyl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7zRPRg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu weet ik weer waarom ik nooit paarse kleuren gebruik want ik vind het vreselijk bij mezelf :+
[ [url=m/BdZmBh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DI3SIG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yFYqlK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je tweede oogschaduw look vind ik echt prachtig!! De paarse niet zo en oranje kan wel, maar ik denk dat ik in beide versies een donkere tegenhang mis. Ik vind het allemaal net te licht.

@Jans: Hoe bevallen de oogschaduws van JS? Zoveel recensies over gezien, de één lovend de ander absoluut niet. Ze blijken niet veel pigment te hebben. Hoe ervaar jij ze?

@Ilora: Ik vind het in de spiegel wel beter te zien allemaal. Maar ik doe ook altijd zoals Friemel. Voor het raam en dan een foto. Dan heb je licht, maar meestal is het ook niet te direct (want dat is soms ook niet mooi) en ook niet kunstmatig. Dan krijg ik de beste foto's. Blijft altijd wel lastig hoor, neem soms wel 20 foto's haha. Qua wenkbrauwen, ik zou echt eens, wat volgens mij eerder is geopperd, de Douglas bijvoorbeeld instappen en gewoon zeggen dat je op zoek bent naar een manier om je wenkbrauwen te doen. Laat ze dan verschillende methodes op jouw doen, poeder, potlood, zodat je het ook zelf kan zien, en dan kun je ook meteen zien wat het beste bij jouw werkt, en dus eventueel wat kopen.

@Friemel: Ik zit serieus nu ook te overwegen om misschien micro-blading te doen. Vind het resultaat bij jouw prachtig. Maar vind het ook heel eng, straks is het niks :P

@Liselot: Wat zijn je wenkbrauwen lekker strak. Mooi gedaan. Ik krijg dat nooit zo voor elkaar. Wat gebuik jij?

Ik ben vandaag voor een rommelige smokey eye gegaan. Wel redelijk gelukt. Lijkt een shimmer in te zitten, maar dat is niet zo, allemaal matte kleuren. Vind het nog altijd lastig met hooded eyes om smokey te doen, omdat het gewoon weg valt. Maarja, niks aan te doen. Zit per ongeluk blur filter op zie ik aan mijn haar. Heb een hekel aan die automatische filter en haal ik er normaal af, maar dit keer vergeten

Hebben jullie ook trouwens dat op mobiel jullie foto's feller zijn? Op mobiel komt kleur dan mooi eruit, zie je echt het paarse en post ik ze, dan op mijn laptop is alles zo flets.

Afbeelding

Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 00:19

Supertof Eline! Vind jouw wenkbrauwen strakker dan die van mij op het moment hoor, moet ze nodig weer laten plukken :o
Gebruik de ABH browwiz om ze bij te tekenen, kost wat maar ik vind hem echt heel erg fijn

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 00:54

Ff snel. Wow eline!! Gave look.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 08:45

Melati_vS schreef:
@mondy Ik heb voor m'n lippen de gele en oranje oogschaduw gebruikt die ik voor m'n ogen ook gebruikt heb. Als finish de Golden Kiss highlighter van Revolution gebruikt.

Shoot...ik dacht daar DE lipstick te hebben gevonden :)) Gaaf gedaan ! Blijft dat nou goed zitten ?

Eline wauw wat een ontzettend mooie look :+: Dit is verreweg de mooiste die ik heb gezien bij je !

Vandaag een bruine ooglook. Bruin vind ik altijd erg mooi maar krijg dat op de een of andere manier nooit zoals ik hebben wil.
Vandaag toch nog redelijk gelukt zoals ik hoopte :)
Binnenkort een keer een paarse look doen..... Djilna ik mis je mooie paarse looks !!

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:41

Mondy, Mac heeft zo'n kleur, iets donkerder maar wel glitters.

Afbeelding
Afbeelding

Vandaag voor het eerst liquids oogschaduw gebruikt, zo dat is nogal een kunst zeg mijn hemel :')

Afbeelding

Afbeelding

Als het goed is morgen ein-de-lijk mijn BB bestelling <3 <3

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:56

Afbeelding
Mijn kingsnight look

Slordigheidjes zijn wel gecorrigeerd maar vergeten foto te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:54

Voor t eerst zie ik hier die mua chocolate palette liggen.
Salto caramel geloof ik, naked chocolate ( witte) en een donkerbruine.
Is dat wat? Ze zitten dicht ik kan dus niet testen..

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:42

Creatief Lisa!

Wauw Friemel ik snap echt wel dat je blij bent met jouw wenkbrauwen. Hier kriebelt het ook wel. Maar ik heb zulke dikke haren daar dat ik bang ben dat het niet zo mooi zou worden.

Drunksheep wauw, gewoon perfectie die groene lippen!

Jans ik ga met iedereen mee hier! Staat je goed dat donkere haar.

Verder weer veel mooie looks van iedereen!

Ha Shizzel ik ga ook naar Londen dit weekend. Zou wel heel toevallig zijn als ik je ergens spot :D

Weinig makeup de laatste tijd. Mijn huid is zo onzuiver. Wat ik ook gebruik aan producten. Ik geef stress maar de schuld. Vanmorgen weer even op m'n gemak gezeten:

Afbeelding

Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:47

Mondy schreef:
Melati_vS schreef:

Shoot...ik dacht daar DE lipstick te hebben gevonden :)) Gaaf gedaan ! Blijft dat nou goed zitten ?

Hahaha helaas! Was meer een uitprobeersel, heb het na een uur eraf gehaald. Vond het wel heel droog aanvoelen hoor, niet heel fijn maar vond het er wel leuk uitzien!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:42

Wow oké haha, wist het zelf nog niet zo goed of ik het mooi vond, maar het valt in de smaak zie ik haha. Dus vandaag weer geprobeerd. Beetje anders geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Zo post je haast nooit foto's en zo ineens weer een bult haha. Krijg weer kriebels om dingen uit te proberen.

Vanavond totaal wat anders. Oranje natuurlijk! Net zoals Lisa. Maar pfft, wat is het moeilijk om wit egt wit te krijgen.

Afbeelding

@Kaygee: Wauw! Mooie look! Echt prachtig..

@Friemel, lijkt me super moeilijk blenden, liquid of niet?. Het resultaat is wel mooi. Beetje parelachtige glans.

#Mondy: ik vind het wel geslaagd hoor. Bruin doet het altijd goed. Fijne neutrale kleuren.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:20

Mooi mondy en eline!

Look van vandaag:
Afbeelding
Afbeelding

Hee ineens nog meer prachtige looks! Damn wat zijn jullie toch prachtig allemaal!

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:33

_Friemel schreef:
Ilora heb je al in de UK gekeken?

Bij Sleek.uk was het uitverkocht. Maar heb vandaag de revolution meraids forever en naked chocolate van i heart make up besteld. Be n benieuwd. Hoop dat het goede paletten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:52

Ik heb nog de sunset van sleek en gebruik m nooit.
En twijfel dus over de I heart palette.

Edit: vond net twee losse oogachaduw potjes van bareminerals. Nog met seal erop.
Die wil ik gaan verkopen, mocht iemand interesse hebben...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:42

Jeetje wat gaan jullie snel vandaag!

Eline mooie look man! Prachtig dat donkere!

Liselot je foundation ziet er inderdaad top uit! En mooie lipkleur bij je.

Friem, je wenkbrauwen zijn echt geweldig bij je!! Hoeveel tijd heb je nu over haha

Mondy, mooi!! Past mooi bij elkaar

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:54

Anoniem schreef:

Edit: vond net twee losse oogachaduw potjes van bareminerals. Nog met seal erop.

Moest je de sunset wegdoen dan heb ik interesse

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:33

llora schreef:
Anoniem schreef:

Moest je de sunset wegdoen dan heb ik interesse

Ik kan hier evt wel even voor je in de da drogist kijken van de week?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 10:55

Afbeelding

Afbeelding
Het pigment van Androgyny <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 10:56

En klaar voor koningsdag _O- eens per jaar doe ik oranje.. want ik ga niet goed met oranje.. maar koningsdag he :))

Lippen is Ali-Crime Squash en MAC Bronze Shimmer. Ogen Androgyny.. wilde falsies maar de lijm zit nog ergens verstopt in mn bagage :')

Afbeelding

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 11:03

Lekker oranje!
Mijn koningsdaglook

Afbeelding