Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:40

Geniet van de paardjes !

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:45

Wat goed dat je je zo goed aan de regels houdt! :*
Voor een buitenstaander zoals ik die leest, weekendje weg enzo denk ik echt whuuuuuuuut je hebt je rug gebroken en en en en ene en :P

Maar goed om te lezen dat je je eraan houdt! :*

Ik heb met allerlei blessures ook wel gemerkt dat het belangrijk is om je lichaam rust te gunnen en op geleidde van de pijn te bewegen want anders komt zoiets snel weer terug.

Nou, ik zou zeggen, heeeeel veeeeel plezier! GENIET ERVAN!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:36

Wat betreft bukken om iets te pakken, je hebt bij de action van die tangetjes waarmee je lichte spullen zo van de grond op raapt. Kosten een euro of zo en zijn handig>

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 17:38

Hihi kan ik me voorstellen dat je dat zo wel leest kimberley, maar t valt echt reuze mee. :D
Doe niet zoveel anders als dat ik thuis ook zou doen.

Dat is wel iets om naar te kijken bigone! Al ben ik best handig met m'n tenen geworden onder tussen haha.

Dank jullie wel, heb genoten van de paardjes!

Afbeelding
Afbeelding
Dikkie dik vandaag. <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 18:12

Ze heeft zulke mooie appels! <3

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 18:23

Knappe merrie!! Heerlijke buik heeft ze. Fijn dat je zo genoten hebt vandaag!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 22:14

Ja, ze is echt prachtig! <3
Word elke keer weer meer verliefd op haar, dat t nog kan haha. Vooral ook haar geweldige karakter, ze is zoo extreem voorzichtig met mij (weinig paarden mee gemaakt die zich zo richten op mensen en daar dan ook zoveel rekening mee houden, ze doet t zo ook echt alleen naar mij toe). Stal eigenaren (hengstenhouder) vinden haar ook echt heel fijn en braaf in omgang. Altijd fijn om te horen!

Afbeelding
Deze foto straalt ook precies haar karakter uit. <3

Ze is ook nog zo mooi donker, ze wordt vliegen schimmel.

Afbeelding
Haar prachtige oog met lange(!) witte wimpers! Hier zie je goed de vliegen schimmel vlekjes. :D

Afbeelding
Speknek! Ze heeft zo'n onwijs mooie hals met kap er op.

Afbeelding
Netjes op mij wachten hihi.

Afbeelding
Haar knappe buurman, Kadans! Vader van Liberty. :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 22:43

Daar moet toch wel een mooi veulen uit komen, prachtige merrie en een fijn karakter!!!!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 23:14

Ja, geen twijfel over mogelijk! Ik kijk t veulen er nog net niet uit. :D

Pff op dit moment even extreem veel pijn in m'n rug, snap t niet zo goed. Pijnstillers helpen ook nog niet echt en ik hou niets binnen. Zo ineens uit t niets, rug is laatste dagen wel al stuk pijnlijker maar niet zo erg als nu... Stom lijf.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:22

Misschien toch wel wat teveel hooi op je vork vandaag?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:59

Quir schreef:
Ja, geen twijfel over mogelijk! Ik kijk t veulen er nog net niet uit. :D

Pff op dit moment even extreem veel pijn in m'n rug, snap t niet zo goed. Pijnstillers helpen ook nog niet echt en ik hou niets binnen. Zo ineens uit t niets, rug is laatste dagen wel al stuk pijnlijker maar niet zo erg als nu... Stom lijf.

Je moest je toch melden als het erger werd, nu dus!!!!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 00:16

Ja inderdaad, maar kijk t nog heel even aan. Dagje minder kan altijd gebeuren, of zoals balance zegt net wat teveel hooi op m'n vork gehad. Misschien bij t paard onbewust niet zo netjes recht gebleven of iets dergelijks. Verkeerde beweging gemaakt, verdraaid of ..., heb der toch uitbreid gepoetst en stukje gewandeld. Als t morgen niet beter gaat meld ik me wel. :)

Wil alleen liever niet wéér op m'n verjaardag (maandag) in t ziekenhuis liggen... Net zoals vorig jaar (toen dag voor m'n verjaardag nog met spoed geopereerd). Hopelijk doet een nachtje goed slapen veel goeds. :)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 01:02

Wat een prachtige merrie! Zo'n lief snoetje. Ik ben wel een beetje jaloers!
Je hebt een prachtige zonnige dag uitgezocht vandaag.
Heel vervelend dat je zoveel pijn hebt dat je zelfs niets binnenhoud, bah!
Ik hoop dat het vanwege teveel doen is, en dat je maandag op je verjaardag weer een beetje boven jan bent. Poetsen is natuurlijk wel inspannend, dat zou voor mij ook een flinke klapper zijn.
Probeer maar veel te slapen tm maandag, ik hoop dat dat je lukt! Heb je daar een pilletje voor? Ik zelf heb helaas altijd hoe meer moe gesloopt en ziek hoe slechter ik slaap, terwijl ik eigenlijk dan knock out kan gebruiken. Gelukkig heb ik wel wat hulp van medicijnen en supplementen daarvoor.

Hou je taai! Veel mensen denk aan je :)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 04:59

Dankjewel Hannanas!

Gezien t tijdstip lukt slapen niet zo best, wel al wat geslapen, maar wordt steeds weer wakker van de pijn. Erger me nu ook vooral aan m'n benen, net alsof ze niet van mij zijn. Zo irritant. Verder uitstralende pijn naar beide benen, maar das ook niet nieuw. Valt me nu alleen wel veel meer op.

Poetsen is inderdaad een beste inspanning, maar heb t zo voorzichtig mogelijk gedaan. Maarja schimmeltje moet wel klein beetje wit zijn natuurlijk hihi. Ze is veel te knap om vies te zijn... Niet dat t wat uit maakt, want eenmaal weer buiten ligt Ze gelijk om te rollen. :=

Ook heel regelmatig tussen door pauze om naar t veulentje te voelen, die houdt niet van poetsen. :+

Heb wel slaappillen, best flinke zelfs. Alleen als ik niet kan slapen door de pijn helpen die helaas ook niet. Wel net een zombie maar nog niet slapen. Vaak werkt extra morfine wel een beetje, wordt je ook zo lekker suf van. Maar doet nu ook niet veel.

Achja, rest van de dag gewoon in bed blijven en elk uurtje dat ik slaap is dan mooi meegenomen. :)

Denk dat ik vandaag (onbewust) toch wat teveel gedaan heb en daardoor nu meer pijn heb. Als t echt niet weg trekt, dinsdag maar weer op de stoep staan daar. Weekend vind ik nu niet nodig, t is geen spoed alleen maar pijn.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 08:53

Klinkt niet goed Alice, waarschijnlijk heb je toch net iets te veel gedaan. Begrijp heel goed dat het verleidelijk is.
Ik hoop dat je toch nog even hebt kunnen slapen. Rustig aan doen vandaag. Hopelijk knap je snel weer op :(:)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:09

Vandaag lekker hele dag plat in bed of op de bank liggen... Proberen niet te zitten of in ieder geval zo min mogelijk, dat is echt te belastend op dit moment en erg pijnlijk.

Slapen is er vannacht niet meer van gekomen, maar vanochtend wel wat uurtjes. Gelukkig. :)

Nog steeds erg veel pijn en nu ook flink zenuwpijn in beide benen. Hopelijk gaat t morgen wat beter, anders maar even ziekenhuis bellen.

Vandaag maar alle films van Harry Potter aan t kijken. :+
En laatste boek van twilight lezen tussendoor. Als die uit is ga ik weer Harry potter lezen, maar dan in t Engels. Mezelf maar bezig houden zo haha.

Verder doe ik gewoon helemaal niets... Niet mijn ding, niets doen, maar kan me er makkelijk toe zetten nu. Wat op zich niet heel positief is, betekend dat t echt te veel pijn doet. Achja wordt vanzelf wel weer beter, hoop ik. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 17:12

Hou je wel een beetje in de gaten dat je wisselt qua houding in de mate van het mogelijke? Steeds in dezelfde houding liggen voor langere tijd kan drukplekken en doorligwondes geven. Nou ben je nog jong en zal het niet zo'n vaart lopen, maar dat moet je wel proberen vermijden.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:19

Ja inderdaad, doe ik ook zoveel mogelijk. Sowieso gaat t pijn doen in m'n rug (en bekken/heupen ook) als ik te lang in dezelfde houding lig. Wissel af tussen linker/rechter zij en op m'n rug liggen. Laatste zo min mogelijk omdat dat niet prettig is en pijnlijk.

Verder tussen door ook regelmatig stukje lopen, want dat is de beste houding. Alleen overeind komen zonder te gaan zitten is bijzonder lastig. :=

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:55

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 13:54

Oh ik heb een stomme vraag, maar zijn er hier mensen die nog moestuintjes van ah hebben en daar niets mee doen? :D

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:03

Ik zit te overwegen of ik er wat mee doe, maar vorig jaar zijn ze allemaal dood gegaan :( Ik heb antigroene vingers :P
Gelukkig ben ik DA, geen tuinier :+

Van harte gefeliciteerd btw!

WithinGirl96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:08

Van harte gefeliciteerd!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:11

Gefeliciteerd met je verjaardag Quir!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:13

Gefeliciteerd Quir. Jarig en thuis. *\o/*

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:16

HEPPJE BURSDEEJ!!!