wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten4

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 00:36

Ook mijn gedachten zijn niet alleen bij jou TS, maar ook zeker bij Marcel en je andere familie en naasten! :(:)

Ik hoop dat dit een goede nacht wordt voor je :*

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 06:27

Jee, wat moet jij toch allemaal doorstaan...... Vreselijk

Ik hoop oprecht dat je morgen nog samen de verjaardag van je kleindochter mag vieren

En ook heel veel sterkte voor je man, als ik zo lees dat niemand wat van zich laat horen..... Mensen weten niet hoe ze met de situatie om moeten gaan en niets laten horen is de makkelijkste weg... :(:)0

Gelukkig wordt hier in het topic wel begripvol gereageerd.

Als ik niet zo vreemd van je af woonde had ik je allang persoonlijk een hele dikke knuffel gebracht, maar nu moet ik het even bij een virtuele houden :(:)

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 06:57

Elke ochtend eerste wat ik doe is jou topic aan klikken.
Hier denken we elke dag aan jou en
Marcel!
Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad!

Dikke knuffel

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:17

O dat vind ik echt erg. Ik weet ook vaak niet de juiste woorden maar helemaal niks laten horen is echt erg.
Marcel ook aan jou wordt hier gedacht.
Spice ik hoop dat je je morgen goed genoeg voelt om de verjaardag van je kleinkind te vieren.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:50

Arme Marcel
Wat zal hij zich eenzaam hebben gevoeld toen. Marcel ook hier wordt ook aan jou gedacht!!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:24

Het is een eenzame weg... Denk ook dat het moeilijk is voor mensen. Je wil je niet opdringen. In mijn kennissenkring is iemand overleden en ik vind het nog steeds lastig om te vragen hoe het nu gaat, om er over te beginnen.
Maar hier op het forum praten we openlijk over alles, dat is eigenlijk heel bijzonder!
Hopelijk heeft Spice een goede nacht gehad, op naar morgen!
En natuurlijk leven we ook mee met Marcel! Geweldig wat je doet en heftig ook.. En dan ook nog ons op de hoogte houden als het wat minder gaat. Hopelijk is dat vandaag en morgen niet nodig.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:40

Ik ben ervan overtuigd dat mensen hun sterven uit kunnen stellen, we hebben dat hier op bokt gezien bij dorine, die perse "Dorine dag" mee wilde maken, en ik heb het gezien bij mijn opa die perse hun 40jr huwelijksfeest mee wilde maken....
Sterkte....

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:25

Ik hoop dat de nacht weer redelijk goed voor je verlopen is.

Het is fijn te lezen dat Marcel ook wat heeft aan onze berichtjes, het is een rauw gevoel als je vergeten wordt. ;(

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:30

Dat is pijnlijk om te lezen van Marcel. Snap dat alle aandacht naar jou gaat maar hè iemand snapt toch ook wel dat er een partner is? Vind dat zo onhandig 8)7

(Marcel ook maar aan de Bokt,peppen we hem met z'n allen ook op) ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:35

Tijd voor een eigen bokt account, Marcel!
Nee, ik kan me voorstellen dat daar je hoofd nu even niet naar staat. Maar wat naar om te horen dat ze jou een beetje 'vergeten' waren. Op zich begrijpelijk dat alle aandacht nu naar TS gaat, maar voor de nabestaanden is het uiteraard net zo moeilijk. Ik hoop dat er toch een goed vangnet is om alle naasten bij te staan in deze moeilijke tijd.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:38

Wat naar om te horen Spice. We stellen het zeer op prijs dat Marcel ons op de hoogte houdt, jammer dat hij er zelf dan bij in schiet! Ik wens jullie beide een mooi weekend met in het bijzonder het feest morgen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:39

Wat ontzettend naar om te horen dat niemand zich over Marcel bekommerd heeft!!!
Toen ik 3 jaar terug m'n herseninfarct kreeg, heeft dat ook zo'n enorme impact op m'n vriend gehad! Zelf heb ik er helemaal niets van meegekregen, maar hij heeft zijn vriendin daar schokkend zien liggen en het heeft er ook op geleken dat het nooit meer goed zou komen...
Wij hebben gelukkig wel hele fijne buren/vrienden en familie. Daar heeft hij echt zoveel aan gehad!
En je dochter??? Moet voor haar ook zo ontzettend moeilijk zijn allemaal!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:56

Afbeelding
Onze Nala poes vliegt op jullie af om jou en Marcel een flinke knuffel te geven!
Op naar een mooi feestje voor jullie kleindochter morgen!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:58

Sambucca wil jullie ook een dikke knuffel geven! :*

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:59

:)) Zag gisteren voor het eerst je nieuwe onderschrift. Moet er zo om lachen want het is zo toepasselijk :)) . Ik vind je namelijk een echte taaie die de grenzen van wat (on) mogelijk is, heel erg op aan het trekken is.
Tja mensen kunnen zo onnadenkend zijn. Dat is echt geen kwaad wil. Waarschijnlijk gewoon niet aan Marcel gedacht :(:) . Kanker heb je samen, zoals ik al eerder schreef, met dat verschil dat er eentje alleen achter blijft. Voor hem is het net zo verschrikkelijk, als je diegene waar je zoveel van houdt zo ziet pijn hebben. Voor jullie beiden steek ik altijd de kaarsjes op of denk aan jullie.
Ik zag dat het mooi weer is in Nederland {:} , dat gun ik je zo. Morgen hopelijk een toffe verjaardag van je kleinkind. Dat gun ik je zo enorm! Fijne dag vandaag voor jullie beiden.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:08

Hopelijk heb je een goede nacht achter de rug.

Hier in het Noorden zien we een zeer wayerig zonnetje - hopelijk zit jij inmiddels al te zonnebaden...!

Heb het goed vandaag!!!

En ook een knuf voor Marcel!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:08

Fijn om te lezen dat Marcel kan gebeld worden in zo'n geval. Ik dierf niet te bellen omdat ik dacht : het zal vast ongelegen zijn, zou ik nu durven,???...
Typisch Belgisch, zeker... 8)7
Je mag van mij lig een belletje verwachten, en beter nog : een bezoekje ! Ik denk elke dag aan jullie, lieve Pris en Marcel. HVJ. :+:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:13

Lieve TS en Marcel,

wat een ellende allemaal. Ik hoop van harte dat jullie morgen een geweldige dag hebt en er heerlijk van kan genieten. Hoe oud (jong) is de kleindochter?

Een virtuele knuffel vanaf deze kant :(:)

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:03

Hopelijk heb je een goede nacht gehad. En wat naar dat mensen Marcel vergeten! Hier word ook aan Marcel gedacht.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:27

spicegirl schreef:
ik heb maar 1 kind, en 1 kleindochter ;)

Marcel bedankt ook iedereen, die aan hem denkt.
helaas was hij er hier thuis van de week bij ingeschoten.
terwijl hij verwachtte dat zijn vrouw zou sterven,
is er niemand bij hem ff langs geweest, of hem zelfs maar even gebeld hoe het ging.
dit heeft hem best wel geraakt.
maar jullie maken het weer goed voor hem :(:)

leuke kipjes, ben ook gek op kipjes (heb er zelf genoeg ).

Och vind ik dat wel heel verdrietig voor hem! Je hebt toch echt even iemand nodig die een arm om je heen slaat, een luisterend oor bied :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:59

Vanaf hier ook sterkte voor Marcel gewenst! Ik hoop dat jullie morgen een fijne dag hebben! Het wordt mooi weer begreep ik dus geniet van jullie dag!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 14:04

spicegirl schreef:
ik heb maar 1 kind, en 1 kleindochter ;)

Marcel bedankt ook iedereen, die aan hem denkt.
helaas was hij er hier thuis van de week bij ingeschoten.
terwijl hij verwachtte dat zijn vrouw zou sterven,
is er niemand bij hem ff langs geweest, of hem zelfs maar even gebeld hoe het ging.
dit heeft hem best wel geraakt.
maar jullie maken het weer goed voor hem :(:)

leuke kipjes, ben ook gek op kipjes (heb er zelf genoeg ).

Wat erg.. kan me indenken dat dit heel naar voor hem is.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 14:25

Is het geen idee voor Marcel om zelf een account aan te maken zodat hij hier ook een beetje zijn ei kwijt kan, of via pb? ♡

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 14:35

Oh wat verschrikkelijk om te lezen spice...
Toen mijn vader kanker had kreeg ik ook dagelijks de vraag "hoe gaat het met je vader?" maar er is in al die maanden niet één persoon geweest die vroeg hoe het met míj ging, dat heeft me toen zo onwijs veel pijn gedaan, alsof de naasten van de zieke er niet toe doen.

Marcel, wij vergeten jou en de rest van priscilla's naasten niet!
Jullie zijn onwijs sterk in deze k*t situatie, allemaal, en jullie verdienen alle liefde en kracht.
Koester elkaar <3

Edit: en spice, geniet van de verjaardag van je kleindochter, ik duim keihard dat het lekker weer word, en brand ondertussen je kaarsjes :(:)

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 14:47

Het kan er ook mee te maken hebben dat mensen het moeilijk vinden met de situatie om te gaan, dat ze gewoon niet weten wat ze tegen Marcel moeten zeggen, bang om het verkeerde te zeggen of zelf denken dat ze zich opdringen. Ik ga een kaars voor jullie branden en dat het een mooie dag gaat worden morgen.