Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleadoras schreef:Ook heel benieuwd hoe het is gegaan!
27 juni word ik geopereerd, een mini gastric bypass. Het had ook 7 juni al gekunt maar dat was iets te kort dag. Nu kan ik mooi alles afronden op het werk en nog een weekje vakantie. Mijn man twee weken verlof om voor mij en onze dochter te zorgen. Spannend wel!
Devil_ina schreef:Lief dat je het vraagt![]()
Het gaat heel goed. Na de operatie inmiddels 8,7 kilo afgevallen.
Wat incl predieet neerkomt op 14,2 kilo![]()
Eten en drinken gaat ook goed, verdraag alles wat ik tot nu toe gegeten heb.
Nog geen dumping gehad, en misselijk word ik ook niet![]()
Alles gaat heel voorspoedig.
Devil_ina schreef:Welkom Butterfly,
Ik ben geopereerd in Leeuwarden, voor de operatie heb ik natuurlijk enkele afspraken in het mcl gehad, maar de psycholoog heb ik alleen bij de screening gezien. Mochten zij het nodig vinden dan zul je eerst bij de psych een traject volgen.
Wel zijn er straks nog 8 bijeenkomsten, waar wel ook de psych bij aanschuift, ook in de verplichte bijeenkomsten is het psychologisch aspect wel aangehaald.
Verder zoek vast een dietiste die bij het con is aangesloten, als je nog niet bij een dietist loopt, want 4 maanden is verplicht in de afgelopen jaren.
ik ben inmiddels 4 weken geleden geopereerd en sta op - 15 nu na jaren niet af kunnen vallen.
Vraag gerust als je meer wil weten
Wendy_Komen schreef:Spannend Butterfly!
Hier nu 6,5 maand na Mini Gastric Bypass, en totaal geen spijt!! Vanochtend op de weegschaal, en 1 van mijn doelen is gewoon bereikt!! -50 kilo!