vibabu schreef:Maar daar ben ik me vorig jaar wel heel bewust van geworden na een zware depressie en gewoon overwerkt te zijn geweest. De reistijd vind ik ook niet erg... Gebruik ik om alles op een rijtje te zetten, ook een beetje me-time. Een uur heen en uur terug.
Ik was alles even zo zat. En toen las ik een artikel van een model die elke dag 3appels at met een glas bruiswater. Door het bruiswater had ze een vol gevoel. Haar stuk was bedoeld om te waarschuwen maar voor mij was het even een idee om minder te eten en minder dat "honger" gevoel te hebben.
Sportschool keek ik altijd vol bewondering naar anderen... Nu heb ik er gewoon geen tijd voor en zin in. Doe wel vaak als ik niet hoef te rijden even savonds nog 20 minuten wandelen met paard. Of als ik in het weekend sochtends heb gereden savonds nog wat wandelen met ze. Nu met de auto naar stal maar van de zomer weer lekker op de fiets.
Tjonge... dat gaat je niet in de koude kleren zitten zeg...
Vanwaar je bewondering voor anderen? Omdat die daar wel zaten met een 'perfect' lichaam?
Bij ons op de sportschool zijn er maar weinig met dat perfecte lichaam. Wel veel hipstermannen

Maar iedereen komt met de beste bedoelingen naar de sportschool. Het dikke lijf is dan niet minder waard dan het perfecte lijf...
Met de fiets naar stal gaat voor mij niet. Is een kleine 17km. Kost veel te veel tijd.
Maar ik heb wel enorm veel zin in de zomer!