Net begonnen met hardlopen, ik zoek medestanders!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sue_

Re: Net begonnen met hardlopen, ik zoek medestanders!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:27

Heb je niet nog een stel oude schoenen, om te proberen?
Ren je voornamelijk op straat? Misschien dan toch zachtere ondergrond proberen?
Ik roep maar wat hoor

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:03

Nee was dit jaar voor het eerst begonnen en loop idd altijd op verharde wegen, zacht is hier in de buurt niet echt wat, en de berm is geen doen hier.

Heb er eerder wel eens last van gehad met fietsen op een gewone fiets, elektrisch nergens last van

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:37

Hyawatta succes vandaag!

Zijn jullie nog allemaal wel on the run, het is zo rustig hier?

Gisterochtend een rondje van ruim 6,5 km gelopen met een mooie negatieve split er in, ging lekker :) In de avond ook nog een half uur stevig gewandeld. Vandaag rust en morgen weer een intervaltraining op de planning.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:05

ja vanavond weer op de planning. Wou eigenlijk dinsdag maar vanwege moeheid toch gekozen voor dutjes op de bank haha.

Lekker bezig Daan!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:36

my god, hebben jullie de weersvoorspellingen gezien voor aankomende dagen... ja zal de zevenheuvelen maar moeten doen... :x >;) :=

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:39

zevenheuvelenloop klinkt sowieso ontzetten zwaar en ver haha. Ook zonder deze weersvoorspellingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:41

M'n ex-schoonzusje gaat hem doen. Idioot :')

M'n scheen helaas weer wat meer gevoelig, extra dagje rust denk ik.

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:48

benangelique schreef:
my god, hebben jullie de weersvoorspellingen gezien voor aankomende dagen... ja zal de zevenheuvelen maar moeten doen... :x >;) :=

Ja inderdaad zoals ik .... maar ik doe mee met de zevenheuvelnacht..

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 12:25

benangelique schreef:

Jij zeker? ;)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 12:27

Ik doe ook mee met de zevenheuvelennacht. Maar volgens de 5 daagse per uur vooruit van buienrader blijft het droog. Weliswaar wat fris, maar ik ben erachter gekomen dat ik bij koud en ietwat miezerig weer in het donker het fijnst loop.

Heb hier een hele tijd niks gepost, ben na de Marikenloop in mei geblesseerd geweest aan een bilspier en het heeft even geduurd voor ik het lopen weer kon oppakken. Ben eigenlijk nog niet helemaal aan de 7 km toe, maar heb voor mezelf besloten dat ik mag gaan wandelen tussendoor als het niet wil. Ben sowieso al heel blij dat ik aan de start kan verschijnen. Zou twee jaar geleden al, maar stond toen langs de kant de rest aan te moedigen, terwijl ik zelf op krukken liep vanwege een gebroken knie.

Ga even wat bijlezen! :wave:

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:27

Ik leef ook nog hoor! Rumoerige tijd achter de rug en nu helemaal niet fit. Tel daar een paar flinke stapavondjes bij op (is nu de tijd voor hier, nu het seizoen over is) en je weet t wel. Maar met lopen gaat het goed, al doe ik iets rustiger aan op t moment. Nu nog erg verkouden, dus denk dat ik deze werk even over sla en volgende week ga knallen.
Qua voorbereiding ben ik zeker al klaar voor de 10 km op 17 dec. Snelheid ga ik ook niet meer winnen, dus nu lekker onderhouden en zorgen dat ik weer helemaal fit ben straks.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:42

Daan_O schreef:
benangelique schreef:

Jij zeker? ;)

:j

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 09:38

Moska schreef:
Ik doe ook mee met de zevenheuvelennacht. Maar volgens de 5 daagse per uur vooruit van buienrader blijft het droog. Weliswaar wat fris, maar ik ben erachter gekomen dat ik bij koud en ietwat miezerig weer in het donker het fijnst loop.

Heb hier een hele tijd niks gepost, ben na de Marikenloop in mei geblesseerd geweest aan een bilspier en het heeft even geduurd voor ik het lopen weer kon oppakken. Ben eigenlijk nog niet helemaal aan de 7 km toe, maar heb voor mezelf besloten dat ik mag gaan wandelen tussendoor als het niet wil. Ben sowieso al heel blij dat ik aan de start kan verschijnen. Zou twee jaar geleden al, maar stond toen langs de kant de rest aan te moedigen, terwijl ik zelf op krukken liep vanwege een gebroken knie.

Ga even wat bijlezen! :wave:

Leuk dat je ook mee doet, super dat je toch kunt starten. Een stukje wandelen kan ook prima. Dat ga ik ook doen als het niet gaat. Wel fijn als het droog blijft!
Nog even kijken naar wat leuke verlichting.

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 10:33

Het is zeker geen best weer wat er voorspeld voor, degene die de zevenheuvelenloop gaan starten veel succes!!

Ik wil volgende week weer een poging gaan doen, verkoudheid is ook zo goed als weg gelukkig.

Gister dus bij de orthopeed geweest, met de botten is niks aan de hand en zag er goed uit maar het blijkt van de hamstring af te komen. De 3 spieren van de hamstring komen uit bij de knie en daar zit de irritatie.

Ik ben doorverwezen naar papendal om daar geholpen te worden. Daar zouden ze oefeningen gaan doen om de spieren enz sterker te maken en dan zou het goed moeten komen. We zullen het gaan zien.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 20:24

Pfff na drie dagen uitstellen vandaag tochweer een rondje 5km gedaan. Soms....

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 20:25

Hyawatta opzich wel positief! En fijn de extra begeleiding. Hopelijk gaat het werken voor je!

Dames heel veel succes dit weekend! Zet M op!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 01:19

*knip*
Laatst bijgewerkt door Aroha op 02-08-25 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 11:21

Wat een storm hier zeg ! Eens kijken of ik vanavond een stukje kan gaan lopen zonder weg te waaien ;)

Greetje63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:24

ik ben vanmorgen geweest. Een rondje van 1hr55/23,6km met daarin 4 tempoblokken van 4km. Maar achteraf gezien heb ik best wel risico genomen. De takken vlogen mij om de oren. En soms echt enorme takken. Ben zelfs door een onverwachte zijrukwind in de sloot beland.
De eerste 10km had ik de wind pal of schuin van voren tegen en de eerste twee tempoblokken lukte het mij dan nog niet om de richtsnelheden te halen. Maar die bij de volgende twee blokken weer goed gemaakt.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:20

Whoohoo, ik heb voor het eerst van mijn leven 7 km achterelkaar gerend! Niet dat het nu hard ging (Nijmegen is toch een flink stuk heuvelachtiger dan Leeuwarden :') ), maar heb wel alles gerend en er kon zelfs nog een eindsprintje vanaf. Eindtijd van 52.37 Nu wel wat last van spierpijn, met name rondom de heupen en mijn bilspier is weer enigszins pijnlijk, maar hopelijk wordt dat morgen weer wat verholpen middels een shiatsumassage. Moet zeggen dat het wel enorm veel voldoening geeft om je doel te halen. De sfeer was ook erg leuk gisteravond en het weer kon niet beter eigenlijk.

Maar in de sloot belanden met lopen?! -O- Dat was een stevig windje dan!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:31

Greetje haha. Hopelijk een droge sloot? Wel mooie training zeg! Respect!

Tof Moska! Gaaf dat het zo fijn ging! Spierpijn gaat wel weer over!

Hier een rondje 10km gedaan. Stukje wind id rug was wel fijn. Verder waaide het echt enorm hier op het platte land. Maar weer mooi gered!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:29

Grappig om te merken dat ik na 5km nergens last van heb, en na 10km toch wel echt lekker moe ben.

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:29

@moska: Super knap zeg! Inderdaad heerlijk als je je doel behaalt! Ik vond de sfeer en het weer ook heel leuk.

@greetje: Dat is nog eens de wind trotseren.

@Sue: Respect dat je 10 km hebt volbracht!

Ik heb ook lekker gelopen. 7 km in 40.49.
Op een aantal stukken kon ik lastig inhalen. Ik vind heuvels lopen heerlijk

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:49

Super Fabienne!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:52

1.34! Eerste keer 15k. Ik ben redelijk tevreden