[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:48

Iris82 schreef:
Ik zou ze inderdaad net iets anders shapen. Ik denk dat dat mooier staat bij je gezicht. :)
Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk. :)

Ik zou het stukje boven je binnenste ooghoek iets smaller maken en het stukje boven je buitenste ooghoek iets meer aanzetten. Hierdoor zet je de hoek wat verder naar voren en ik denk dat dat mooier staat. Jij pakt de hoek nu op je buitenste ooglid en ik zou m wat meer richting de buitenzijkant van je iris pakken.

Ik denk dat dat ook mooier is :j

Suus___ schreef:
Mn tatoeage staat! :D
[ [url=m/KrdKhp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tof!

Kaygee schreef:
Prachtig Suus!!

Ik heb vandaag mijn gratis wenkbrauw behandeling (en gel) geïncasseerd. Ben er blij mee! Ze heeft ze in ieder geval niet verpest. Ze heeft ze wel geverft maar dat zou na 1 keer douchen al wat moeten vervagen. Voor een mooi model toch nog maar eens mijn zusje vragen. Daar zit vast iemand in de Turkse schoonfamilie die iemand aan kan raden. Maar alle dons is in ieder geval lekker weg geharst.

[ [url=m/NqcDLw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er netjes uit hoor :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:48

Jeetje fenrir! Jou haarkleur <3

En wat komen jou ogen altijd zo geweldig mooi uit :oo

Fenrir

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:49

Thanks, goeie lichtval bij het raam scheelt denk ik :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:54

Kaygee ik denk dat je wenkbrauwen over een midweekje een heel mooie kleur zullen hebben :) vind de vorm wel heel netjes

Suus wat een enorm mooie tattoo heb je laten zetten, is ook helemaal mijn smaak. Het is dat ik geen tattoos durf maar anders had ik echt zoiets gewild :j verder vind ik je wenkbrauwen bij jou passen, ken je eigenlijk niet met een ander model :) mocht je er toch iets aan veranderen zou ik de aanzet ietsje dunner maken en de uiteinden een beetje meer bijtekenen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:58

Zou iemand misschien nog bij hun kruidvat willen kijken voor mij? Voor die highlighter palette van friem. Wil hem heel graag hebben :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:59

Bij ons had ik de laatste, maar er zit hier nog een Kruidvat vlakbij. Ik wil morgen wel voor je kijken hoor :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:00

*\o/* <3

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:00

Heeft er trouwens iemand ervaring met lipsticks van charlotte tilbury? Bitch perfect lijkt me zo mooi :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:06

Hanmar schreef:
Dames, ik zie in reactie om mijn eerdere vraag dat het grootste deel hier het liefste het topic op MWS houdt. Dat is uiteraard prima, het staat jullie op ieder moment natuurlijk ook vrij om daarnaast een eigen 'kletstopic' te openen op de HK :)

Wel het verzoek om er dan echt op te letten dat het hier ontopic blijft; er wordt regelmatig toch wel wat afgeweken, wat op zich natuurlijk niet zo erg is, maar we ontvingen wel TeMs van gebruikers die dat wel vervelend vonden. Nu lees ik hier ook terug dat het merendeel het topic toch graag gefocust zou willen hebben op make-up/beauty, dus willen jullie daar dan met z'n allen een beetje op letten? :)

Moderatoropmerking:
Na de vraag van Hanmar of jullie liever op MWS blijven of op de HK, werd er besloten dat het op MWS bleef, wel met het verzoek om ontopic te blijven. Helaas merken we dat er in de laatste 10 pagina's behoorlijk offtopic gegaan is. Hierbij nogmaals het verzoek om hier niét meer offtopic te gaan, indien we merken dat dit niet lukt dan zal het topic naar de HK verplaatst worden.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:08

Que? Het gaat toch over make up en bijbehorend of wat??

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:14

Ja ik vat hem ook niet, bij mijn weten zitten we prachtig on topic muv de foto van suus. Maar dat moet toch gewoon kunnen?
Er zijn topics op mensenwelzijn die tig keer meer offtopic gaan en daar staat nergens een hulk post...

Fenrir: ik vind ze ook te assig/bruinig bij je, ook net een beetje heavy misschien. Een rossige tint zou je mooier staan, maar daar is zeker lastig aan te komen?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:15

snap het idd ook niet, over bloggers ging ook gewoon over merk coruppte buaty bloggers.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:15

Ja klopt Liselot, ik ben in de winkel nog geen rossige tint tegen gekomen helaas. Alles is bruin of blond of zwart. Misschien online maar weet niet zo goed waar te zoeken.
Normaal doe ik het dus niet zo heftig dan valt het wat minder op dat de tint niet helemaal juist is, maar ideaal is het niet.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:17

Anastasia heeft een rossige tint, maar die is dan wel direct 30 euro. Moet wel zeggen dat ik de brow-wiz van haar wel heel fijn vind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:21

Fenrir ik vind ze juist mooooi zo! Ik hou wel van wenkies die een beetje afsteken tegen het gezicht. Die van mij zijn donkerbruin, zit er zelfs aan te denken om ze zwart te verven met wenkbrauwverf zodat ik ze niet meer bij hoef te tekenen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:23

Auburn bedoel jij denk ik Liselot? Die ziet er alleen dan wel weer vrij donker uit op het plaatje...

Emma, ik vind dat op zich ook wel mooi maar ik vind dat met name in de zon er zo raar uit zien. Dan zie je echt dat het heel veel is ingekleurd en dat vind ik zelf niet zo mooi.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:33

Eigenlijk alles waar we het hier over hebben is beauty- en uiterlijke verzorging gerelateerd.

Fenrir, je hebt mooie wenkbrauwen hoor. :j

Suus, mooie tatoeage! Ben er helemaal niet van, maar vind zulke delicate tatoeages mooi.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:36

Ik vind het als stille meelezer wel jammer dat de mods er altijd bij zijn om een opmerking te plaatsen, maar als er dan om opheldering gevraagd wordt dan zijn ze nergens meer te bekennen..

Maargoed, om even ontopic te blijven ;), heb ik een vraag. Ik heb op dit moment mijn favoriete foundation gevonden, maar hij heeft de verkeerde ondertoon. -O- Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met een bepaalde setting powder mijn gezicht meer geel te maken om de roze ondertoon van de foundation te camoufleren? Ik weet dat Shaaanxo iets gebruikt van BareMinerals geloof ik dat super geel is om onder haar ogen te highlighten. Zou zoiets kunnen, maar dat ik er dan mijn hele gezicht mee afpoeder? Any tips please.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:37

Fenrir schreef:
Auburn bedoel jij denk ik Liselot? Die ziet er alleen dan wel weer vrij donker uit op het plaatje...

Emma, ik vind dat op zich ook wel mooi maar ik vind dat met name in de zon er zo raar uit zien. Dan zie je echt dat het heel veel is ingekleurd en dat vind ik zelf niet zo mooi.

Ja auburn of misschien de caramel?
Ik heb zelf de medium brown en je kan ze een stuk lichter aanbrengen dan op de plaatjes

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:39

Zal er eens naar kijken, vind het op zich niet zo erg er wat meer aan uit te geven als het een goede kleur is :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:40

Manmaman.. Wat is er off-topic aan m'n tattoo? Das toch lichaamsversiering maar dan permanent? Mogen getatoeëerde wenkbrauwen dan ook niet meer?
En zou t heeeeel fijn vinden als degene die steeds temt me dit ns wil uitleggen desnoods per pb..

Prachtige meid ben je toch fif, ik snap je kleur issue maar vind deze zo rot nog niet eigenlijk :)

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:42

Suus, ben het ook met Eight eens. Ik zou ze niet direct dunner epileren maar de brede voorkant gewoon wat natuurlijker opvullen. Dan staat het waarschijnlijk een stuk zachter :-)

Fenrir, zoals je je wenkbrauwen laatst had vond ik ze prachtig en passen ze mooi bij je gezicht! <3 :j

Definitely the lipsticks. En dan vooral bij de MUA's aangeven wat voor kleur/type je zoekt en welke zij goed bij je vinden passen *D
Binnenkort plan ik een sessie voor een applicatie in bij de counter *\o/*

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:42

Suus heel mooi! Ik heb ook al een aantal jaar dit idee, maar dan in spiegelbeeld en met 4 vogels :) Echt gaaf!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:44

Suus___ schreef:
Manmaman.. Wat is er off-topic aan m'n tattoo? Das toch lichaamsversiering maar dan permanent? Mogen getatoeëerde wenkbrauwen dan ook niet meer?
En zou t heeeeel fijn vinden als degene die steeds temt me dit ns wil uitleggen desnoods per pb..

Prachtige meid ben je toch fif, ik snap je kleur issue maar vind deze zo rot nog niet eigenlijk :)

Als het voortaan zo moet denk ik onderhand dat we een HK topic moeten worden. Wat een onzin dit zeg. :(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:45

Uiteindelijk komt de vierde ook als mijn oma over 100 jaar niet meer naast me staat :)

Humbug dat gaat niet echt.. Dat ziet t er heel gek uit, irl is de overgang subtieler foto's maken dat minder duidelijk